Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku loukannut sinua niin syvästi, ettet ole antanut anteeksi, etkä anna?

Vierailija
07.02.2013 |

Äitini sanoi minua huoran näköiseksi kun 17v lähdin juhliin ylläni minhame ja napapaita ja korkkarit.

Se jäi syvällä mieleen, en edes saanut mentyä juhliin, vaan itkeskelin puistossa sen illan.

Siitä on kohta 20v, enkä ikinä anna anteeksi tai unohda!

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni. Koko elämäni ajan, syntymästä aina tähän päivään, tämä henkisesti sairas p*skiainen on ollut minua, omaa lastaan, kohtaan kuin vihollinen. Yrittänyt kampittaa ja loukata kaikilla mahdollisilla tavoilla, pahoinpidellyt henkisesti ja fyysisesti. Vasta pari vuotta sitten tajusin, ettei mun - aikuisen ja oikeustoimikelpoisen henkilön - tarvitse sietää ihan mitä vaan pinnallisen sukulaissuhteen vuoksi. Nykyisin yritän välttää tuon ihmisen seuraa viimeiseen asti ja suhtaudun häneen kuin ilmaan, hän ja hänen sanansa/tekonsa ovat mulle täysin yhdentekeviä ilmiöitä.

Välit eivät voi ikinä olla missään määrin normaalit enkä enää aio tuntea siitä epämääräistä huonoa omaatuntoa, tämä "vanhempi" on itse valinnut kohdella lastaan valitsemallaan tavalla, sitä saa mitä tilaa ja niittää mitä on aikoinaan kylvänyt. Turha odotella vierailulle vanhainkotiin, saa mun puolestani maata kusivaipoissaan hautaan asti.

Vierailija
22/60 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, kun oppii pyytämään ja antamaan anteeksi, niin oma mieliala on tosi paljon parempi.

Vielä, kun oppii muutenkin laittamaan ne hiertävät asiat taakseen saman tien. Harmittelee tai antaa kiukuttaa sen hetken ja kääntää katseen eteenpäin. Kuulostaa helpolta ja onkin sitä, kunhan ensin vähän totuttelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni todella usein,esim.

kerroin,että menen naimisiin niin hän totesi,että voi vittu!

kerroin,että odotan kolmatta lastamme,hän vaihtoi puheenaihetta,ei siis onnitellut tai sanonut asiasta sanaakaan.

anoppini haukkui mua perseenlevittäjäksi ym todella asiallista

serkkuni pyysi lapsensa kummiksi,mutta meitä ei kutsuttu ristiäisiin

eronnut ystäväni sanoi,ettei halua olla yhteydessä ihmisiin joiden kanssa oli tekemisissä avioliittonsa aikana=tämä oli pahin,emme tutustuneet hänen miehensä kautta vaan olimme olleet lapsuuden ystäviä 3 vuotiaasta asti

Vierailija
24/60 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hänen elämänsä on sen miettimistä, miten ja milloin tämä tapahtuu.

Vierailija
25/60 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eronnut ystäväni sanoi,ettei halua olla yhteydessä ihmisiin joiden kanssa oli tekemisissä avioliittonsa aikana=tämä oli pahin,emme tutustuneet hänen miehensä kautta vaan olimme olleet lapsuuden ystäviä 3 vuotiaasta asti

kun on noin sanonut. Sinuna yrittäisin varovasti ottaa yhteyttä.

Vierailija
26/60 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa koskaan sitä anteeksi ja mulle ilmaa tämä ihminen. Myös yhteistyö taloyhtiön eteen loppui kokonaan. Ilmoitus todettiin aiheettomaksi.

Vierailija
27/60 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi miehelleen pettämisen, mutta ei kaverille? Eikö sen miehen pitäisi olla se ihminen, joka rakastaa kaikista eniten? Ei se naisen syy ole, jos mies lankeaa pettämään.

Vierailija
28/60 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lapsia niin ei kannata erota lasten takia. Itse en eroaisi koska meidän pojille isä on tosi tärkeä.

Vierailija
29/60 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliskan sukulais akka loukkasi, enkä koskaan anna anteeksi. Ehkä joskus juttelen, mutta anteeksi ei saa koskaan. Nämä ärsyttävät ihmiset ei koskaan näe itse tekevänsä mitään väärin. Minä sanoin takaisin ja hän pakeni eikä sanonut mitään. Taisi totuus ottaa koville. En usein sano, mutta kohtuut kaikessa, sitä saa mitä tilaa ja nyt en enää häntä pidä minään. Laiska paska akka. Saa olla ja nauttia ihan omassa rauhassa, vanheta. Hänellä ei ole tunteita ollenkaan, sen näytti silloin.

Vierailija
30/60 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaveri, jota pidin ystävänäni. Huomasin kuitenkin aika nopeasti miten puukottaa selkään joka käänteessä ja juorusi kaikille henkilökohtaiset arat asiani. Onneksi olemme nykyään eri osastolla, eikä mun tarvi olla sen sian kanssa tekemisissä yhtään enempää kuin on pakko.

Vierailija
31/60 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamille entisille ystävilleni. Ennen kuin tapasin mieheni, tapailin joitakin kuukausia yhtä miestä. Tämä mies lopulta pahoinpiteli minut sairaalaan asti. Nämä "hyvät ystäväni" menivät tämän (heille lähes tulkoon tuntemattoman) miehen puolelle, haukkuivat minua kaikille miten olen itse vammani aiheuttanut ja keksinyt koko pahoinpitelyn. Tuo loukkasi ja satutti niin paljon enkä ikinä pysty antamaan sitä anteeksi. Olin näitä ihmisiä pitänyt hyvinä ystävinäni ja loppu tulos tämä. En ole koskaan ymmärtänyt miksi käyttäytyivät näin (tai miten he edes perustelivat että olin ne murtumat ja mustelmat saanut itse aikaiseksi vaikka näistä toinen näki nämä vammat). Vieläkin loukkaa ja surettaa vaikka tapahtumasta jo monta vuotta :(

Vierailija
32/60 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankan ja kunnon repeämien aiheuttaman synnytyksen jälkeisenä päivänä kätilö tokaisi""kyllä sun pitää alkaa hoitaa jo sun lasta", kun pyysin häneltä apua vauvan nostamisessa hoitopöydälle. olin kovissa kivuissa ja sain juuri ja juuri nostettua vauvan. kiva, kun kipeitä äitejä syyllistetään. lopulta meni vuosi, että toivuin täysin fyysisistä vaurioista ja siksi tuo kommenttikin satutti niin pitkään. 

Vierailija
33/60 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kantaa kaunaa mutta haluan kyllä muistaa millaisia ihmiset ovat. Tiedän kehen voi luottaa missäkin asiassa.

Niitä rankempia juttuja en sitten haluakaan edes pyöritellä osana elämääni. Aika rampauttavaa materiaalia. Yritän vain päästä yli ja selvitä niistä vielä jonain päivänä.

Vierailija
34/60 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit ainoaan sisarukseeni ovat huonot ja olen siitä pahoillani. En vain jaksa enää välittää. Tilanne kärjistyi oikeastaan siitä, kun hän eli hieman vaikeissa oloissa ja yritin mielestäni auttaa, annoin jopa kotini avaimet hänelle joululahjaksi, ikään kuin symbolisena eleenä siitä että hän voi tulla milloin tahansa meille.

Vuosia myöhemmin hän kertoi ettei koskaan tuntenut oloaan tervetulleeksi meille eikä viihtynyt. En ymmärtänyt enkä tule koskaan ymmärtämään miksi hänen piti liata vilpitön sydåmestä tullut auttamishaluni niillä sanoilla.

Emme ole missään tekemisissä mikä taas särkee äitimme sydämen. Olen pahoillani mutta niin lähelle en ikinä enää sitä ihmistä päästä.

Vierailija
35/60 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies, olin rippijuhliin menossa ja näytin kuulemma kaupalliselta. olihan mulla toki mekko ja saappaat, talvella ei oikeen sandaalit jalassa viitsiny ulkona kävellä. sama mekko sandaalien kanssa kelpas kesän ripiksissä ihan hyvin.

mut elämä jatkuu vaik vituttaakin et aikuinen mies ymmärtää ihan perussaappaat jotenki kaupallisen naisen tyylisiks..

Vierailija
36/60 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen pomo- en anna anteeksi mitä teki-pilasi maineeni- en saa enää ylennyksiä

entien etyökaveri- jätti minut pulaan- valehteli päin naamaa

jotakin vanhohja koulukiusamisjuttuja- mutta heille kaikille kiusaajille on käynyt huonosti elämässä- eli elämä on antanut takaisin

olen pyrkinyt antamaan anteeksi- luonnehäiriöisiä riittää- minkäs he sille tekevät- mutta itkua jättävät jälkeensä ja se ei ole oikeudenmukaista

Vierailija
37/60 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidinpuolen suku. Sekaantuivat likaa äidin kuolemaan ja hautajaisiin. Aikaa tuosta on jo 15 vuotta enkä ole kuin muutaman sanan vaihtanut parin serkun kanssa pakosta kun kaupassa olen kohdannut. Tätien ja enojen kanssa en ole jutellut kertaakaan. Osa jo kuolutkin. Eivät tunne lastanikaan laisinkaan.

Koulukaveri kanssa. Kaveei ei vain pitänyt yhteyttä vaikka oltiin samalla luokalla 13 vuotta. Autoin hänen häissäänkin. Tuli jotenkin tunne yksipuolisesta ystävyydestä u nse olin minä joka laittoi sähköpostia. Hiipui ystävyys sitten joulukortinen lähettelyyn ja nyt pari vuotta sitten lopetin joulukorttien lähettelynkin. Olen antanut äidillleen käyntikortin ja pari kerta on tavattu kaupassa ja veljen kautta lähettänyt terveisiä. Ei ole kuulunut mitään reiluun 7 vuoteen. Antaa vaan olla.  

Vierailija
38/60 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää vain tyhmä uudistus. Kirjoittaessa näyttää että on rivi väliä ja kun on lähettänyt kaikki teksti on sama pötköä! ARGH!

t 6

Vierailija
39/60 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni veljen vaimo ei saa koskaan minulta anteeksi sitä, että oli sängyssä mieheni kanssa..

Vierailija
40/60 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri.Jos oikein ilkeäksi menisi,sotkisin viranomaiset mukaan ja menisin oikeuteen.Riippuu ihan asiasta.Helpompi on tietysti tehdä tuntematon hiljaiseksi kuin ihminen johon sinulla on jonkiasteinen tunneside.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi