Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako poliisille vihjaista

Vierailija
04.02.2013 |

siitä että ulkomaalainen mies,aasialainen seurasi minua tänään n.PUOLEN KILSAN matkan kaupalta rapun ovelle,kun tajusi etten asu siellä,olin menossa kylään niin siihen se päätty mutta siihen asti kun menin sisään rappuun kysyi koko ajan päästä vessaan?!?!

Suomeksi ja sitten enkuksi kun jopa esitin etten ymmärrä mitä hän haluaa.

Jäi kyllä muutaman metrin päähän minusta.

Mitähän helvettiä sillä oli mielessä...lähti sitten jatkamaan matkaa kun menin sisään rappuun ja sanoin vaan" etten tiedä missä on vessa ja etten asu täällä"

Olin vaunujen kanssa ja tuumin että olinko sille mahd.joku "helppo"kohde kun on vauva jne.

Huomasin vasta perillä kohteessani että tämä tyyppi olikin kulkenut mun perässä,en ennen sitä tietenkään taakse vilkuillut...

Ahdistaa se että tuleeko joku päivä taas vastaan kauppakeskuksessa,mikä lie HULLU!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärrän ihan hyvin, olisin itse peloissani, mutta oikeesti kun se nyt ei tehnyt mitään, mikä olisi kiellettyä....

Harmi että pitää odottaa, että sattuu jotakin, ennenkuin voi ilmoittaa poliisille.

Vierailija
2/20 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain Labamaja vai mitä ne on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin vaan että jos sillä,kuten varmaan onkin,hämärät jutut mielessä niin mitä se tuolla yrittää...tai mitä just VOI tapahtua,jollekkin toiselle vaikka...en tiiä mut enpä ole tajunnut et tommonen,tavallaan "ei mikään"tilanne voi alkaa jälkeenpäin ahdistaa vaan enemmän koko ajan..

Osaanpahan nyt olla sit vainoharhainen!

AP

Vierailija
4/20 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltas saatu nähdä joku pissainen mamu.

Vierailija
5/20 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että olet RASISTI ahdasmielinen ihminen. Hieman tai aika paljon hävettää tuommoinen käytös! Miksi et voinut tarjota tai osoittaa käymälää hänelle? EI EI suomalainen parempi ihminen voi ikinä ajatella kuin itseään.

Hieman muiden huomiomista kiitos.

Vierailija
6/20 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä missään nimessä käytä muslimeista sanaa aasialainen, siitä on tullut Englannissa mieletön riidan aihe kun raiskaajamuslimeista lehdistö ja media on käyttänyt termiä aasialainen ja suututtanut kaikki muut aasialaiset, koska heidätkin on leimattu pedofiiliraiskaakajiksi jne. Ilmoitat tietysti poliisille, koska alueella on voinut sattua jo vaikka mitä, ei niitä mediaan tule kuin osa ja mieti jos se raiskaa jonkun lapsen huomenna niin mikä syyllisyydentunto sinulle tulee :(

Vierailija
7/20 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aasialaien,veikkaisin vietnamilainen mutta en voi tietenkään olla varma..puhui suomea hieman epäselvästi mielestäni.

Aion kyllä täst lähin vilkuilla taakseni...

Ap

Vierailija
8/20 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan naimisissa,en kyllä aasialaisen.Tä ei ole mikään rasismi juttu nyt.

Enkä olis ikinä uskonut et omalle kohdalle sattuu tollasta,vielä kun oli niin selkeetä et seuras mua...ja miksi kysyä ulkona,pakkasella vessaan pääsyä tuntemattomalta??

Ap

Vierailija
9/20 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies kulki samaan suuntaan kuin sinä ja kysyi pääsiskö vessaan? En usko että niitä kiinnostaa.

Vierailija
10/20 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita päivämäärä ja tapahtumien kuvaus ylös ihan itseäsi varten.

Mies ei välttämättä ole ensimmäistä kertaa seurailemassa naisia ties millä verukkeella joten esim. nettipoliisilta voisit kysyä neuvoa mitä tehdä, ilmoittaako jonnekin vai ei. Häneltä varmaan saa muitakin vinkkejä, esim. miten käyttäytyä ja mitä tehdä jos tilanne toistuu.

Vierailija
11/20 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan kukaan järkevä ulkomaalainen kysy vessaan pääsyä ulkona tuntemattomalta suomalaiselta.

Kyllä yleensä tiedetään et suomalaiset ei avaa oviaan ventovieraille,ihan selviö se.

Eli siis turhaan sitä mitään poliisille ilmoittelee,ellei sit sama käy uudestaan saman ihmisen toimesta...sit osaiskin jo toimia heti.

Ap

Vierailija
12/20 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
13/20 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
14/20 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta...

Vierailija
15/20 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähempää tuttavuutta. Jos sisätilaan pyrkii niin joko aikoo varastaa tai raiskata. Koska ei kaverin vessa kelvannut.

Vierailija
16/20 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot tietenkin missä ne vessat siellä on.

Vierailija
17/20 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on epäilyttävää jos joku koittaa päästä sisälle. Minusta sekin jos pissahätä menikin kun sanot ettet asu täällä. Tampereella on ohjattu infoamaan poliisille jos joku myy romua tai koittaa sisälle. Se voi arvioida taloa ja ne saattaa keikata myöhemmin kodin.

Vierailija
18/20 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että ulkomaalainen mies,aasialainen seurasi minua tänään n.PUOLEN KILSAN matkan kaupalta rapun ovelle,kun tajusi etten asu siellä,olin menossa kylään niin siihen se päätty mutta siihen asti kun menin sisään rappuun kysyi koko ajan päästä vessaan?!?!

Suomeksi ja sitten enkuksi kun jopa esitin etten ymmärrä mitä hän haluaa.

Jäi kyllä muutaman metrin päähän minusta.

Mitähän helvettiä sillä oli mielessä...lähti sitten jatkamaan matkaa kun menin sisään rappuun ja sanoin vaan" etten tiedä missä on vessa ja etten asu täällä"

Olin vaunujen kanssa ja tuumin että olinko sille mahd.joku "helppo"kohde kun on vauva jne.

Huomasin vasta perillä kohteessani että tämä tyyppi olikin kulkenut mun perässä,en ennen sitä tietenkään taakse vilkuillut...

Ahdistaa se että tuleeko joku päivä taas vastaan kauppakeskuksessa,mikä lie HULLU!

Saattoi "rikastus" olla sulla läheltäpiti!!!

Vierailija
19/20 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä osaa sanoa, onko tämä sellainen, että siitä pitäisi ilmoittaa, mutta ymmärrän, että olet tuntenut olosi epämiellyttäväksi.

Vierailija
20/20 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä kauppakeskuksessa olet liikkunut, mutta eräs kahjo ulkomaalainen liikkuu

mm. Sellossa ja Isossa -Omenassa.Tulee ihan niskan taakse portaissa ja mulkaisee inhottavasti. Tänään seurasi Omenassa, koska tunnistaa minut, kunilmoitin tyypistä kuntosalilla, että vaan seurailee naisia eikä tee ohjelmaansa.Istui sivussa ja seurasi naisia.

Mulle kerrottiin, että tyypistä on jo tehty valituksia.Hän sitten näki,että ilmoitin sen käytöksestä. Ja nyt olen nähnyt Sellossa ja Omenassa ja se tulee heti liukuportaissa

kosketusetäisyydelle. Mutta enemmänkin pidän vähän niinkuin somalitaustausena.
Hoikka ja epäsiisti pukeutuminen  ja käytös.

Arvelutta aika lailla.

Mu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi