Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko miehesi aloittaa opiskelut naisvaltaisella alalla?

Vierailija
05.02.2013 |

Niissä miehillä on kova vienti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meni sanomaan mun äidille, että eihän insinöörikoulutus nyt mitenkään sovi naiselle.

Siinä oli kyllä aika iso syy miksi se on nykyisin ex. Ja minä olen nykyisin insinööri :)

Vierailija
2/12 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisia ihmisiä kun olemme.

Itse työskentelen miesvaltaisella alalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mieskään pyytäisi lupaa, aikuinen ihminen tekee tuollaiset päätökset itse. Toki opiskelun vaikutuksista elämään, esim. päivien pituuteen ja perheen tulotasoon, keskusteltaisiin yhdessä.

Vierailija
4/12 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen "antanut" mieheni työskennellä naisvaltaisella alalla jo iän päivät, eikä ole tullut mieleenkään että se olisi minun sallimuksestani kiinni. tai sillä olisi jotain väliä.

Vierailija
5/12 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan. Kyllä kumpikin voi ihan itse päättää, mitä opiskelee tai mitä työtä tekee. Tietysti sellaiset asiat pitää päättää yhdessä, mihin on sitten varaa ja kuka mitäkin maksaa. Mutta en voisi kuvitellakaan määrääväni, mitä mieheni saa tehdä tai ei saa tehdä (eikä hänkään määräile minua).

Vierailija
6/12 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies työskenteleekin naisvaltaisella alalla jo nyt, ja vastaavasti minä työskentelen miesvaltaisella alalla.

Vierailija
7/12 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä miehillä on kova vienti.

Mikä minä olen jotakin lupia myöntämään miehelleni. Pitääkö oikein kirjallisena teillä pyytää lupa joka asiaan? Sitten hallitus myöntää, jos katsoo aiheelliseksi.

Vierailija
8/12 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on niin hyvätuloinen ja komea, että hänet joku syöjätär varmasti nappaisi minulta.

Et varmaan antaisi hyvätuloisen miehesi vaihtaa pienipalkkaiselle naisvaltaiselle alalle.

Ne miesvaltaisten alojen naiset ne vasta syöjättäriä ovat - katsoin tässä juuri peiliin.

Oma mieheni voi kyllä minun puolestani olla ihan millaisella alalla tahansa, ei mitään ongelmaa kummallekaan.

Vierailija
9/12 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako parisuhde toiselle osapuolelle määräysvalla toisen elämään? Ei.

Mieheni saa opiskella mitä haluaa.

Vierailija
10/12 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen tekee tuollaiset päätökset itse. Minä opiskelen miesvaltaisella alalla, enkä tullut kysyneeksi siihen lupaa.

Vierailija
11/12 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin luottaa mieheeni täysin.

Vierailija
12/12 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on niin hyvätuloinen ja komea, että hänet joku syöjätär varmasti nappaisi minulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi