Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäise voisit jättää kahdeksi yöksi isänsä kanssa?

Vierailija
06.02.2013 |

Jos kyseessä on oma lomamatkasi, ei siis ns. pakottava meno.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää..

Jos oot todella tehnyt lapsia niin tohelon miehen kanssa että pitää täällä kysellä koska voit jättää lapsesi hänen kanssaan niin kukakohan tässä OIKEASTI on hoidon tarpeessa?

Onko isät mielestäsi noin ylipäätään jotenkin huonompia hoitamaan lapsia kuin av-äidit?

Vierailija
22/32 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki elämä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki elämä...

tarkoitettu tuolle kun lapset on 7 vuotiaita otsikolle.

Vierailija
24/32 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pullolapsi, huolehdin hänestä syntymästään asti, jäin hoitovapaalle työstäni, vaimolleni ei imetys sopinut tai ei sitä kokenut mukavaksi joten siitä ei muodostut ongelmaa.

Vierailija
25/32 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyvä hoitamaan lapsia, eikä nuorempikaan ole enää minun perääni niin pahasti kuin pienempänä. Toki oon ollut pois vain max 4h kerralla, joten en tiedä, muuttuuko tilanne, kun oon pidempään pois.

Mut joo, kuten sanoin, joku syyllisyysgeeni täällä näitä epäilyjä kylvää, vaikka faktat puhuvat sen puolesta, että voin lähteä ja oon reissuni ansainnut. Miehelle matka sopii kyllä.

Ap

Vierailija
26/32 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ole isän hoidon tasosta, vaan siitä, että ero lapsesta tuntuu vaikealta joko lapselle tai äidille.

Ei hyvää päivää..

Jos oot todella tehnyt lapsia niin tohelon miehen kanssa että pitää täällä kysellä koska voit jättää lapsesi hänen kanssaan niin kukakohan tässä OIKEASTI on hoidon tarpeessa?

Onko isät mielestäsi noin ylipäätään jotenkin huonompia hoitamaan lapsia kuin av-äidit?

Vierailija
27/32 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että isä on yhtä hyvä hoitaja kuin äiti ja blääblää. Juu, niin aivan varmasti onkin. MUTTA. Pienelle vauvalle on aika tavallisen pitkä aika olla pari yötä erossa ensisijaisesta hoitajasta, joka yleensä on se äiti. Työssäkäyvää isää vauva näkee muutenkin vain iltaisin ja viikonloppuisin. Kuka hullu jättää nelikuisen viikoksi, jotta pääsee itse lomailemaan? Mulla on samanikäinen vauva, en todellakaan voisi jättää yöksi muualle.

Tällä taas ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että isä olisi jotenkin epäkelpo hoitaja.

Vierailija
28/32 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe yhtään syytä miksi siellä äitiä niin kipeästi kaivattaisiin jos pari yötä on poissa????

T: yh-iskä

että vauva/kotihoidossa oleva pieni lapsi on usein kiintyneempi äitiin kuin isään. Ei lapsi ymmärrä, että äiti ei olekaan lopullisesti kadonnut vaan vain lomalla.

Vierailija
29/32 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meikäläinen leikkurin jälkeen joutui teholle. Ei istukan käsin irroitus mennyt ihan putkeen.

Ehkä senkin takia mä olen aina luottanut mieheni isän taitoihin. Toisaalta se on niin fiksu ja rauhallinen, etten mä olisi lapsia sen kanssa tehnytkään, jos olisin luullut joutuvani hoitamaan mukulat yksin.

Miehet ovat lasten kanssa omalla tavallaan ja silti koko porukka on aina hengissä. :)

Vierailija
30/32 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettelen näitä ainaisia aiheen vierestä -vastauksia, että "millaisen miehen kanssa olet lapsia tehnyt" ja "kyllä isä osaa hoitaa ihan yhtä hyvin" jne.

Ja meillä mies on ollut yli vuoden hoitovapaalla per lapsi, eli en todellakaan kuvittele, että miehet eivät osaisi hoitaa lapsia.

Tämä nyt ei koskenut enää ap:ta.

että isä on yhtä hyvä hoitaja kuin äiti ja blääblää. Juu, niin aivan varmasti onkin. MUTTA. Pienelle vauvalle on aika tavallisen pitkä aika olla pari yötä erossa ensisijaisesta hoitajasta, joka yleensä on se äiti. Työssäkäyvää isää vauva näkee muutenkin vain iltaisin ja viikonloppuisin. Kuka hullu jättää nelikuisen viikoksi, jotta pääsee itse lomailemaan? Mulla on samanikäinen vauva, en todellakaan voisi jättää yöksi muualle.

Tällä taas ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että isä olisi jotenkin epäkelpo hoitaja.

Vierailija
31/32 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vaan imettänyt lapsiani pitkään, joten käytännössä olisi ollut melko epäreilua jättää miestä yksin lapsen kanssa.

Vierailija
32/32 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisen tahansa, mikä kysymys tuo nyt on?Isät huolehtivat aivan yhtä hyvin lapsista kuin äiditkin.