Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tule päästämään päivän höyryt pihalle!

Vierailija
06.02.2013 |

En jaksa mun miestäni enää. En jaksa! Joo, kauheesti tekee kaikkea kivaa mut vittuko kaikkeen pitää patistaa ja sitte sanoa moneen kertaan! Enkä nyt meinaa mitään "korjaa sukat" vaan esimerkiksi on nyt kahteen kertaan laittanut vuuat ja muut painavat astiat sellaseen paikkaan, mistä ekalla kerralla tuli alas mun päähän ja tuli verta ja tokalla kerralla eli tänään varpaalle ja se on nyt ihan musta!! Jättää vaarallisia tavaroita levälleen niin että poika saa ne, ei osaa hoitaa edes omia asioitaan, pelkää vastata puhelimeen ellei tiedä ketä soittaa kun ei osaa sanoa ei jos on lehtimyyjä ja .. En mä jaksa edes selittää!!! PALAA KIINNI.

Tekee mieli ottaa ero, en halua joka päivä kasvattaa kolmea lasta YKSIN niin, että toinen aikuinen on kuitenkin läsnä mutta ihan pihalla.

PALJON KIROSANOJA.

Voitteko tekin nyt puuskuttaa ni en ole ainut joka puuskuttaa ja siks ei ehkä niin paha mieli.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että muo ottaa päähän! Isoin sisko on sellainen minäminäminä, jos et tee niin kuin hän haluaa, pitää mykkäkoulua! Nyt oikeasti PAKOTTI meidän äidin ostamaan pieniä vauvan vaatteita mun lapsia varten, muovikassillisen ja mihin hintaan? 30! Käytettyjä, 30 EUROA! Törkeä hinta! Eikä isoin sisko ole edes minun kanssa tekemisissä, ihan hyvä vain, ei muuten onnistuisi olla polttamatta, kun sen naisen kanssa palaa päreet niin helposti. Haukkuu muo, kun muutun kuulemma ärsyttäväksi raskaana ollessa, vaikka kerrankin vain uskallan sanoa suoraan mitä siitä ajattelen! Kontroilloinut mun elämää viimeiset 21v ja nyt sai riittää, kerrankin nousin vastaan ja mitä sain niskaan? Uhkauksen, että hän tappaa ittensä ja se on mun vika, mä en jaksa!

Vierailija
2/2 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt vierailulla ollut pari viikkoa eräs miehen sukulainen, ärrh että kuinka ärsyttää. alkuun oli ihan mukavaa, mutta samat jutut juovuksissaan selittää, haluan omaa aikaa ja rauhaa, kahdenkeskistä aikaa, aikaa lasten kanssa, pelkkä oma perhe! PERKELE

puuh. ja siis asumme vähän kauempana suomesta, joten ei voi tuosta vaan "ottaa taksia kotiin", vaan lennot on viikonloppuna. puuh. ai että on ihanaa kun se lähtee.. osallistuisi edes enemmän menoihin, mutta ei. eikä vanhalle ihmiselle voi oikein sanoakaan että mene hotelliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla