Miehet! Millainen +35-vuotiaan naisen tulee olla, jotta olisi toivoa parisuhteesta?
Deittipalstojen yläikäraja on naiselle näköjään 35. Entä jos on vielä lapsia, onko totaalisesti poissuljettu? Kompensoiko hyvä kunto / sporttinen ulkonäkö mitään? Entä luonne?
Kommentit (79)
minä olin 34 vuotias ja mulla 3 mukulaa.Enkä ollut(enkä ole vieläkään) mikään miss fittnes,vaan ihan tavallinen tavallisen kropan omaava nainen joka harrasteli ihan omaksi ilokseen ja kunnon ylläpitämiseksi juoksua tms ja sain mukavan miehen jolla myös 3 lasta(etäisä).Mies oli kyllä hyvä kroppainen urheilija tyyppi. Silloin oli alakertakin vielä ihan luomukarvoissa(v2000).
Mies löytyi ravintolasta naisten tansseista.
Vapaita miehiä on paljon ja 4-kymppinen nainen kelpaa kyllä ikäiselleenkin aivan hyvin. Tämä on jotenkin niin lapsellinen, katkera ja epätoivoinen palsta. Ilmeisesti kirjoittelijat on 15-vuotiaita, pienistä maalaiskylistä tai muuten vain sellaisia, etteivät kelpaa kenellekään ja yrittävät siksi lannistaa muitakin.
sä et voi sille tosiasialle mitään ettei miehet ole ikääntyessäänkään kiinnostuneita henkistymis asioista, miehet haluaa NAIDA. Yli 30 vuotiaat on rasittavaa länkytysseuraa, siksi miehet hakeutuu mieluiten parikymppisten lapsettomien naisten seuraan. Ja oon itse MIES joten tiedän mistä puhun.
halunnut ekalla eikä toka kerrallakaan naida. Vaan tutustua ja halusi oikean perhe-elämän. Mies oli tuolloin 37v. Eli ette voi sanoa omaa mielipidettänne koko suomen miesten totuutena!
24
Nainen on max 28 vuotias. Samoilla sukuelimillä varustetut olennot on sen iän jälkeen TANTTOJA.
ja aloitella uudelleen sitten eläkeläispiireissä..
Harmi sinänsä, koska olen mielestäni nyt seksuaalisesti parhaimmillani. Halukas, itsevarmempi, parempikuntoinen ja -kroppainen kuin vaikka 10 vuotta sitten. Henkisesti myös olen mielestäni vahvemmilla vesillä, minulla on hyvä koulutus, työ, pidän kotitöistä.. Minulla olisi paljon annettavaa hyvälle miehelle. Mutta ilmeisesti ikä on este. Ja kaksi lasta tietysti.
Ap
Tässä sun ongelma on pähkinänkuoressa. Kaikista vastauksista sä uskoit paria trollaajaa. Et meitä jotka on vastattu tosissaan ja yritetty auttaa.
trollaajiakaan, tosin totuuden siemen voi siinä olla. Niin paljon tiedän mukavia naisia, jotka ovat eron jälkeen jääneet yksin. Mutta ehkä jos miehet hakevat vain panoa, eikä suhdetta, niin miten miehet sitten yleensä ajautuvat suhteisiin..? Niiden nuorempien kanssa, ja sitten ollaan taas lähtötilanteessa.
Mutta on kiva kuulla, että on myös niitä, jotka ovat löytäneet uuden, järkevän suhteen! Näitä eri palstoja (tätä ja nettideittejä) selatessa vaipuu kyllä epätoivoon, että olenko todellakin jo täysin pois pelistä, voiko tosiaan olla näin!? Omasta mielestäni olen elämäni kunnossa, kuten kirjoitinkin. Mutta ehkä ne miehet, jotka ymmärtää hyvän päälle, eivät liiku tällaisilla foorumeilla.. :). Järkevintä lienee siirtyä pitämään silmät auki reaalimaailmassa.
Ap
mä järkkäsin kerran mun tutuille sokkotreffit. kumpikin olivat jotain kolmevitosia tavallisia ihmisiä ja päätyivät naimisiin. Kyllä sulla on toivoa. Paskajaakkoja löytyy aina joka kylästä, mutta niin löytyy kunnonmiehiäkin.
Kevät on tulossa, ota siis hyvy huulillesi ja pilke silmäkulmaan.se on ihan varmin tapa saada kumppani itsellesi. Ja lohduttaudu sillä että paskajaakkoa et kelpuuttasikaan vaan haluat sen oikean, silloinhan se menee ihan oikein eli se joka tarttuu sinuun on tosissaan.
:) t 24
halua muuta kuin se mieskään. Panoja ja vapautta eikä turhia sitoutumisia on se juttu. Ei jakseta enää elää kenenkään pillin mukaan. Se on se trendi.
- hyvä luonteinen (ei nalkuttava)
- partiolaisen asenteella (aina valmis)
Plussaa sitten tapauksesta riippuen
- itse tunto kohdillaan
- itsestään huoltapitävä, liikunnallinen
höperöjen hommaa? Ei kai oikeeta seuraa oikeesti voi sitä kautta löytää? Panoseuraa sitä kautta haetaan pääsäntöisesti.
Harmi sinänsä, koska olen mielestäni nyt seksuaalisesti parhaimmillani. Halukas, itsevarmempi, parempikuntoinen ja -kroppainen kuin vaikka 10 vuotta sitten. Henkisesti myös olen mielestäni vahvemmilla vesillä, minulla on hyvä koulutus, työ, pidän kotitöistä.. Minulla olisi paljon annettavaa hyvälle miehelle. Mutta ilmeisesti ikä on este. Ja kaksi lasta tietysti.
Ap
Tässä sun ongelma on pähkinänkuoressa. Kaikista vastauksista sä uskoit paria trollaajaa. Et meitä jotka on vastattu tosissaan ja yritetty auttaa.
trollaajiakaan, tosin totuuden siemen voi siinä olla. Niin paljon tiedän mukavia naisia, jotka ovat eron jälkeen jääneet yksin. Mutta ehkä jos miehet hakevat vain panoa, eikä suhdetta, niin miten miehet sitten yleensä ajautuvat suhteisiin..? Niiden nuorempien kanssa, ja sitten ollaan taas lähtötilanteessa.
Mutta on kiva kuulla, että on myös niitä, jotka ovat löytäneet uuden, järkevän suhteen! Näitä eri palstoja (tätä ja nettideittejä) selatessa vaipuu kyllä epätoivoon, että olenko todellakin jo täysin pois pelistä, voiko tosiaan olla näin!? Omasta mielestäni olen elämäni kunnossa, kuten kirjoitinkin. Mutta ehkä ne miehet, jotka ymmärtää hyvän päälle, eivät liiku tällaisilla foorumeilla.. :). Järkevintä lienee siirtyä pitämään silmät auki reaalimaailmassa.
Ap
Etkö sä tunne miehiä? Etkö sä tiedä, että ne etsii itselleen puolisoa siinä missä naisetkin? Luetko sä vain netistä, kun joku vajaaälyinen teini suoltaa sinne paskaa kuinka on kova panomies ja sä uskot? Laita nyt vaikka se profiili jollekin sivustolle ja katso ketkä ottaa yhteyttä. Ethän sä ole edes yrittänyt vielä!
Syy mi
ks me miehet meidän omaan ikään katsomatta himoitaan eniten parikymppisiä tyttöjä on se et niillä ei ole liikaa elämänkokemusta rasitteena, eli ei ole aina tarjoamassa asioista omaa mielipidettä vaan mieluummin kuuntelee miehen mielipiteen ja myös hyväksyy sen mukisematta :)on kokeilunhaluinen sängyssä eikä sielläkään ala liikaa kyseenalaistamaan miehen toiveita :) ja on nuori seksikäs vartalo :) eli liika itsetietoisuus ja itsekunnioitus pois ja hyvää huolta kun pidät omasta vartalosta niin joku mies kelpuuttaa sinutkin, mut 35+ voi katsella suoraan miehiä ikäluokasta 60+.
t. palstamies, totuuden puhuja
Netissä on edelleen naisten markkinat. Valitsin 34:sena nyk.mieheni kymmenien joukosta. Monta deittailinkin. Miehet menevät heti erottuaan nelikymppisenä nettiin hakemaan uutta. Siellä on myös ihan hyviä sellaisia, jotka eivät ole nuorempina monille kelvanneet. Valitset näistä kahdesta ryhmästä ihan ikäisesi, nuoremman tai 5-10 vuotta (max) vanhemman. Varo kuitenkin joutumista "laastarisuhteeseen", jos valitset vastaeronneista!
on deittipalstoilla. Siis 20v. tyttö ja sitten lähemmäs 30v. Ja kun vertailevat kokemuksia keskenään niin tuo 20 saa päivässä kymmeniä viestejä, kun taas vajaa 30v muutaman viikossa.
Se on deittipalstojen realismia. Miehet haluavat nuoren ja lapsettoman - olivatpa itse millä mielellä ja varustuksella liikkeellä hyvänsä.
Samoin tuo 30 kokee usein viimehetken perumisia sovituille treffeille, kun äijille on sitten tullut sopivampaa tilalle. Miehet pelaa joka suuntaan ja lähtevät 20 perään uskomattoman hanakasti. Siinä saa 30 odotella koneen ääressä viestejä ja vastauksia. Joskus saattaa joku jonkun latteuden kirjoittaa armonpullana ja pitääkseen "lämpimänä" reserviä.
Ap
Ap
Etkö sä tunne miehiä? Etkö sä tiedä, että ne etsii itselleen puolisoa siinä missä naisetkin? Luetko sä vain netistä, kun joku vajaaälyinen teini suoltaa sinne paskaa kuinka on kova panomies ja sä uskot? Laita nyt vaikka se profiili jollekin sivustolle ja katso ketkä ottaa yhteyttä. Ethän sä ole edes yrittänyt vielä!
Ainakaan oman ikäisiä. Tai no, tuon yhden, josta kirjoitin, ja joka olisi monessakin mielessä sellainen, mitä haluaisin, mutta tosiaan netissä sitten näkyy etsivän nuorempaa. En ole hänelle kertonut, että olen bongannut hänet.
Se on kyllä totta, että en ole yrittänyt tosissani, kun olen tehnyt omia "tutkimuksiani" ensin ja niiden perusteella tuli hiukan maahan lyöty olo.
Olen aloittamassa uutta työtä, joten sielläkin tulee varmaan uusia kontakteja. Ja en tosiaan ole mitenkään jatkuvasti haku päällä, hyökkäilemässä miesten kimppuun - täällä on hyvä vain purkaa ajatuksiaan. On aika kova juttu aloittaa n. 17 vuoden jälkeen uudestaan nollasta, kun on keräillyt pettämisen jälkeen itseään pari vuotta ja saanut taas jonkinlaisen itsekunnioituksen ja -tunnon kasaan. Ja aika hauras se tuntuu olevan ajoittain vieläkin, vaikka ajattelenkin jo melko positiivisesti itsestäni. Sitten tosiaan kun luulee, että on vielä elämää edessä, niin tulee näitä kommentteja, että on jo armottoman vanha, ja lapset on nounou, niin rupeaa miettimään, että onko se tosiaan niin.
Ap
35-40 vuotiaan kanssa treffeille? Jo sukulaiset kivittävät sen ikäisen miehen. Muutenkin on kovin likaista touhua. hyi kamalaa
Ap, jos haluat jotenkin boostata painoarvoasi parisuhdemarkkinoilla, niin kyllä se kuntosalilla käynti ja muu sporttiharrastuneisuus on paras painoarvonlisääjä. Muuta ulkonäköähän ei muutoin kukaan itselleen pysty valitsemaan.
millainen ammatti miehellä pitäisi olla? Entä onko varallisuudella väliä?
ja olen oikein hyvässä kunnnossa. En ole ylipainoinen, lihakset erottuvat. Melontaa? :D, enpä tiedä..
millainen ammatti miehellä pitäisi olla? Entä onko varallisuudella väliä?
Itse olen korkeakoulutettu, joten arvostan kyllä koulutusta. Tai yleissivistystä ainakin. Ei se koulutus takaa välttämättä mitään "tasoa". En odota omaisuuksia, jos tulee työllään toimeen ja elättää itsensä, on järkevä, terveellisesti elävä, sporttinen, huumorintajuinen ja lempeä, ei ole hirveitä velkoja tai hämärää taustaa - se riittänee minulle.
Ap
Ajattelitko sä opiskeluaikoinasi, että et varmaan löydä töitä tai et ainakaan koulutusta vastaavaa? :) Ajattelin vain, että jos olet vähän sellainen etukäteen murehtija. :) kyllä sä löydät jonkun kivan miehen, ehkä akateemisen vkl-iskän. Ja inhottavilla et mitään tekisikään!
että lapsettomuuskin voi olla ongelma. En ikinä olisi sitä uskonut vaan ajattelin että plussapuoli mulle on se että ei tule mitään lapsia kaupanpäälle eikä pakkotapaamisia exän kanssa huoltajuusasioissa. Mutta ei, pari tavattua miestä jo pitänyt erittäin negatiivisena sitä etten ole koskaan ollut naimisissa (enkä avoliitossakaan) eikä ole lasta vaikka ikää on 38. Toinen tuntui pelkääävän että minuun iskee väistämättä myöhäisemmän iän vauvakuume vaikka väitänkin etten halua lapsia, ja toisen mielestä ilmeisesti on oltava jotain pahaa vikaa kun ei ole edes asunut yhdessä miehen kanssa koskaan.
sä et voi sille tosiasialle mitään ettei miehet ole ikääntyessäänkään kiinnostuneita henkistymis asioista, miehet haluaa NAIDA. Yli 30 vuotiaat on rasittavaa länkytysseuraa, siksi miehet hakeutuu mieluiten parikymppisten lapsettomien naisten seuraan. Ja oon itse MIES joten tiedän mistä puhun.