Pitäisiköhän vuokrata mieshuora, joka hiveltäisi mun hiuksia
ja vaikka piirtelisi selkään kuvioita.
Kuollut liitto ja mä näivetyn :(
Kommentit (12)
niin hanki täitä, ei mieskään suuttuisi. :)
Silitän vaimoni päätä päivittäin. Usein hän tulee syliin sen näköisenä, että haluaa sitä. Laittaa aina silmät kiinni ja hymyilee onnellisesti. Hieron joka ilta hartioita tai jalkoja sen mukaan mikä paikka eniten kolottaa, joskus koko vartalon. Otan syliin nukkumaan yöllä ja kiedon kädet ympärille. Molemmat nautitaan tällaisista asioista.
Tosin en minä näistä koskaan huutele kenellekään. Täällä voin paljastaa anynyyminä ;)
Minkä ihmeen autistien kanssa nää seurustelee? Luulenpa että on ensin vuosikausia opetettu miehelle ettei saa lääppiä, ja nyt kun mies on sisäistänyt asian, vingutaan täällä mieshuorien perään.
Asiallinen hieronta kysymyksessä, mutta mä saan seksuaalista nautintoa siitä koskettelusta. Tuntuu taivaalliselta, kun hieroo esim. alaselkää :)
kävis sellainen innokas amatöörikin :)
ja vaikka piirtelisi selkään kuvioita.
Kuollut liitto ja mä näivetyn :(
Vuokrata sellaisen, joka hieroo iltaisin jalanpohjia. Mistä niitä saa?
Asiallinen hieronta kysymyksessä, mutta mä saan seksuaalista nautintoa siitä koskettelusta. Tuntuu taivaalliselta, kun hieroo esim. alaselkää :)
Survo nyt sitä puukkoa vielä syvemmälle selkään.
Kun sama oli itselläkin. Erotakaan ei voi kun ei ole "tarpeeksi" hyvää syytä ja toisaalta arki rullaa kuitenkin. Kaikki läheisyys tms. vain puuttuu.
Toinen mies löytyi yllättävän läheltä, ilman mitään suunnittelua. Niin vain tapahtui. Ei meillä aina seksiä ole. Välillä vain makoillaan sohvalla ja mies hivelee ihoa, hiuksia jne. kun katsellaan telkkaria. Saan siitä läheisyyttä, kosketuksia. Niin kuin mies tietenkin myös. Tämä on meille kummallekin okei ja tunne on kuitenkin aitoa.
Muttei se ole sama asia kun läheisyys
Muttei se ole sama asia kun läheisyys
Minä en saa sitäkään kuin joskus ja jouluna. Ihan kuin oltaisiin vain kämppiksiä, ei naimisissa.
Sitä mä erossa eniten kaipasinkin. Saan eniten hyviä fiboja juuri hiusten kampaamisesta/hiplauksesta ja selkään piirtämisestä.
Onneksi lapseni teki sitä eron aikana jonkun aikaa kunnes kasvoi...
Voisin väittää, että saan noista suurempaa tyydytystä kuin seksistä.
Pakko avautua tästä... Liiton viimeiset vuodet olin todella onnellinen, kun kuitenkin sain kosketella lapsia ja he koskettivat minua - siis ihan kosketellaan, silitetään, kammataan tukkaa. Mut sai aina kampaajaleikkeihin ja meikkileikkeihin harjoituspääksi.
Maalasin vesiväreillä lasten selkään, ne piirsi mun jalkoihin kuulakärkikynillä.
XMies ei tajunnut sellaisen päälle. Miten ihmettä mä sen kanssa menin alun alkujaan yhteen, luulin kai että saisin sen hyväilyilläni tajuamaan kosketuksen arvon, mutta ei. Jotenkin tuli sellainen olo, että tarjosi jotain arvokasta ja sai yhdentekevää rihkamaa tilalle, kun kosketus aina päättyi seksiin.
Ja sitten tuli se ero. Ajattelin, ettei tässä elämässä nyt mitään sen ihmeellisempää ole tarjolla, joten otetaan sitä mitä annetaan ja kirjauduin (soveliaan ajan haavojani nuoltuani) deittipalstalle etsimään ihan pelkkää panoseuraa.
Eipä löytynyt.
Löytyi suomalainen mies, joka osaa koskettaa. Kaikki, mikä peilin edessä näyttää pursuavan tai roikkuvan, onkin hänen käsiensä alla kauniita muotoja. Hän tekee minusta kauniin.
Voitte olla varmoja, että tämmöinen aarre ei pääse karkaamaan! Olen toisella kierroksella ja tajuan ihmeen, kun sellainen tapahtuu. Vaikka en ikinä olisi uskonut, että se tapahtuu minulle.
En mä nyt tällä tarkoita, että erotkaa ihmiset, mutta kosketus on elintärkeää. Tuolla on ammattikuntia, jotka saa elantonsa koskettamisesta. Hankkikaa hyvä hieroja, kyllä siitä perhesovusta voi sen verran maksaa.