Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitteko te miehenne lähteä viikoksi etelään?

Vierailija
05.02.2013 |

Mies on kuulemma säästänyt omia rahojaan jotta voi ottaa palkatonta ja on lähdössä 5 miehen porukalla Turkkiin aurinkoon. Eli lomia ei mene eikä periaatteessa perheen rahoja vaikka yhdessä tässä eletäänkin. Molemmilla on omaakin rahaa.

Ovat aikamoisia bilehirmuja kimpassaa oleet ennen muinoin ennen perheiden perustamista. Nyt taas ovat kokoontumassa isompaan reissuun. Varmaan juopottelevat ja ottavat aurinkoa.

Mitä mieltä tästä hommasta? :/

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan me sovitaan, milloin kumpikin lähtee.

Olisi tosi tylsää, jos pitäisi aina yhdessä käkkiä. Me tietty reissataan kaksistaankin, ja myös koko perheenä.

Itse olen kiertänyt Etelä-Eurooppaa ja Afrikkaa kavereiden kanssa ja mies tykkää käydä kavereittensa kanssa matseissa, Ameriikassakin. En ole AfrikassaKAAN pettänyt miestäni eikä miehenikään ole pettämisestä kiinni jäänyt (mun mielestä on niin, et jos mies pettää, niin tekee sen todennäköisemmin ruokatunnilla kuin New Yorkissa).

Lapset eivät jää "sinkkumatkoistamme" mitään paitsi, kun toinen vanhempi kotona.

Vierailija
62/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni reissaa työkseen, niin vapaalla on mieluiten kotona ja rakentelee koneita.

Itse matkustan ystävieni ja siskojeni kanssa pari matkaa vuodessa, mies on ihan tyytyväinen, kun saa nauttia lapsista ilman nalkuttavaa vaimoa ;) Ei vainenkaan, joka reissun aikana mies on osannut ruokkia lapset ja jopa pääsen kotiutumaan siivottuun kotiin.

Osaamme arvostaa toisiamme enemmän pienen eron jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi