Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa mitä kummallisia tavaroita tiedätte!! (sis. linkin yhteen erikoisuuteen)

Vierailija
06.02.2013 |

Tätä en ymmärrä:

http://www.ellos.fi/gogirl/gogirl-fud-virtsasuppilo-maastokuvio/378963?…

Milloin tämä voi olla kenellekään tarpeellinen? Missä tilanteessa? Kertokaa jos tiedätte!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muosipussit on keksitty

No eiks niitä Festareille kaupata, että naiset voivat samalla tavalla vain kääntyä selin väkijoukkoon, ja antaa tulla puskaan? Melkeinhän noi toimisi siellä vessassakin, kun ei jaksa leijua.

Pissasena reppuun?

tai sitten heittää pois

tai heittää pois 24 euron kertakäyttövärkki.

puhdistuspyyhkeellä pyyhkäisy?

Vierailija
22/22 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Että ensin räveltää sen vempeleen sinne housuihin huomaamatta ja sitten pissaa muina miehinä tai naisina? Jos joku haluaa jonkun pissaajan raiskata niin ei siinä kyllä auta vaikka kuinka pystyasennossa olisit. Raiskata voi muutenkin kuin kaatamalla maahan tai näin olen ainakin ymmärtänyt, ei ole kokemusta onneksi. Pissalla ei varmaan yleensäkään kannata käydä paikassa jossa raiskaajan on helppo väijyä ja toimia huomaamatta. Suppilo nyt ei vaan auta tähän asiaan mitenkään.

ulkomailla, kuten vaikka USA:ssa, tuota suppiloa markkinoidaan nimenomaan raiskauksia vähentävänä esineenä. En minä sitä itse ole keksinyt vaan lukenut valmistajan nettisivulta.

Raiskaaja voi väijyä käytännössä missä tahansa, joten vältä pissimistä yleisissä vessoissa, jookos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla