Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttö vai poika testi. Gendermaker

Kommentit (2)

1/2 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tuon testin joskus viikolla 15, ja tulos oli lila. Väri oli niin epäselvä ettei siitä voi tulkita yhtään mitään. Todellinen pettymys koko testi, vaikka ihan huuhaata varmasti on muutenkin.

Vierailija
2/2 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta kinnostava aihe tämä! Itse odotan esikoista nyt rv5+1 vasta, mutta oon kanssa niin malttamaton (ja vähän hömppähullu)että en ihmettelis vaikka itsekin menisin tommosen testin tilaamaan. Jään siis seuraamaan jos jollakulla olis kokemusta.

Voisitko tessu-- laittaa linkin sivulle mistä tilasit tuon testin? Mielenkiinnosta haluisin tutustua tuohon paremmin, vaikka en nyt ainakaan vielä muutamiin viikkoihin uskalla tilata :P

Mun silmään tuo sun tulos näyttää kallistuvan tytön puolelle. On kyllä tosi violettinen ja kallistuu enenmmän tuonne "tyttösävyn puolelle" :) Millä viikolla olet? Aitko tehdä uuden testin vielä jossain vaiheessa?

Nää tämmöset on kyllä niin petollisia! Vaikka aina kaikki sanoo että "ei oo sillä sukupuolella väliä kunhan on terve", niin kyllä aivan varmasti sielä mielessä se toinen sukupuoli pyörii vähän enemmän. Ja sitten jos tuleekin toinen mitä tämä testi on näyttänyt!

Itse voin rehellisesti sanoa että tyttöä toivon enemmän ainakin nyt. Täydellisin tilanne olis saada poika "miehelle kaveriksi" sitten muutaman vuoden päästä :D

Jopas meni haaveiluks! Vähän turhan aikasta kun ensimmäinenkin on vasta näillä viikoilla, mutta tulipahan lörpöteltyy :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla