Olen huomannut että tummaihoiset selvästi ovat estottomampia tietyssä asiassa
oon nähny todella usein tummaihoisten miesten raapivan muniaan/haarojaan julkisesti
koskaan en ole nähnyt suomalaisen miehen tai naisen tekevän niin.
mistäköhän tuokin johtuu
Kommentit (7)
se liittyy korkeaan testosteronitasoon
Huonoja tapoja molemmat, mistä jo lapsena pitäis oppia pois.
on monilla roinaajilla pilvissä, mutta ei ne silti kouri itseään.Se on tätä (hm) monikulttuurisuutta...
niillä on enemmän karvoitusta ja Suomessa on verrattain korkea sisälämpötila julkisissa rakennuksissa ja kodeissa.
ainakin lähi-idän kulttuureissa on tapana poistaa noi alapääkarvat tosi tarkkaan ja kun ne karvat on niillä vahvempia niin aiheuttaa myös enemmän ihoärsytystä kun poistaa niitä. Kyllä mullakin bikiniraja kutisee kun liikaa sheivaan.
monet arabimiehet hierovat mulkkuaan puhuessaan toisilleen. Kyse on pelkästä "minulla on kyrpä ja olen arvokkaampi kuin nainen tai lapsi" -ajattelusta. Mies on kunkku ja mulkku sen todistaa. Mulkkua hierotaan, koska a) se on keino todistaa paremmuutta ja b) mulkun hypistely tuntuu hyvältä.
Samasta syystä arabeilla on viikset. Miehet rulaa ja naiset nöyrtyy.
Mä oon itse mies, isomulkkuinen ja munakarvaton, enkä ikinä hiero munaani julkisella paikalla. Machokulttuureissa on eri meininki. Täysin naurettavaa touhua.
Olen opettaja ammattikoulussa, ja oppilaissani on paljon turkkilaisia ym. lähi-itäläisiä. Opettajainhuoneessa olemme porukalla ihmetelleet, mistä se jatkuva munien raapiminen johtuu! Syntysuomalaiset eivät samalla tavalla haarojaan kouri.