Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti sitten kurssille

Vierailija
08.04.2013 |

Ja mua vaan itkettää ja mietityttää millä mä tämän viikon pärjään tuon 4,5v kanssa. En ole viikkoon oikein nukkunut vain pari tuntia yössä. En tosiaan osaa tulevana neljänä yönä nukkua kun olen yksin lapsen kanssa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkonen, teillä on 1 lähes 5 vuotias lapsi? MIKSI et pärjäisi tai osaisi? Onko lapsi jollakin tapaa erityislapsi joka vaatii öisin hoitoa vai mikä valvottaa?

Vierailija
2/17 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 07:48"]

Siis hetkonen, teillä on 1 lähes 5 vuotias lapsi? MIKSI et pärjäisi tai osaisi? Onko lapsi jollakin tapaa erityislapsi joka vaatii öisin hoitoa vai mikä valvottaa?

[/quote]

Ei ole erityislapsi, minua vaan jotenkin jännittää olla yksin vastuussa hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 07:49"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 07:48"]

[/quote]

Ei ole erityislapsi, minua vaan jotenkin jännittää olla yksin vastuussa hänestä.

[/quote] No just.... omasta lapsesta vielä kyse...

Vierailija
4/17 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel -sinun ongelman laajuutta!

Vierailija
5/17 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olisin halunnut että olisi ollut yöt kotona koska kurssipaikalle vain n. 100km suuntaansa. Mutta ei sitten halunnut sellaista järjestelyä vaan otti sieltä huoneen koska sinne pitää mennä jo klo 8 ja päivät loppuvat yleensä klo 17, olisi hänestä ollut liian pitkiä päiviä.ap

Vierailija
6/17 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, oletko tosissasi? 

Herää nainen, olet läheisriippuvainen.

Vierailija
7/17 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti :D Pitääkin alkaa kyynelöimään täällä joka kerta kun mies lähtee jonnekin työreissuun. Taitaisitte kyllästyä siihen aika pian.. Koitappas nyt ottaa itseäsi niskasta kiinni ja vähän ryhdistäytyä. Kannattaako hankkia lapsia jos ei pysty niistä huolehtimaan itsenäisesti vaan miehen pitää olla koko ajan kyljessä?

Vierailija
8/17 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 08:31"]

Ei hemmetti :D Pitääkin alkaa kyynelöimään täällä joka kerta kun mies lähtee jonnekin työreissuun. Taitaisitte kyllästyä siihen aika pian.. Koitappas nyt ottaa itseäsi niskasta kiinni ja vähän ryhdistäytyä. Kannattaako hankkia lapsia jos ei pysty niistä huolehtimaan itsenäisesti vaan miehen pitää olla koko ajan kyljessä?

[/quote]

Kun hankittiin lapsi, miehellä oli vakituinen työ. Sitten firma meni konkurssiin ja joutui opiskelemaan uuden ammatin ja nyt käy mestaritutkintoa, jos olisin tiennyt että tällainen tilanne tulee tuskinpa olisin lasta hommannut.

Vierailija
9/17 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi jo katkaisi napanuoran. :D

Vierailija
10/17 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 08:35"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 08:31"]

[/quote]

Kun hankittiin lapsi, miehellä oli vakituinen työ. Sitten firma meni konkurssiin ja joutui opiskelemaan uuden ammatin ja nyt käy mestaritutkintoa, jos olisin tiennyt että tällainen tilanne tulee tuskinpa olisin lasta hommannut.

[/quote]

Kannattaisiko ruveta ihan oikeasti tekemään asialle jotain? Hanki vaikka apua ammattiauttajalta, normaaliahan tuo ei ole. Kiinnostaisi tietää oletko muuttanut neitsykammaristasi suoraan miehen kanssa yhteen vai miten sait nukuttua yksin asuessasi?

Vierailija
11/17 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä pärjäät päivisin töissä? Vai oletko vielä kotona?

Vierailija
12/17 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla joku ystävä tai sukkulainen, joka voisi tulla kylään iltaisin? Koita vain nukkua, ota yksinolo haasteena tai seikkailuna ja tee jotain sellaista, mistä miehesi ei tykkää? iltaisin jotain omaa lemppari leffaa ja herkkuja?

Vierailija
13/17 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 08:45"]

Olisiko sinulla joku ystävä tai sukkulainen, joka voisi tulla kylään iltaisin? Koita vain nukkua, ota yksinolo haasteena tai seikkailuna ja tee jotain sellaista, mistä miehesi ei tykkää? iltaisin jotain omaa lemppari leffaa ja herkkuja?

[/quote]

Ei hemmetti. Missä ja miten kasvaa ihmisiä jotka eivät pärjää omassa kodissaan ilman toista aikuista? Ymmärrän jos on jokin mielenterveysongelma mutta ap taitaa olla ihan normaali aikuinen. Huoh.

Vierailija
14/17 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua...Mun mies tekee töitä jossa on esim. tänä keväänä helmi-toukokuun joka toinen viikko poissa kotoa ja lapsia on kaksi, enkä koe tätä mitenkään raskaaksi. Raskasta on se kun on kaksi taaperoikäistä ja mies on vuoden ulkomailla töissä nimim. kokemusta on. Tuntuu niin älyttömältä että joku viittii valittaa yhdestä viikon mittaisesta yksinolosta, kun oikeesti on suurempiakin murheita, mitäs jos miehesi vaikka kuolisi? Ei toiseen ihmiseen pidä ripustautua noin ettei pärjää yhtään yksinään.

Vierailija
15/17 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin tästä aloituksesta ihan sanattomaks :-D

t: kahden pienen lapsen totaaliyhäri

Vierailija
16/17 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä ja kyllä mä yksin pärjää ihan hyvin. Tämä viikko menisi ihan hyvin vaikka yksinäinen olenkin jos lasta ei olisi. Se vaan jotenkin jännittää. Eikä ole sukulaisia tms kuka voisi käydä täällä.ap

Vierailija
17/17 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta jos olet ihan tosissasi, sinun on ymmärrettävä, että tuo ihan oikeasti ei ole normaalia. Sinuna siis ihan oikeasti hakisin apua riippuvaisuusongelmaasi/jännitysoireisiisi. Johan tuosta kärsii kasvava lapsikin, joka varmasti aistii ja tajuaa, että äidillä on kasvattajana epävarma ja pelokas olo. Suhteesi siis ihan jo omaan lapseesi täysvaltaisena kasvattajana kaipaa apua!

Ja pakkohan tuosta on kärsiä parisuhteenkin. Ei kukaan kestä loputtomasti olla noin kiinni toisessa ja ennen kaikkea vastuussa toisesta, aikuisesta ja lähtökohtaisesti tasa-arvoisesta, ihmisestä.

Ehkä tosiaan olisi kannattanut jättää se lapsi tekemättä, jos muutokset elämässä (ja niitähän elämässä aina tulee) saavat kyseenalaistamaan koko päätöksen. Siis jopa näin pienet muutokset kuin että toinen vanhempi lähtee opiskelemaan ja joutuu sen takia olemaan toisinaan pois kotoa joitakin päiviä. Mitä teet isomman elämänmuutoksen, kuten eron tai toisen vanhemman vakavan sairauden tms. osuessa kohdalle?

Nyt ihan oikeesti apua tälle äidille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme