Ystäväni kertoi, ettei voi saada lasta. Sitten kehui, miten hänen kroppansa ei koskaan siksi rupsahda...
En viitsinyt ruveta sanomaan vastaan tai arvostelemaan, mutta ei kai lapsettomalla silti ole oikeus synnyttäneitä morkata!!?
Kommentit (14)
Kiva siis, että sinulla on positiivinen ystävä!
Katoppa ku toisesta sisään ja toisesta ulos, siis korvasta.. ehkä täs maailmas ei kaikkee kannata ottaa niin vakavasti!
Niin varmaan joo! Tuskin kukaan, joka on tahattomasti lapseton, sinua ap morkkaa, koska olet synnyttänyt!! Oletkohan nyt missannut jotakin?!
kyllähän se lapsen saaminen useimpia meistä vähän löysentää sieltä täältä, no ei tietty kaikkia, mutt enempi se lohdutteli itseään ja musta se on täysin luvallista.
Tue ja kuuntele häntä, äläkä takerru pikku lausahduksiin.
Ensinnäkin, en udellut vaan kertoi itse. Toiseksi, ei morkannut minua vaan yleisesti sanoi, miten yleensä kroppa rupsahtaa. ap
Voit lohduttautua että kyllä ystäväsikin rupsahtaa! Synnyttipä taikka ei!!
Se on kaikilla naisilla edessä ennemmin tai myähemmin!
heitto rankan asian käsittelemiseksi. Joskus julma huumori on paras tapa päästä kriisistä eteenpäin. Älä toki ota nokkiisi moisesta.
miks otat " itseesi" tollasista pikkujutuista? vai onko ulkonäkö sulle kaikki kaikessa, ja oot kateellinen kaverilles jos se ei rupsahda sun kans samaan tahtiin?
korneilta. Koittaisit vaan ymmärtää häntä.
Vierailija:
No ehkä se on sitten hyvä jos ei la..
ja lapsettomiahan aina pitää ymmärtää ja ne saa päästää suustaan ihan mitä haluaa, ku on niin huono olla.. voihan vee sanon minä
Arvaa miksi hän sanoi niin? Utelit varmaan kipeästä asiasta.
Hyökkäys on paras puolustus ;) niin sanoakseni..
T. Toinen lapseton