Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi en ollut yh mieheni ei olisi huolinut minua.

Vierailija
04.02.2013 |

Aika paljon vähentää yli 30v naisen mahdollisuuksia löytää mies jos on jo lapsia valmiiksi.Onneksi minulla ei ollut.Sain akateemisen,fiksun ja komean miehen ja saimme ydinperheen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Vierailija
2/19 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies haluaa nimenomaan tehdä mahdolliset lapset itse. Perusbiologiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onneksi mieheni ei ole sinun miehesi.

Aika paljon vähentää yli 30v naisen mahdollisuuksia löytää mies jos on jo lapsia valmiiksi.Onneksi minulla ei ollut.Sain akateemisen,fiksun ja komean miehen ja saimme ydinperheen.

J

Vierailija
4/19 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni oli onnellinen kun sai lapset valmiina ja jo sisäsiisteiksi kasvatettuina. Hän on kehunut minua, kun en koskaan ole kulkenut zombiena pitkin asuntoa ja kakkavaipoistakaan ei ole itänyt välittää.

Ja kuitenkin hän sai perheen: kaksi kaunista, hyvin kasvatettua lasta, ja rinnalleen edustavan vaimon.

Kiva, että sinä ap miehinesi haluatte olla niin akateemisia ja nauttia omasta pikku pesästänne, mutta älä puhu muiden puolesta, sillä minusta on parempi, että saan yksin kasvattaa lapseni ilman että joku tollo kundi määrää missä mennään.

Kun lapset olivat jo siirtymässä tarhasta kouluun, oli sitten miehen vuoro.

Suosittelen kaikille!

Vierailija
5/19 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minun pitäisi olla juuri tietynlainen, että kelpaisin.

Onneksi olen kelvannut miehelleni juuri sellaisena kuin olen, ja hän rakastaa minussa myös elämänkokemustani ja sitä, millainen ihminen minusta on elämänvaiheitteni kautta tullut. Sellaisena minäkin häntä rakastan.

Vierailija
6/19 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, meillä on ydinperhe. Kummallakaan ei ollut lapsia ennen.

Mutta aloituksesi oli typerä.

Vierailija
7/19 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen mittapuun mukaan,ei ole siis läpikäynyt lobotomiaa kuten useimmat miehet ;)

Juteltiin kerran puolivakavasti aiheesta ja hän kaarrellen myönsi ettei olisi itse kiinnostunut naisesta jolla lapsia.

Minua tuo tietty ärsytti.

Rakkaus ei toimi noin,että voit päättää jonkun ihmisryhmän mihin et kajoa ns.

Hänen onnekseen mulla ei tuolloin lapsia vielä niin sai sitten koko paketin.

Vierailija
8/19 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minun pitäisi olla juuri tietynlainen, että kelpaisin.

Onneksi olen kelvannut miehelleni juuri sellaisena kuin olen, ja hän rakastaa minussa myös elämänkokemustani ja sitä, millainen ihminen minusta on elämänvaiheitteni kautta tullut. Sellaisena minäkin häntä rakastan.

Vierailija
9/19 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ei omani ole tuollainen.

Vierailija
10/19 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 36v 3 lapsen yh kun 5 vuotta nuorempi upea johtotehtävissä oleva mies nappasi koko paketin. Onneksi on ihania, suvaitsevia ja rakastavia fiksuja miehiä olemassa:D

Meidän perheestä tuli ihan normaali ydinperhe, mies ei ole koskaan puhunut näistä valmiista lapsista esim lapsipuolina vaan aina ominaan:)

Jos akateemiset on noin juntteja ja suvaitsemattomia olen onnellinen etten törmännyt sellaiseen!

Aito rakkaus kun ei valikoi ja laskelmoi...

17 vuotta yhdess

Vierailija
11/19 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei saa kaikkea. Sulla on ydinperhe ja ihana mies mutta pääkoppa humisee tavallista tyhjempänä ja sydänkään ei ole ihan priimaa.Onneksi meistä kaikille on varattuna tässä elämässä hyviä ja hienoja asioita noiden vajaavuuksien vastapainoksi. Olkaamme kukin kiitollisia omistamme:)

Vierailija
12/19 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huoli minut, vaikka mukana olikin pieni lapsi. Poika on kasvanut niin kiinni mieheen, että pitää tätä omana isänään, ei ole isäänsä eron jälkeen nähnyt, kun tätä ei kiinnosta. Enpä siis oikeen osaa meitä uusioperheenä nähdä, eikä kukaan muukaan oikein tunnu muistavan, että esikoisella on eri isä. Poika näyttääkin niin paljon mieheltäni, että olen itsekin alkanut miettiä, että mitä sitä tulikaan tehtyä silloin, kun poika on saanut alkunsa :D

Vierailija
13/19 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisitko sinä "huolinut" hänet? Vai oletko sitä mieltä, että vain ydinperheen omaavat ovat kunnollisia?

Vierailija
14/19 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisitko sinä "huolinut" hänet? Vai oletko sitä mieltä, että vain ydinperheen omaavat ovat kunnollisia?

koska en olisi halunnut äitipuoleksi.

Vierailija
15/19 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti ja isä, sitä ei voi muuksi muuttaa.

Olen mies, ei kiinnosta elättää jonkun muun lapsia.

Vierailija
16/19 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jossa toinen tuo lapsia mukanaan, kai niilläkin lapsilla on oma äiti tai isä jossain.´

Ei kai niitä oikeita vanhempia voi noin vain heittää ulos lapsen elämästä?

Kyllä oma lapsi on aina oma lapsi, vaikka voi muistakin tykätä mutta se on aivan eri asia, aika moni sen kyllä tietääkin.

Vierailija
17/19 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/19 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen, että minä ja mieheni olimme lapsettomia reilusti yli 30-vuotiaina rakastuessamme. Olisi ollut paljon, paljon vaikeampaa rakentaa perhettä, jos jommallakummalla tai molemmilla olisi ollut jälkeläisiä. Onneksi saimme yhteisiä.

Turha ketään typerykseksi moittia, jos ajattelee eri tavalla kuin toiset. Ja saa kai omaan elämäänsä olla tyytyväinen?!?!?

Tosiasia kun vaan on, että ydinperhekuvio on selkeämpi ja helpompi kuin uusperhekuvio.

Oma mieheni, joka on elänyt poikapuolena, sanoi kokeneensa omakohtaisesti, ettei isäpuolta tai puolison lasta voi rakastaa niin kuin omaansa. En ihmettele tätä lausumaa.

Vierailija
19/19 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi minulla oli yksi, jonka isä on kuollut. Emme ehkä ole ydinperhe, mutta mies sai perheen, jota kaipasi ja lapsi isän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän