Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako minuuttia olet käyttänyt tällä viikolla työaikaasi kissavideoiden katseluun?

Vierailija
06.02.2013 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi käymään edes työsähköpostilla. Hyvä että potilaat saa hoidettua. Kiva jos jollain on luppoaikaa surffailla koneella.

sh

Vierailija
2/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen tänne töihin lepäämään....

Alkaa vanhallapojalla olemaan kevättä rinnassa, 2 yötä on rampannut ulkona 20 min välein. Ei siinä muuten mutta heti kun torkahdan katti on makuuhuoneen ikkunalla koputtelemassa ja haluaa sisään......

Huoh.... tulis kesä ja kissa tarkenisi ulkona koko yön...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin olen duunissa koneella. Ja jos olen, niin kone on sikäli ikävässä paikassa, että pomo näkee suoraan sen näytölle. Näin olleen koneella ei todellakaan tee mieli tehdä muuta kuin työhön liittyviä asioita.

Vierailija
4/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi käymään edes työsähköpostilla. Hyvä että potilaat saa hoidettua. Kiva jos jollain on luppoaikaa surffailla koneella.

sh

mutta joka ikinen kerta, kun olen itse sairaalassa käynyt jostakin syystä ja siten siis nähnyt hoitajia työympäristössään, on heillä tuntunut olevan aivan loistavasti luppoaikaa käytettäväksi kälättämiseen ja istuskeluun oikein isolla porukalla kansliassa. Ja tämän olen siis nähnyt todella moneen kertaan, kun potilaan omaisena on täytynyt kyseisissä paikoissa käydä.

Vierailija
5/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että hoitajat tekee töitä myös siellä kansliassa. Suuren osan hoitajan työaikaa vie kirjaamiset, lääkelistojen tarkastamiset, hoitosuunnitelmien tekemiset, jatkohoidon järjestäminen yms. yms.

Huvittavaa on että monet näyttävät kuvittelevan että hoitajan työnkuvaan kuuluu vain se potilaan luona tapahtuva hoitotyö ja aina kun hoitaja on koneella tai muuten kansliassa niin se on luppoaikaa ja laiskottelua.

Vierailija
6/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuoden aikana tasan 0 minuuttia.

Vapaa-ajalta samat lukemat.

Vierailija
7/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ny, 5minuuttia.

Todistetusti poistaa stressiä.

Vierailija
8/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jopa minä kaikessa masentavassa tyhmyydessäni väitän kuitenkin toimivilla silmilläni näkeväni istuuko se ihminen työskentelemässä koneella tai työskentelemässä muuten, vai onko hän suht rennosti chillaillen tappamassa aikaa työkavereiden kanssa. Ok?

Vierailija
9/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan kissoja

Vierailija
10/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jopa minä kaikessa masentavassa tyhmyydessäni väitän kuitenkin toimivilla silmilläni näkeväni istuuko se ihminen työskentelemässä koneella tai työskentelemässä muuten, vai onko hän suht rennosti chillaillen tappamassa aikaa työkavereiden kanssa. Ok?

Ja miksi koko naisporukka koolla kälättämässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi