Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko/olisitteko mustasukkaisia miehen naispuolisista kavereista?

Vierailija
05.02.2013 |

Tuli mieleen tuosta toisen ketjun miehen etelänmatkasta...

Meillä on opiskelujen, harrastusten ja soluasumisten seurauksena hioutunut kiinteä kaveriporukka, 2 miestä ja 3 naista. Yksi mies on sinkku, toisella on vaimo ja lapsi. Naisista minä olen sinkku, kaksi muuta on varattuja, toinen naimisissa, toinen avoliitossa. Olemme ystäviä, läheisiä sellaisia. Jotain nuoruusaikojen bilelääppimistä kummempaa välillämme ei ole koskaan tapahtunut. Kokoonnumme silloin tällöin koko porukalla myös puolisojen kanssa, useimmiten pidämme yhteyttä ja tapaamme ihan vain keskenämme. Nykyään kaikki viisi ovat harvoin samaan aikaan paikalla, ihan ymmärrettävistä syistä.

Kysynkin siis, olisitko mustasukkainen miehesi tai naisesi ystävistä? Saisiko miehesi tai naisesi lähteä kaveriporukan risteilylle/etelänmatkalle/laskettelureissulle? Haittaisiko jos miehesi tai naisesi viestittelisi "väärää" sukupuolta olevan ystävän kanssa?

Meillä ei ole ollut ongelmia - vielä - ihme kyllä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaisi, saisi mennä. Saattaisin olla kyllä reissusta kade, kun siis mies pääsee ja mä en, mutta ihan sama onko kaveriporukka sekaporukka vai miesporukka. Jos haluaisi lähteä laskettelureissulle/etelään vain yhden kaverin kanssa ja se olisi nainen niin sitten katselisin alta kulmien. Musta olisi kyllä luontevaa, että kun pariudutaan niin vapaa-ajan kaveriporukoihin tulisi ne parit mukaan. Ei tietty aina, mutta periaatteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi