Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitteko te miehenne lähteä viikoksi etelään?

Vierailija
05.02.2013 |

Mies on kuulemma säästänyt omia rahojaan jotta voi ottaa palkatonta ja on lähdössä 5 miehen porukalla Turkkiin aurinkoon. Eli lomia ei mene eikä periaatteessa perheen rahoja vaikka yhdessä tässä eletäänkin. Molemmilla on omaakin rahaa.

Ovat aikamoisia bilehirmuja kimpassaa oleet ennen muinoin ennen perheiden perustamista. Nyt taas ovat kokoontumassa isompaan reissuun. Varmaan juopottelevat ja ottavat aurinkoa.

Mitä mieltä tästä hommasta? :/

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lähtisi tuollaiselle reissulle, niin sataprosenttisella varmuudella se panisi siellä jotain paikallista huoraa. Tämän tekee ihan tasan joka ukko, vaikka alunperin ei olisi tarkoituskaan. Ei tarvita kuin yksi kyseenalainen kaveri porukassa ja kilteinkin perheenisä löytää itsensä kännipäissään jonkun horatsun pedistä. Tämä on fakta.

Vierailija
42/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli jo menossa kaverien kanssa reissuun, mutta joutui perumaan mun jouduttua sairaalaan. Taisin olla itse enemmän pahoillani asiasta kuin mies. Toista kertaa ei ole edes suunitellut. Perheen kanssa on kuulemma kivempaa.

Mies joutuu matkustamaan työn takia sen verran paljon, että ei ihan huvin vuoksi halua lähteä reissuun ja pois perheen luota. Jotain kotimaan reissuja viikonloppuisin on tehty molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä minä olisin sitä kieltämään, mies on täysi-ikäinen aikuinen ihminen, joka tekee päätöksiään myös ihan itse. En ole hänen äitinsä, ei hänen tarvitse minulta lupaa kysyä. Kyllä hänkin antaisi minun lähteä :)

Vierailija
44/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käy harrasteporukkansa kanssa kerran vuodessa ulkomaanmatkalla. Nykyisin se on lähinnä pitkä viikonloppu, kun monella on perhettä ja joidenkin vaimot on juuri niitä tiukkapipoja jotka eivät helpolla päästä miehiään mihinkään omiin menoihin.

Vierailija
45/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä juttuja lukee, niin en ihmettele, että mieheni arvostaa minua niin älyttömästi. Hänen kavereidensa vaimot ovat juuri näitä "en päästä miestäni" naisia. Ja mieheni säälii näitä kavereitaan, itseasiassa kaverit ovat suoraan sanoneet miehelleni, että kadehtivat miestäni, sillä hänen vaimollaan on sentään terve itsetunto.

ei kyllä ole mitenkään kytköksissä minun itsetuntooni se, ettei mieheni osaa käyttytyä viihteellä! ;) Itseasiassa kerran juttelin mieheni kavereiden kanssa, että he varmaan pitävät minua aivan kauheana justiinana kun "olen aina kieltämässä kaiken kivan". Kaverit totesivat, että he kyllä tuntevat mieheni ja tietävät että "häneltä oikeasti pitääkin kieltää kaikki kiva"! Ja onpa tuon miehenikin todennut, että hän oikesti tarvitsee jonkun "määräämään"... t.32

Vierailija
46/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä juttuja lukee, niin en ihmettele, että mieheni arvostaa minua niin älyttömästi. Hänen kavereidensa vaimot ovat juuri näitä "en päästä miestäni" naisia. Ja mieheni säälii näitä kavereitaan, itseasiassa kaverit ovat suoraan sanoneet miehelleni, että kadehtivat miestäni, sillä hänen vaimollaan on sentään terve itsetunto.

ei kyllä ole mitenkään kytköksissä minun itsetuntooni se, ettei mieheni osaa käyttytyä viihteellä! ;) Itseasiassa kerran juttelin mieheni kavereiden kanssa, että he varmaan pitävät minua aivan kauheana justiinana kun "olen aina kieltämässä kaiken kivan". Kaverit totesivat, että he kyllä tuntevat mieheni ja tietävät että "häneltä oikeasti pitääkin kieltää kaikki kiva"! Ja onpa tuon miehenikin todennut, että hän oikesti tarvitsee jonkun "määräämään"... t.32

Sähän olet miehes mutsi, et puoliso! Ei pysty käsittämään tällaisia parisuhteita. Mutta joo, ei kuulu mulle...

Vierailija
47/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lähtisi tuollaiselle reissulle, niin sataprosenttisella varmuudella se panisi siellä jotain paikallista huoraa. Tämän tekee ihan tasan joka ukko, vaikka alunperin ei olisi tarkoituskaan. Ei tarvita kuin yksi kyseenalainen kaveri porukassa ja kilteinkin perheenisä löytää itsensä kännipäissään jonkun horatsun pedistä. Tämä on fakta. Sen seurauksena meillä ei pantaisi ilman kumia ennen kuin on käyty testeissä. Ja vaikka en kieltäisi lähtemästä, niin hampaankoloon jäisi vaikka miten toivoisi ettei jäisi. Jos ei jäisi, niin sitten en piittaisi miehestäni pätkän vertaa.

Ihan tasan joka ukko sataprosenttisella varmuudella voisi panna jotain paikallista huoraa, vaikka matkalla lähi Siwaan.

Vierailija
48/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuollainen lapsiperheissä ole ihan vaan ilmoitusasia, lastenhoidon järjestämisen takia. asioista pitäisi sopia yhdessä puolin ja toisin.

Vierailija
49/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lähtisi tuollaiselle reissulle, niin sataprosenttisella varmuudella se panisi siellä jotain paikallista huoraa. Tämän tekee ihan tasan joka ukko, vaikka alunperin ei olisi tarkoituskaan. Ei tarvita kuin yksi kyseenalainen kaveri porukassa ja kilteinkin perheenisä löytää itsensä kännipäissään jonkun horatsun pedistä. Tämä on fakta. Sen seurauksena meillä ei pantaisi ilman kumia ennen kuin on käyty testeissä. Ja vaikka en kieltäisi lähtemästä, niin hampaankoloon jäisi vaikka miten toivoisi ettei jäisi. Jos ei jäisi, niin sitten en piittaisi miehestäni pätkän vertaa.

Ihan tasan joka ukko sataprosenttisella varmuudella voisi panna jotain paikallista huoraa, vaikka matkalla lähi Siwaan.

Siksi minä en päästä miestäni edes töihin koska satavarmasti kaikki miehet siellä panee niitä horatsu-sihteereitä hississä ja vessassa. Tehkööt etätöitä. Olen myös kieltänyt mieheltäni kaikki lyhyetkin matkat kotipihan ulkopuolelle ilman valvontaa, sehän voisi mennä panemaan vaikka naapurin horatsu-akkaa roskiskatokseen.

Vierailija
50/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

havainnut, että näille vapaasti erikseen matkusteleville pareille se ero napsahtaa jossain vaiheessa aika helposti.

Tuntuuhan se varmaan hienolta mennä vapaasti ja antaa toisenkin mennä. Mutta ihan varmasti niitä houkutuksia tällöin tulee ja joku niihin aina kapsahtaa.

Vai voiko joku rehellisesti väittää, ettei ole näillä omilla reissuilla ikinä edes flirttaillut vastakkaisen sukupuolen kanssa?

Vierailija
51/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tarvi mennä kuin Lappiin. Siellä ne ukkomiehet "hiihtää" ja "kalastaa".

Vierailija
52/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä juttuja lukee, niin en ihmettele, että mieheni arvostaa minua niin älyttömästi. Hänen kavereidensa vaimot ovat juuri näitä "en päästä miestäni" naisia. Ja mieheni säälii näitä kavereitaan, itseasiassa kaverit ovat suoraan sanoneet miehelleni, että kadehtivat miestäni, sillä hänen vaimollaan on sentään terve itsetunto. Onkohan nämä "en päästä miestäni" naiset samoja jotka antaa seksiä tai ei anna seksiä miehelleen palkkioksi ja rangaistukseksi? :)

ja lisäksi mies ei voi mennä perjantaina saunailtaan koska lauantaina on ihan PAKKO lähteä aamukahdeksalta Ikeaan koko perheen kesken. Ihan kertakaikkinen pakko.

Vierailija
53/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille tulisi kova ikävä, rahaa menisi hirveästi. Mun puolesta ok, mutta lapset ei todellakaan ymmärtäisi miksi isä ei halua ottaa heitä mukaan matkalle. Ja minä joutuisi vwnymään aika paljon, että saan arjen toimimaan. Parin päivän reissu on ihan ok.

...ihan paikallaan tuottaa lapsillekkin joskus pettymyksiä, että aikuisillakin voi olla jotakin omaa.

Ei lapsille voi luoda kuvaa ikuisesta sunnuntaista, muuten he ovat loppuun palaneita ennen kun ovat edes aikuisuuden kynnyksellä.

Ja sinä olet iso tyttö jo, ei äitiys voi kenellekkään olla noin iso ponnistus.

Mutta ikäiselleen sopivalla tavalla. Niin kuin vaikka, että kun mennään ostamaan kaverille synttärilahjaa, niin kolmevuotias ei saa sitä autoa vaan se laitetaan pakettiin. Mutta ei niin että isi menee mielummin kavereiden kanssa hiekkarannalle ja uimaan ja aurinkoon, kuin lastensa. Että isillä on oikeus pitää hauskaa ja kolmevuotias voi ihan hyvin olla sillä välin 9,5 tuntia päiväkodissa ja sitten lähteä siskon harrastukseen.

Vierailija
54/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen kysymyksenasettelu. Ei meillä "anneta" toisen lähteä viikoksi etelään tai olla antamatta. Olemme molemmat aikuisia ihmisiä, jotka saavat tehdä vapaa-aikanaan mitä parhaaksi katsomme. Useimmiten olemme mieluiten keskenämme, mutta teemme matkoja myös eri kaveriporukoissa. Eikä mitenkään välttämättä niin, että vaimo tyttöjen kanssa ja mies poikien kanssa. Meillä kun on ystäviä yli sukupuolirajojen. Joo, ja ollaan keski-ikäisiä, ja lapset jo täysi-ikäisiä.

Vierailija
55/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA olisin vittuuntunut että tollasta lomaa on suunniteltu "salaa" ja rahaakin säästetty, mulle kertomatta. se tekee siitä jotenkin...epäilyttävää, vaikkei ehkä olisikaan. no, kyse on siitä millaiset säännöt ja millainen kommunikointi parisuhteessa on.

mutta toivoisin että keskustelu olis alkanu sillon kun se on tullu miehen kavereiden kaa esille, olisin voinut ihan hyvin tukea tätä pläniä silloin.

itsekin olen yksin tai kaverin kanssa matkustenut jos miehen loma-aikoihin ei oo sopinut jne.

anyway, turkissa ei paikallisilta varmaan irtoa (on siellä vapaamielisiäkin naisia mutta ne ei ole missään alanyassa turistimiehiä panemassa, ei sovi yhtään kulttuuriin tai tapoihin, ei ole tavoiteltavaa toimintaa - olen turkissa vuosia asunut joten usko huviksesi). mutta toki onhan joku lomakohde täynnä muita skandeja esimerkiksi ja sitten on prostituoidut (mutta nekään ei tuu tyrkylle, pitää itse mennä niitä hakemaan).

lähinnä yritin tuolla lohduttaa että miehen pettäminen turkissa on ehkä ihan pari prosenttia epätodennäköisempää kuin vaikka thaimaassa jossa naiset tulee baarissa joka suunnasta silittämään ja tarjoamaan.

Vierailija
56/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä sekoilet? Ihanko pakko lapsille asia on "kertoa" tavalla joka saattaa isän/äidin huonoon valoon? Oma loma tekee ihmiselle hyvää eikä tarvitsisi käyttää aseena toista vastaan.

Useinhan näissä ahdistuneiden ja elämänsä menettäneiden haahkojen ajatuksissa on vielä ajatus, että jos "mulla ei ole tarvetta mennä, niin pakkoko sun on haluta bailaan etelään"?

Onko avioliitto yksipuoleinen vankila jossa asioita tehdään sen enemmän ongelmaisen henkilön johdatuksella?

Mutta ikäiselleen sopivalla tavalla. Niin kuin vaikka, että kun mennään ostamaan kaverille synttärilahjaa, niin kolmevuotias ei saa sitä autoa vaan se laitetaan pakettiin. Mutta ei niin että isi menee mielummin kavereiden kanssa hiekkarannalle ja uimaan ja aurinkoon, kuin lastensa. Että isillä on oikeus pitää hauskaa ja kolmevuotias voi ihan hyvin olla sillä välin 9,5 tuntia päiväkodissa ja sitten lähteä siskon harrastukseen.

Vierailija
57/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynhän mäkin tyttöjen kanssa etelässä, miksei hän sitten kavereidensa kanssa. Ei ongelmaa.

Vaikka tiiviisti yhdessä ollaankin pariskuntana ja perheenä, niin ei me lonkasta yhdessä olla.

Vierailija
58/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä antaisin ja mieskin antaisi mun mennä.

Vierailija
59/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä minkäikäisiä lapset on, ja siitä pääsiskö itsekkin viikon reissulle ilman miestä ja lapsia.

Vierailija
60/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä minkäikäisiä lapset on, ja siitä pääsiskö itsekkin viikon reissulle ilman miestä ja lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän