Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olkaimettomat hääpuvut ovat niin suosittuja?

Vierailija
30.12.2012 |

Puku sopii aniharvalle morsiamelle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan muutama vuosi sitten. Silloin oli vain tuollaisia korsettityyppisiä mekkoja, jotka tosiaan sopivat aniharvalle, ja joiden kohdalla varsinkin isorintaiset saavat nykiä pukua ylös koko juhlan ajan.

Minä voin sanoa suoraan, että minulle ei olkaimeton puku sovi. Ensinnäkin se nostaa rinnat tuollaiseksi löysäksi, löllyväksi massaksi siihen miehustan ylle (koska puvun pitää olla niin tiukka, että pysyisi ylhäällä) ja lisäksi oma ihoni on erittäin vaalea ja siinä on paljon vanhoja finniarpia. Se ei näytä hyvältä ja halusin näyttää hyvältä häissäni.

Löysin sitten ihanan puvun, joka oli sekä kaunis että mukava ja peitti selän ja käsivarret.

Vierailija
2/8 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin puvun, jossa olisi sellainen laaja pääntie joka jatkuu tavallaan pikkuhihoina käsien yli (tosi fiksusti selitetty, mutta sellainen käänteen näköinen siitä yläosasta, vaan eipä löydy. Ne mekot, jotka muuten malliltaan miellyttäisi, ovat sitten hihattomia.

Ja mä en tajua sitäkään, miksi suurimmassa osassa on laahus. Se ei minusta jotenkin passaa suomalaiseen menoon, tai veikkaan että harva haaveilee laahuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan muutama vuosi sitten. Silloin oli vain tuollaisia korsettityyppisiä mekkoja, jotka tosiaan sopivat aniharvalle, ja joiden kohdalla varsinkin isorintaiset saavat nykiä pukua ylös koko juhlan ajan.

Minä voin sanoa suoraan, että minulle ei olkaimeton puku sovi. Ensinnäkin se nostaa rinnat tuollaiseksi löysäksi, löllyväksi massaksi siihen miehustan ylle (koska puvun pitää olla niin tiukka, että pysyisi ylhäällä) ja lisäksi oma ihoni on erittäin vaalea ja siinä on paljon vanhoja finniarpia. Se ei näytä hyvältä ja halusin näyttää hyvältä häissäni.

koska uuma saadaan todellisuutta kapeammaksi. Kukaanhan ei kehtaa sanoa suoraan herkälle morsmaikulle totuutta.

Vierailija
4/8 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku sopii aniharvalle morsiamelle.

Suomalaiset morsiamet ovat pääosin lihavia lutukoita joiden läskit nousevat näkyviin olkaimettomassa puvussa. Yögh, kamalan näköistä!

varmaan enemmän sun tuttavapiiristäsi. Esim. mä en nyt muista kuin yhden ylipainoisen morsiamen ja häitä on tässä viimeisen kymmenen vuoden aikana ollut kuitenkin vähintään yhdet, joskus jopa kolmet vuodessa. (Olkaimettomia pukuja on tosin niissä ollut aika vähän.)

Vierailija
5/8 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuollainen olkaimeton hääpuku sopi minulle loistavasti. Yleisellä tasolla en oikein osaa sanoa, että miksi ne on niin suosittuja. Mutta kyllähän ne näyttää hyvältä useimmilla normaalipainoisilla, jos puku on on kantajalleen sopiva.

Vierailija
6/8 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsin ovaali-kaula-aukkoista, jossa olisi 3/4-hihat. Tai edes senTYYLISTÄ. En löytänyt. Jouduin sitten tyytymään minäkin olkaimettomaan. Mutta ostin kuitenkin kauniin boleron sen kanssa, ja käytin sitä koko hääjuhlan ajan.

Valmistajat voisi hieman valveutua tässä asiassa, suurin valikoima pukuja on olkaimettomana.

Vierailija
7/8 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne on hassun näköisiä: ylävartalo puolialasti ja alavartalossa valtavat helmat. Ja nykynaiset ovat lähes aina jonkun verran rasvaisia, jolloin kireä yläosa pusertaa vääjäämättä ihon makkaroille.

Vierailija
8/8 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mietinyt ihan samaa. Todella harvalla näyttää hyvältä, pitää olla juuri sopiva. Monella lötköttää tai puristaa rintojen kohdalta. Varsinkin jos käsivarret eivät ole timmit, niin ei mielestäni näytä hyvältä.

HUOM! Jokainen saa kuitenkin käyttää sellaista pukua kuin haluaa. Annan luvan ;-)