Mistä löydän anjovista janssoninkiusaukseen?!
Tuli ihmeellinen ruokahimo, haluaisin tehdä janssoninkiusausta ja syödä sitä etikkapunajuurien kanssa kuin peruskoulussa ikään.
Olen nyt kiertänyt K-Marketit, S-Marketit, Prismat, Salet ja Cittarit, mutten ole löytänyt anjovissäilykkeitä!? Säilykehyllyssä on 50 erilaista purkkia tonnikalaa, on makrilleja ja kilohailia(?!?), lohta, muikkuja ja säilöttyjä simpukoita. Vaikka sun mitä, mutta ei sitä anjovista.
Eikös sitä kuitenkin pitäisi nimenomaan sieltä säilykekalojen joukosta löytyä? Onko kukaan ostanut anjovista lähiaikoina, onko sitä ylipäänsä enää myynnissä missään?! Jos ei, niin millä sen voisi korvata, onko jossain kalavalmisteessa samankaltainen maku kuin anjoviksissa?
Kommentit (29)
Sellaista kalaa ei ole olemassakaan kuin anjovis jos ei nyt ei ihan ole jostain löydetty. Mutta hyvä sitten kun on jo nimikin valmiina.
Meidän kaupassa kylmähyllyssä sillipurkkien vierellä oli anjovissäilykkeitä, samoin janssonfileitä jotka on vähän isompia kuin anjovisfileet.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 12:18"]Kylmähyllyssä sillipurkkien vieressä, tosin taisi valmistusaika mennä jo ohi. Mielenkiintoista, kun ei ihmiset enää osaa puhua ja saada suuta auki kysyäkseen kaupassa, vaan postataan hermojen ja rahojen mentyä netin ihmeellisille kysymyspalstoille...
[/quote]
Missä kaupoissa on myyjiä joilta kysellä? Kassat ja tiskityöskentelijät, eivät voi poistua paikoiltaan Marketeissa. Mä usein kysyn kanssa shoppailijoilta ja moni on multakin kysynyt.
muista sitte ostaa abban anjovifilettä, soon ainoaa oikeaa ja prasta janssoninkiusaukseen
Ompa alentuva kommentti. Asiakaspalvelu on kauppahenkilökunnan työtä, ja mä en oo nähny yhessäkään supermarketissa ainoat työntekijät kassoilla. On niitä siellä hyllyjen välissäkin. Mä kysyn yleensä saman tien ettimättä jo mistä kandee hakea koska oon niin sokea etten tajuu vaikka tuote olis kädessä. Ihmisten pitäis kyl oikeesti hallita edes perustaidot sosiaalisessa elämässä, ei tästä muuten mitään tule.
Kyllä. Anjovisfileet löytyvät kylmäosastolta sillien vierestä. Ainakin prismasta. Ei säilyke osastolta