Oletko koskaan sanonut ystävällesi, siis kun olette riidelleet
Kommentit (6)
mitä sanoin, mutta elämäntyylistään puhuttiin.
Sen koommin ei ole tullut sanottua rumasti, eikä kyllä riideltyäkään kavereiden kanssa.
Ehkä lapsuudessa on ollut jotain idiootiksi nimittelyä, mutta ei enää vuosikymmeniin (no, ikää nyt 34). En edes muista kuin yhden "riidan", joka sekin oli erittäin vahva mielipide-ero vain, jota molempien piti sulatella 2 päivää, ennen kuin voitiin taas puhua asiasta. =) Tuolloinkaan ei kyllä nimitelty ja päädyttiin siihen, että molemmat yksinkertaisesti ollaan eri mieltä ja ehkä paras, että ei toistaiseksi palata siihen... =D
joten olen sanonut hänelle että hän hänen miehensä löytää uuden naisen, ja sanoin että kun hän kerran että hän soitti minulle räkäkännissä niin sanoin hänelle että sä olet niin rumakin pian ettei kukaan mies sua kattele.:D
Suuttuminen ei ole mikään lupa sanoa toiselle asioita, joita ei tosissaan tarkoita.
Olen sellainen luonne että kun kiivastun tulee lauottua ties mitä paskaa. Sitten pyydän anteeksi kun tunnekuohu menee ohi. Saatan siis esim. haukkua läskiksi idiootiksi tai ihan mitä vaan.