Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Millainen +35-vuotiaan naisen tulee olla, jotta olisi toivoa parisuhteesta?

Vierailija
04.02.2013 |

Deittipalstojen yläikäraja on naiselle näköjään 35. Entä jos on vielä lapsia, onko totaalisesti poissuljettu? Kompensoiko hyvä kunto / sporttinen ulkonäkö mitään? Entä luonne?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet panevat nuoria tyttöjä. Mä en ollut

parikymppisenä sinkkuna sängyssä koskaan yli kaksvitosten kanssa eikä olleet kaveritkaan.

Tottakai osa miehistä alkaa kukkoilemaan erottuaan, suotakoon se heille. Sellaiset pysyvät kaukna minusta, aikuisesta naisesta ja hyvä niin, helpotus vain.

Suurin osa kaikista aikuisista haluaa parisuhteen, kumppanin jakamaan arkea. Niin miehet kuin naisetkin.

Itse en ole koskaan hakenut miestä netistä mutta kyllä sieltä heitä kuuluu löytyvän. Älä selaile miesten ilmoituksia vaan tee omasi.

Ei olisi tullut mieleenkään mennä sänkyyn keski-ikäisen miehen kanssa, vaikka yrittäjiähän aina löytyi. Ehkä nykyään kyse on näistä teinihuorista, jotka saavat ii-puhelimen suihinotosta.

Vierailija
62/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

35+.

Mutta jos mies on huono sängyssä, hän ei edes uskalla naida aikuisen naisen kanssa. Pitää köyriä toista yhtä epävarmaa. Kukin tavallaan. Säälittää vaan miten olematon tosiaan on iäkkäämmän miehen seksielämä jos panee alle kaksvitosia. Veikkaanpa että saavat ostaa sitä seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustaan m... myöskin. Joten seasta löytyy mitä vaan

Onko nyt siis niin että nuoret naiset on intona vanhoihin ukkoihin? Vai onko vaan niin että äijät yrittää mutta vastakaikua ole yhtään enempää kuin mullakaan oli?

No, ainahan muutama parikymppinen löytyy, joille nuo vanhat ukot kelpaa, mutta luulenpa, että vähemmistöstä löytyvät. Lämpimikseen täällä nuo "totuuden puhujat" kirjoittelevat. Nauratti lähinnä se kommentti tuolla ketjun alussa, että nuoret naiset muka kuuntelisivat hiljaa miehen mielipiteitä. Itsestäni ja ystävistäni ei sellaisia parikymppisiä kyllä löytynyt aikoinaan. Ennemminkin oli aika jyrkät omat mielipiteet.

Vierailija
64/79 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä riippuu niin paljon kysyjästä ja hakijasta. Nainen, joka huolehtii ulkonäöstään ja omaa miellyttävän luonteen on haluttu, vaikka olisikin vanhempi. Kun jaksaa huolehtia nuorekkaasta ilmeestä, mutta kuitenkin ymmärtää pukeutua ikänsä mukaisesti niin vientiä pitäisi riittää.

On se vaan kumma juttu, että esim 3 kymppiset ovat jo melkein teinin oloisia, kun oma ikä alkaa 4sella. Eihän tuohon ap:n kysymykseen ole mitään oikeaa vastausta.

Italian Beruskoni on kiinnostunut 50 vuotta nuoremmista naisista eikä taatusti ole kysymys naisen ylivertaisesta älykkyydestä.

Itse en todennäköisesti koskisi pitkällä tikullakaan alle 25-30 v naista (jos siis olisin vapailla markkinoilla), koska etsisin potentiaalista pitkää suhdetta ja kuitenkin elämänkokemukset ja odotukset ovat todennäköisesti samankaltaisia oman ikäisensä kanssa.

Kuten on jo moneen kertaan tässälom ketjussa todettu, niin siinä ei ulkokohtainen kauneus ja ideaalivartolo auta, jos naisella on paska ja yhteensopimaton luonne.

Tämä on mystistä, miten näissä ketjuissa naiset itse painottavat kiloja ja "kauneusarvoja" ja nuoruutta. Tietysti meitä miehiä on moneen lähtöön, mutta monelle ei niin nuorelle miehelle alle 25 v on lähtökohtaisesti bimbo.

Jos pääkoppa on kunnossa niin kyllä on naisella vientiä. Eikä tarvitse säkkiin pukeutua eikä vahvuuksiaan piilottaa. Mutta pitää pitää mielessään, että 35-40 v nainen, joka epätoivoisesti yrittää näyttää teiniltä tuntuu säälittävältä ihan miehen iästä riippumatta.

Vierailija
65/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olin 34 vuotias ja mulla 3 mukulaa.Enkä ollut(enkä ole vieläkään) mikään miss fittnes,vaan ihan tavallinen tavallisen kropan omaava nainen joka harrasteli ihan omaksi ilokseen ja kunnon ylläpitämiseksi juoksua tms ja sain mukavan miehen jolla myös 3 lasta(etäisä).Mies oli kyllä hyvä kroppainen urheilija tyyppi. Silloin oli alakertakin vielä ihan luomukarvoissa(v2000).

Mies löytyi ravintolasta naisten tansseista.

Olin 36v 3 lapsen yh kun 5v nuorempi lapseton mies tuli ja nappasi koko potin:D

Nyt 17 vuotta oltu jo yhdessä onnellisina ja 1 lapsikin ehdittiin saamaan.

Vierailija
66/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v mies ja 20 v tyttö. Tulis mieleen että jos nuoret tytöt kiinnostaa niin myös siitä nuorempia kiinnostaa

Vierailija
67/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 vuotiaana eronneena ja yhden lapsen isänä, voin kertoa omat ajatukseni aiheesta.

Olen päässyt niin onnelliseen ikään, ettei naisen ulkonäkö tai vaatetus ole enää avainasemassa. Olen oppinut pitämään pyöreistä, hoikista, pitkähiuksisista, lyhythiuksisista, kaikenlaisista.

Tärkeintä minulle olisi että nainen on kiltti, avoin, aito, eikä varsinkaan pelaa niitä pelejä mihin kuuluu vaikeastitavoiteltavuus ja oikeiden tunteiden piilottaminen.

Vastikään tärkeäksi itsellenikin on tullut positiivinen elämänasenne. Ei saisi aina olettaa että kaikki menee pieleen, vaan saisi olla sellaista terveellistä myönteistä suhtautumista kaikkeen. Ei minun takiani, vaan ihan itsensä. Jos itse suhtautuu myönteisesti elämäänsä, niin kyllä ne miehetkin (tai naiset) ilmaantuvat.

Pahin mahdollinen on lähteä leikkiin sillä ajatuksella että "mä oonkin jo liian vanha ja jos en ole, niin ainakin liian lihava ja/tai liian ruma".

Nämä minulla - muilla miehillä varmaan muita ajatuksia.

Vierailija
68/79 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä riippuu niin paljon kysyjästä ja hakijasta. Nainen, joka huolehtii ulkonäöstään ja omaa miellyttävän luonteen on haluttu, vaikka olisikin vanhempi. Kun jaksaa huolehtia nuorekkaasta ilmeestä, mutta kuitenkin ymmärtää pukeutua ikänsä mukaisesti niin vientiä pitäisi riittää.

On se vaan kumma juttu, että esim 3 kymppiset ovat jo melkein teinin oloisia, kun oma ikä alkaa 4sella. Eihän tuohon ap:n kysymykseen ole mitään oikeaa vastausta.

Italian Beruskoni on kiinnostunut 50 vuotta nuoremmista naisista eikä taatusti ole kysymys naisen ylivertaisesta älykkyydestä.

Itse en todennäköisesti koskisi pitkällä tikullakaan alle 25-30 v naista (jos siis olisin vapailla markkinoilla), koska etsisin potentiaalista pitkää suhdetta ja kuitenkin elämänkokemukset ja odotukset ovat todennäköisesti samankaltaisia oman ikäisensä kanssa.

Kuten on jo moneen kertaan tässälom ketjussa todettu, niin siinä ei ulkokohtainen kauneus ja ideaalivartolo auta, jos naisella on paska ja yhteensopimaton luonne.

Tämä on mystistä, miten näissä ketjuissa naiset itse painottavat kiloja ja "kauneusarvoja" ja nuoruutta. Tietysti meitä miehiä on moneen lähtöön, mutta monelle ei niin nuorelle miehelle alle 25 v on lähtökohtaisesti bimbo.

Jos pääkoppa on kunnossa niin kyllä on naisella vientiä. Eikä tarvitse säkkiin pukeutua eikä vahvuuksiaan piilottaa. Mutta pitää pitää mielessään, että 35-40 v nainen, joka epätoivoisesti yrittää näyttää teiniltä tuntuu säälittävältä ihan miehen iästä riippumatta.

Korostavat hyvää ulkonäköä (että se kompensoi "varttuneempaa" ikää)? Toki miehiäkin on monenlaisia, ja ilahduttavan moni tuntuu arvostavan reipasta ja positiivista luonnetta, ei vain nuorta ikää ja timmiä ulkokuorta. Ja väitän, että olen paremmassa kunnossa kuin usea alle 30-vuotias. Että ei se ikä takaa ollenkaan timmiä vartaloakaan.

N. 35 +

Vierailija
69/79 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin selviää, mitä kaikkea naisen pitää olla. Jos meinaa miehen saada.

Kerro mitä kaikkee miehen tulee olla

Mitä miehen tulee olla kerro beibi mulle

kun en usko naistenlehtiin

haluun olla oikee sulle

komeaa ja kaunista

samaan aikaan kilttiä ja tuhmaa

hoikkaa ja hauista

ilmeessä älyä ja uhmaa

kokemusta täytyy olla

mutta sopivasti poikamainen

eksotiikka plussaa on

kunhan on suomalainen

Kertosäe:

joo joo koolla ei oo välii

mutta tiedän senkin

testaat arvioit ja mittaat joka sentin

kerro mitä kaikkee miehen tulee olla

varakkuutta tietenkin on tarpeen tulla

ja sekin mielummin ansaittu urheilulla

täydellinen kokki tulee olla tietenkin

taiteen pitää kiinnostaa

olla vähän runollinenkin

tarpeen tullen ilman paitaa täytyy tehdä töitä

korjata autoo, laittaa aitaa

ja viettää syntisiä öitä

Vierailija
70/79 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies

Vierailija
71/79 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrität muka kritisoida tätä ilmiötä? Jos oma ikäsi kerran alkaa nelosella, kai nyt etsisit naista jonka ikä myös alkaa nelosella?

On se vaan kumma juttu, että esim 3 kymppiset ovat jo melkein teinin oloisia, kun oma ikä alkaa 4sella. Eihän tuohon ap:n kysymykseen ole mitään oikeaa vastausta. Italian Beruskoni on kiinnostunut 50 vuotta nuoremmista naisista eikä taatusti ole kysymys naisen ylivertaisesta älykkyydestä. Itse en todennäköisesti koskisi pitkällä tikullakaan alle 25-30 v naista (jos siis olisin vapailla markkinoilla)

Vierailija
72/79 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne deittipalveluun. Esim 32 v. Sitten kun asia joskus selviää sanot että sen takia et laittanut oikeaa ikää ettei kukaan tunnistaisi :) toimii

Vierailija
73/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 vuotiaana eronneena ja yhden lapsen isänä, voin kertoa omat ajatukseni aiheesta.

Olen päässyt niin onnelliseen ikään, ettei naisen ulkonäkö tai vaatetus ole enää avainasemassa. Olen oppinut pitämään pyöreistä, hoikista, pitkähiuksisista, lyhythiuksisista, kaikenlaisista.

Tärkeintä minulle olisi että nainen on kiltti, avoin, aito, eikä varsinkaan pelaa niitä pelejä mihin kuuluu vaikeastitavoiteltavuus ja oikeiden tunteiden piilottaminen.

Vastikään tärkeäksi itsellenikin on tullut positiivinen elämänasenne. Ei saisi aina olettaa että kaikki menee pieleen, vaan saisi olla sellaista terveellistä myönteistä suhtautumista kaikkeen. Ei minun takiani, vaan ihan itsensä. Jos itse suhtautuu myönteisesti elämäänsä, niin kyllä ne miehetkin (tai naiset) ilmaantuvat.

Pahin mahdollinen on lähteä leikkiin sillä ajatuksella että "mä oonkin jo liian vanha ja jos en ole, niin ainakin liian lihava ja/tai liian ruma".

Pelastit mun päivän, oikeasti! Tästä tuli niin hyvä mieli..! Mielestäni en ole liian vanha, enkä ruma - päinvastoin, kuten kirjoitin, olen elämäni kunnossa! Mutta kun noita palstoja kahlaa, niin moni (mies) tuntuu lähtökohtaisesti ajattelevan niin. Kiva kuulla, että näinkin ajattelevia miehiä on, vaikka täällä moni nainen on näin väittänytkin.

Ap

Vierailija
74/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä löytyy töistä, harrastuksista, kavereiden kautta jne. Mä löysin omani töistä, olen yli 35 ja mies on vuoden vanhempi. Ihmiset eroaa koko ajan ja vapaita miehiä on siksi paljon. Elä elämääsi, huolehdi itsestäsi ja pidä hymy huulilla. Taatusti löytyy uusi rakkaus.

Esim. minä olen työpaikalla jossa vain naisia, en harrasta mitään missä kävisi miehiä eikä kavereita oikeastaan ole koska olen muuttanut työn takia pääkaupunkiin kotiseudulta enkä ole täältä uusia tuttuja löytänyt. Eli nettideitit oikeastaan ainoa vaihtoehto.

hanki uusia harrastuksia, jossa yleensä ottaen tapaat ihmisiä, saat ajan mittaan ystäviä

mikä taas saattaa johtaa siihen että tapaat jonkun miehenkin.

Ja entäs kuntosali? Siellä näkee livenä millainen mies todella on. Siellä voit esim. viattomasti"pyytää neuvoa" johonkin laitteeseen mieheltä, joka kiinnostaa sinua. Joskus tällaiset jutteluhetket on luontevimpia tapoja "iskeä", ja ilman viinan huuruja.

Vierailija
75/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee nyt AP vähän vielä analyysiä ennen kuin lähdet ovesta ulos.

Vierailija
76/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ajatukseen osallistuu elämää nähnyt, mutta nuori eronnut kahden lapsen 30v etäisä.

Valitettavasti olen törmännyt naisissa, oli kyseessä sitten 27 tai 34 vuotias, valtavaan itsetunnon puutteeseen. Ei luoteta itseensä, eikä varsinkaan siihen mieheen, joka kuitenkin on kusipää, vaikkei vielä siltä vaikuta. Epäillään siis jo valmiiksi.

Aiheettomasta mustasukkaisuudesta olen aikanani kärsinyt ihan riittävästi, enkä siihen kyytiin lähde kovinkaan helposti. Mikäli naisella ei ole pää kunnossa, sen huomaa valitettavan nopeasti, jolloin itse nostan kytkintä ja taas saa nainen tilastoihinsa yhden kusipään, joka jätti.

Vastakohta näille itsetuntonsa rippeet hukanneille ovat sitten täynnä itseään olevat jo suorastaan ylimielisiksi luokiteltavat tapaukset, jotka vaativat mieheltä lähes mahdottomia eikä tällaisten seuraa kestä kukaan.

Minulle ei olisi ongelma muutaman vuoden ikäero eikä muutama liikakilo, mutta jos nainen on jo lähes epätoivoinen ja muutaman deittipalstalla lähetetyn viestin jälkeen muuttamassa yhteen, iskee punavalo ja isosti.

Tässä nyt vain ajatuksia vailla sitä suoraa punaista lankaa, mutta yrittäkää ottaa selkää.

Vierailija
77/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kun pitää itsestään huolta (hiukset, meikki, vartalo ok), niin varmasti löytyy mies joka naiselle.

Lähipiirissäni on monta yli 40 naista, jolle on löytynyt mukava ja kunnollinen mies. Toisin kun nämä luuserit tällä palstalla. Mutta miehet eivät kyllä ole netistä löytyneet, vaan töistä, kaupasta, kirjastosta, kirkosta jne.

Tänne kirjoittelee juuri näitä keski-ikäisiä ukkoja, joilla ei ole muuta mielessä kun nuoren tytön kiinni saaminen. Eihän nämä miehet mitään kunnon parisuhdetta etsi, vaan nuorta sänkyseuraa, kuten monet toteavatkin. Ja kuinkahan moni siinä onnistuu;);). Kuka kunnollinen, normaali mies edes vauvapalstaa harrastaisi? Luultavasti käyttävät seksipuolta ahkerasti ja tältä puoleltakin etsivät niitä "arvostele kroppani" kuvia.

Vierailija
78/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ajatukseen osallistuu elämää nähnyt, mutta nuori eronnut kahden lapsen 30v etäisä.

Valitettavasti olen törmännyt naisissa, oli kyseessä sitten 27 tai 34 vuotias, valtavaan itsetunnon puutteeseen. Ei luoteta itseensä, eikä varsinkaan siihen mieheen, joka kuitenkin on kusipää, vaikkei vielä siltä vaikuta. Epäillään siis jo valmiiksi.

Aiheettomasta mustasukkaisuudesta olen aikanani kärsinyt ihan riittävästi, enkä siihen kyytiin lähde kovinkaan helposti. Mikäli naisella ei ole pää kunnossa, sen huomaa valitettavan nopeasti, jolloin itse nostan kytkintä ja taas saa nainen tilastoihinsa yhden kusipään, joka jätti.

Vastakohta näille itsetuntonsa rippeet hukanneille ovat sitten täynnä itseään olevat jo suorastaan ylimielisiksi luokiteltavat tapaukset, jotka vaativat mieheltä lähes mahdottomia eikä tällaisten seuraa kestä kukaan.

Minulle ei olisi ongelma muutaman vuoden ikäero eikä muutama liikakilo, mutta jos nainen on jo lähes epätoivoinen ja muutaman deittipalstalla lähetetyn viestin jälkeen muuttamassa yhteen, iskee punavalo ja isosti.

Tässä nyt vain ajatuksia vailla sitä suoraa punaista lankaa, mutta yrittäkää ottaa selkää.

äkkiseltään kuulostaa siltä, että en kuulu kumpaankaan kategoriaan, melko normaalilta vaikutan noissa rajoissa.

Analysoiva AP :)

Vierailija
79/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset