Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitteko te miehenne lähteä viikoksi etelään?

Vierailija
05.02.2013 |

Mies on kuulemma säästänyt omia rahojaan jotta voi ottaa palkatonta ja on lähdössä 5 miehen porukalla Turkkiin aurinkoon. Eli lomia ei mene eikä periaatteessa perheen rahoja vaikka yhdessä tässä eletäänkin. Molemmilla on omaakin rahaa.

Ovat aikamoisia bilehirmuja kimpassaa oleet ennen muinoin ennen perheiden perustamista. Nyt taas ovat kokoontumassa isompaan reissuun. Varmaan juopottelevat ja ottavat aurinkoa.

Mitä mieltä tästä hommasta? :/

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoa ja lapsia, on epävarmaa. Ei olla edes yhdessä reissattu, niin ois hiukan liikaa, että lähtis kaveriporukassa ryyppäämään viikoksi ja uittamaan kikkeliä vieraissa onkaloissa.

Vierailija
22/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kuulemma säästänyt omia rahojaan jotta voi ottaa palkatonta ja on lähdössä 5 miehen porukalla Turkkiin aurinkoon. Eli lomia ei mene eikä periaatteessa perheen rahoja vaikka yhdessä tässä eletäänkin. Molemmilla on omaakin rahaa.

Ovat aikamoisia bilehirmuja kimpassaa oleet ennen muinoin ennen perheiden perustamista. Nyt taas ovat kokoontumassa isompaan reissuun. Varmaan juopottelevat ja ottavat aurinkoa.

meneekö miehesi vai ei?

tai muuten voi saada pari alaikäistä mukaansa hoidettavaksi. Se voisi harmittaa kavereitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä et halua ajatella? Sitä että miehelläsi olisi omakin elämä?

sais mennä koko mies. En halua ajatella tällaista mahdollisuutta,ei kuulu meidän perheen kuvioihin "sinkkumatkailu".

etten anna hänen mennä,vaan siitä että todellakin loukkaantuisin jos hän olisi menossa. Ihan samoin toisin päin. Tässä ei ole kahlehtimisesta kysymys,vaan sanattomasta sopimuksesta, siitä mitä molemmat arvostaa ja pitää hyvänä asiana parisuhteessa. Nämä asiat minun mieheni on tuonut ensimmäisenä julki.

Miksi minusta ja meidän parisuhteesta tehdään "omituinen" jos molemmilla on halu reissata vain pariskuntana? Varsinkin kun ei ole varaakaan reissata niin sitten pitäisi arvottaa kaverireissut korkeammalle?

Vierailija
24/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneekö miehesi vai ei?

tai muuten voi saada pari alaikäistä mukaansa hoidettavaksi. Se voisi harmittaa kavereitakin.

Vierailija
25/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin erehtynyt, ei ukolla olisi takaisin tulemista. Tai jos jostain kumman syystä hyväksyisin tuollaisen, menisin myös itse samanlaiselle reissulle niin että mies hoitaa lapset ja kodin.

Eli, antaisin mennä, aikuinen ihminen sentään, mutta parisuhteeseen aiheuttaisi kyllä isoja muutoksia.

Vierailija
26/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lähtisi tuollaiselle reissulle, niin sataprosenttisella varmuudella se panisi siellä jotain paikallista huoraa. Tämän tekee ihan tasan joka ukko, vaikka alunperin ei olisi tarkoituskaan. Ei tarvita kuin yksi kyseenalainen kaveri porukassa ja kilteinkin perheenisä löytää itsensä kännipäissään jonkun horatsun pedistä. Tämä on fakta. Sen seurauksena meillä ei pantaisi ilman kumia ennen kuin on käyty testeissä. Ja vaikka en kieltäisi lähtemästä, niin hampaankoloon jäisi vaikka miten toivoisi ettei jäisi. Jos ei jäisi, niin sitten en piittaisi miehestäni pätkän vertaa.

Vierailija
27/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneekö miehesi vai ei?

se vaatii sellaisia jotka voi hoitaa tai rahaa, että saa kunnollisen luiotettavan hoitajan. Entä jos ei suostu laittamaan lapsia illaksi vieraalle hoitoon miehen edesottamusten takia. Mieti tilannetta, jossa äiti on kotona hoitamassa pieniä lapsia viikon. Vauva heräilee öisin usein. Ei sukulaisia lähellä. "Laita ne hoitoon" on kommentti selvästi lapsettoman suusta.

Vierailija
28/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneekö miehesi vai ei?

se vaatii sellaisia jotka voi hoitaa tai rahaa, että saa kunnollisen luiotettavan hoitajan. Entä jos ei suostu laittamaan lapsia illaksi vieraalle hoitoon miehen edesottamusten takia. Mieti tilannetta, jossa äiti on kotona hoitamassa pieniä lapsia viikon. Vauva heräilee öisin usein. Ei sukulaisia lähellä. "Laita ne hoitoon" on kommentti selvästi lapsettoman suusta.

eiköhän tuossa tilanteessa ne mummotkin sitten jo haluaisi auttaa, mitkä muuten ei auttaisi millään.

Vierailija
29/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille tulisi kova ikävä, rahaa menisi hirveästi. Mun puolesta ok, mutta lapset ei todellakaan ymmärtäisi miksi isä ei halua ottaa heitä mukaan matkalle. Ja minä joutuisi vwnymään aika paljon, että saan arjen toimimaan. Parin päivän reissu on ihan ok.

...ihan paikallaan tuottaa lapsillekkin joskus pettymyksiä, että aikuisillakin voi olla jotakin omaa.

Ei lapsille voi luoda kuvaa ikuisesta sunnuntaista, muuten he ovat loppuun palaneita ennen kun ovat edes aikuisuuden kynnyksellä.

Ja sinä olet iso tyttö jo, ei äitiys voi kenellekkään olla noin iso ponnistus.

Vierailija
30/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille tulisi kova ikävä, rahaa menisi hirveästi. Mun puolesta ok, mutta lapset ei todellakaan ymmärtäisi miksi isä ei halua ottaa heitä mukaan matkalle. Ja minä joutuisi vwnymään aika paljon, että saan arjen toimimaan. Parin päivän reissu on ihan ok.

...ihan paikallaan tuottaa lapsillekkin joskus pettymyksiä, että aikuisillakin voi olla jotakin omaa.

Ei lapsille voi luoda kuvaa ikuisesta sunnuntaista, muuten he ovat loppuun palaneita ennen kun ovat edes aikuisuuden kynnyksellä.

Ja sinä olet iso tyttö jo, ei äitiys voi kenellekkään olla noin iso ponnistus.

pienten lasten kanssa pari vuotta. Kun mies käy kotona vain nukkumassa ja muuten aika menee töissä ja viikonloputkin herkästi perheen asioiden hoitoon. Tule sitten kertomaan.

ps. en ole se jolle vastasit. Mutta naivit ja kokemattomat voisivat kokonaan jättää kommentoimatta.

Vierailija
31/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en antaisi miehen lähteä. Mies ei osaa käyttää alkoholia järkevästi eli kiskoo sitä kavereiden seurassa aivan liikaa eli saisi pelätä että hänet ryöstetään, hänelle sattuu joku onnettomuus tai sitten että hän joutuu johonkin kapakkatappeluun.

Myös suurien summien laittaminen vain yhden perheenjäsenen reissuun ei ole ok.

Vierailija
32/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan tehty kaikki reissut aina perheenä tai kahdestaan ja enempään ei edes rahat riitä. Kyllä loukkaantuisin että jos menisi meidän yhteisillä rahoilla yksin etelään ja minä jäisin lasten kanssa kotiin.

Onneeksi ei edes ehdota tuollaista.

Vierailija
33/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania tiukkapipoisia vastauksia. :D Laittakaa lisää näitä juttuja, on mielenkiintoinen lukea näitä. Kuinka voittekaan olla sekaisin. :D

Vierailija
34/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä minä hänen. On lomailtu erikseenkin, mutta aina sovitaan asiat hyvissä ajoin jotta tarvittaessa kotiin jäävä saa hoitoapua. Mun mies on myös työnsä puolesta todella usein matkoilla. Ja kotona ollessaan hänellä on usein työn puolesta iltatilaisuuksia, joista kotiutuu vasta pikkutunneilla. Tämä on mulle OK, mulla on omakin elämä enkä ole miehestäni riippuvainen.

Vierailija
35/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä juttuja lukee, niin en ihmettele, että mieheni arvostaa minua niin älyttömästi. Hänen kavereidensa vaimot ovat juuri näitä "en päästä miestäni" naisia. Ja mieheni säälii näitä kavereitaan, itseasiassa kaverit ovat suoraan sanoneet miehelleni, että kadehtivat miestäni, sillä hänen vaimollaan on sentään terve itsetunto.

Onkohan nämä "en päästä miestäni" naiset samoja jotka antaa seksiä tai ei anna seksiä miehelleen palkkioksi ja rangaistukseksi? :)

Vierailija
36/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on myös käynyt.

Meillä on ns. sama tilanne kuin ap:lla eli molemmilla on myös omat rahat ja mies tienaa enemmän kuin minä, joten hän käy yleensä kerran vuodessa kavereidensa kanssa viikon parin reissulla ja sitten minun kanssa viikon parin reissulla jossain, mihin minullakin on varaa.

Ja vuoden kolmas reissu tehdään sitten lasten kanssa.

Saisin käydä toki yksinkin reissuissa, mutta ei ole varaa käydä kuin jollain viikonlopun reissuilla ja tuon pitkän reissuni teen mieluummin mieheni kuin ystävieni kanssa.

Jos mies on pettääkseen, ni se pettää sitten joka tapauksessa, ei sitä kyttäämällä ja kiristämällä saada kuin ikävä ilmapiiri.

Niin ja kaiken lisäksi, onhan ne tuliaiset kivoja =D

Vierailija
37/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lähtisi tuollaiselle reissulle, niin sataprosenttisella varmuudella se panisi siellä jotain paikallista huoraa. Tämän tekee ihan tasan joka ukko, vaikka alunperin ei olisi tarkoituskaan. Ei tarvita kuin yksi kyseenalainen kaveri porukassa ja kilteinkin perheenisä löytää itsensä kännipäissään jonkun horatsun pedistä. Tämä on fakta. Sen seurauksena meillä ei pantaisi ilman kumia ennen kuin on käyty testeissä. Ja vaikka en kieltäisi lähtemästä, niin hampaankoloon jäisi vaikka miten toivoisi ettei jäisi. Jos ei jäisi, niin sitten en piittaisi miehestäni pätkän vertaa.

jos on oikeasti onnistunut löytämään ja rakastumaan vain tuollaisiin miehiin. Mahtaa olla ahdistavaa elää noissa luuloissa.

Vierailija
38/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä juttuja lukee, niin en ihmettele, että mieheni arvostaa minua niin älyttömästi.

painaessaan jotain thaikkua lomallaan. Eikä ihme että kaverit kadehtii.

Vierailija
39/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan paikallaan tuottaa lapsillekkin joskus pettymyksiä, että aikuisillakin voi olla jotakin omaa. Ei lapsille voi luoda kuvaa ikuisesta sunnuntaista, muuten he ovat loppuun palaneita ennen kun ovat edes aikuisuuden kynnyksellä. Ja sinä olet iso tyttö jo, ei äitiys voi kenellekkään olla noin iso ponnistus.

pienten lasten kanssa pari vuotta. Kun mies käy kotona vain nukkumassa ja muuten aika menee töissä ja viikonloputkin herkästi perheen asioiden hoitoon. Tule sitten kertomaan. ps. en ole se jolle vastasit. Mutta naivit ja kokemattomat voisivat kokonaan jättää kommentoimatta.

Minä olen elänyt kohta 15-vuotta kahden lapsen yksinhuoltaja äitinä ilman pakollista asustetta eli miestä.

Joten naivit ja kokemattomat voisivat kokonaan jättää kommentoimatta...

Vierailija
40/62 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on oikeasti onnistunut löytämään ja rakastumaan vain tuollaisiin miehiin. Mahtaa olla ahdistavaa elää noissa luuloissa.

lomakohteiden työntekijöiltä, saatat yllättyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi