Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Millainen +35-vuotiaan naisen tulee olla, jotta olisi toivoa parisuhteesta?

Vierailija
04.02.2013 |

Deittipalstojen yläikäraja on naiselle näköjään 35. Entä jos on vielä lapsia, onko totaalisesti poissuljettu? Kompensoiko hyvä kunto / sporttinen ulkonäkö mitään? Entä luonne?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tilastollinen tosiasia, että kaikille koulutetuille naisille ei löydy samantasoista kumppania, koska suuri osa koulutetuista miehistä valitsee vähemmän koulutetun kumppanin. Miehiä on vapaana, mutta he asuvat kaukana vapaista naisista ja heillä on heikompi koulutus kuin vapailla naisilla.

Mahdollisuuksia kyllä on: joskus nainen jättää ihan hyvänkin aviomiehen, kun toiveet ja elämäntapa eivät osukaan riittävästi yksiin tai löytyy vielä valovoimaisempi adonis. Tämä jätetty mies pitäisi sitten saada napatuksi nopeasti, koska tilastojen mukaan miehet solmivat eron jälkeen uuden parisuhteen selvästi nopeammin kuin naiset.

Itse löysin omani netistä 36-vuotiaana. IRL on tarjokkaita ollut vielä viisikymmpisenäkin, mutta on tietysti vaikea sanoa, minkä perässä he ovat olleet. Uskon kuitenkin, että parisuhde on useimmille miehille yhtä tärkeä kuin naisille. Toivottu erillään- ja yhdessäolon aste on kuitenkin toisella tai kolmannella kierroksella hieman erilainen kuin ydinperhettä perustamassa olevilla.

Vierailija
42/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii syöttinä, mutta itselle tärkein tekijä on kuitenkin luonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tilastollinen tosiasia, että kaikille koulutetuille naisille ei löydy samantasoista kumppania, koska suuri osa koulutetuista miehistä valitsee vähemmän koulutetun kumppanin. Miehiä on vapaana, mutta he asuvat kaukana vapaista naisista ja heillä on heikompi koulutus kuin vapailla naisilla.

Mahdollisuuksia kyllä on: joskus nainen jättää ihan hyvänkin aviomiehen, kun toiveet ja elämäntapa eivät osukaan riittävästi yksiin tai löytyy vielä valovoimaisempi adonis. Tämä jätetty mies pitäisi sitten saada napatuksi nopeasti, koska tilastojen mukaan miehet solmivat eron jälkeen uuden parisuhteen selvästi nopeammin kuin naiset.

Itse löysin omani netistä 36-vuotiaana. IRL on tarjokkaita ollut vielä viisikymmpisenäkin, mutta on tietysti vaikea sanoa, minkä perässä he ovat olleet. Uskon kuitenkin, että parisuhde on useimmille miehille yhtä tärkeä kuin naisille. Toivottu erillään- ja yhdessäolon aste on kuitenkin toisella tai kolmannella kierroksella hieman erilainen kuin ydinperhettä perustamassa olevilla.

Vierailija
44/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos eivät ole niin siihen on joku syy. Hakevat sitten nuorempia naisia ja eivät halua lapsia elämään. Osaavat olla pelimiehiä ja seksiähän riittää kun on useampia naisia kierrätyksessä.

Eronnut mies voi olla hyvä vaihtoehto, mutta lapset tuo omat kuvionsa siihen.

Vierailija
45/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas sanoisin, että kaikenlaista porukkaa on vapaana kaikenikäisissä. Kun oikea osuu kohdalle, av-palstan parisuhdeanalysoijien paskapuheille voi vain pyöritellä päätään epäuskoisena.

Vierailija
46/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua muuta kuin se mieskään. Panoja ja vapautta eikä turhia sitoutumisia on se juttu. Ei jakseta enää elää kenenkään pillin mukaan. Se on se trendi.

Avioliitto ja isyys on jo nähty ja koettu. Siksi haen nuoria tyttöjä huvitteluseuraa varten. Keskustelua varten mulla on kaverit ja työkaverit. En aio enää sitoutua, uudelleen en naimisiin mene. Kokeilunhaluinen parikymppinen likka on ihanteellinen kumppani eronneelle keski-ikäiselle miehelle. Jos siinä tytön sydän särkyy niin se on myös elämänkokemusta hänelle eikä loppujen lopuksi siis sekään huono asia.

Vierailija
47/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet! Millainen +35-vuotiaan naisen tulee olla, jotta olisi toivoa parisuhteesta?Deittipalstojen yläikäraja on naiselle näköjään 35. Entä jos on vielä lapsia, onko totaalisesti poissuljettu? Kompensoiko hyvä kunto / sporttinen ulkonäkö mitään? Entä luonne?

tervehenkinen oma itsensä eli luonne ja itsetunto kunnossa. MItä vanhemmaksi tulee sitä tärkeämpi tuo puoli on. Ei tuossakaan mikään supernainen tarvitse olla, mutta enää 35+ mies ei jaksa olla riittävän empaattinen, jos naisella ei ole itsetunnon peruspalikat kunnossa.

Lapset eivät sinänsä ole negatiivinen asia, mutta sitten naisella pitää olla todellinen tahto hakea sitä PARIsuhdetta. Jos mies on itse toisella kierroksella, niin ei sitä haluta toista kertaa joutua kokemaan ja kuuntelemaan, että aikuisena miehenä pitää ymmärtää oma asemansa ihmissuhteiden ravintoketjussa. Jos naisella omaa aikaa ja halua panostaa parisuhteeseen, niin ei este, mutta käytännössä varmasti ainakin haitta ja hidaste.

Hyvä kunto ei korjaa luonne- tai itsetuntopuutteita.

Vierailija
48/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tilastollinen tosiasia, että kaikille koulutetuille naisille ei löydy samantasoista kumppania, koska suuri osa koulutetuista miehistä valitsee vähemmän koulutetun kumppanin. Miehiä on vapaana, mutta he asuvat kaukana vapaista naisista ja heillä on heikompi koulutus kuin vapailla naisilla. Mahdollisuuksia kyllä on: joskus nainen jättää ihan hyvänkin aviomiehen, kun toiveet ja elämäntapa eivät osukaan riittävästi yksiin tai löytyy vielä valovoimaisempi adonis. Tämä jätetty mies pitäisi sitten saada napatuksi nopeasti, koska tilastojen mukaan miehet solmivat eron jälkeen uuden parisuhteen selvästi nopeammin kuin naiset. Itse löysin omani netistä 36-vuotiaana. IRL on tarjokkaita ollut vielä viisikymmpisenäkin, mutta on tietysti vaikea sanoa, minkä perässä he ovat olleet. Uskon kuitenkin, että parisuhde on useimmille miehille yhtä tärkeä kuin naisille. Toivottu erillään- ja yhdessäolon aste on kuitenkin toisella tai kolmannella kierroksella hieman erilainen kuin ydinperhettä perustamassa olevilla.

Minulle tuli ero ns. kunnon miehestä. Hänessä ei ole mitään vikaa, kaikki vika oikeastaan minussa. Alle kolmessa kuukaudessa hänellä oli uusi, vakava parisuhde. Hyvät miehet eivät pyöri kauan vapaina.

Itse tässä vielä poukkoilen vapaana varmaan vuositolkulla...

n40

Vierailija
49/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua muuta kuin se mieskään. Panoja ja vapautta eikä turhia sitoutumisia on se juttu. Ei jakseta enää elää kenenkään pillin mukaan. Se on se trendi.

Avioliitto ja isyys on jo nähty ja koettu. Siksi haen nuoria tyttöjä huvitteluseuraa varten. Keskustelua varten mulla on kaverit ja työkaverit. En aio enää sitoutua, uudelleen en naimisiin mene. Kokeilunhaluinen parikymppinen likka on ihanteellinen kumppani eronneelle keski-ikäiselle miehelle. Jos siinä tytön sydän särkyy niin se on myös elämänkokemusta hänelle eikä loppujen lopuksi siis sekään huono asia.

Eikö se tyttönen odota mitään? Luuletko, että vastaavan ikäinen nainen saisi helposti kokeilunhaluisia nuoria miehiä? Jos muuttaisi asennetta kokonaan ja lähtisi vain "kokeilulinjalle"? Silkkaa seksiä?

Ap

Vierailija
50/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin parikymppinen, olin kokeilunhaluinen ja pidin hauskaa nelikymppisen miehen kanssa muutaman viikon ajan. Hieno juttu oli, että hänellä oli iso kulli ja oli kokenut, antoi hyvää suuseksiä ja niin poispäin, mutta vakavaa suhdetta en halunnut.

Nyt 35 vuotiaana minua lähinnä yököttää keski-ikäiset miehet, jotka kuolaavat nuorten likkojen perään.

Vierailija
51/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

homman nimi on itseluottamus ja urheilullisuus?

Ap

Vierailija
52/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet panevat nuoria tyttöjä. Mä en ollut parikymppisenä sinkkuna sängyssä koskaan yli kaksvitosten kanssa eikä olleet kaveritkaan.

Tottakai osa miehistä alkaa kukkoilemaan erottuaan, suotakoon se heille. Sellaiset pysyvät kaukna minusta, aikuisesta naisesta ja hyvä niin, helpotus vain.

Suurin osa kaikista aikuisista haluaa parisuhteen, kumppanin jakamaan arkea. Niin miehet kuin naisetkin.

Itse en ole koskaan hakenut miestä netistä mutta kyllä sieltä heitä kuuluu löytyvän. Älä selaile miesten ilmoituksia vaan tee omasi.

Vierailija
53/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on kova tyttö analysoimaan ja vatvomaan asioita. Siitä ne miehet tykkää! :D

Vierailija
54/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on kova tyttö analysoimaan ja vatvomaan asioita. Siitä ne miehet tykkää! :D

;D, eikös?

Vierailija
55/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

homman nimi on itseluottamus ja urheilullisuus?

Ap

estoton ja aina valmis ;) siitä ne miehet tykkää...

Vierailija
56/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppiset miehet. Kolmikymppisen kanssa kerran olin vähän aikaa ja sekin tuntui ikivanhalta. Ulkonäkö oli jotenkin jo kulahtanut. Pari vuotta kumpaankin suuntaan oli kundien ikä. Ja kun 25-vuotiaania tapasin nykyisen mieheni hän oli silloin 23.

Onko nyt siis niin että nuoret naiset on intona vanhoihin ukkoihin? Vai onko vaan niin että äijät yrittää mutta vastakaikua ole yhtään enempää kuin mullakaan oli?

on deittipalstoilla. Siis 20v. tyttö ja sitten lähemmäs 30v. Ja kun vertailevat kokemuksia keskenään niin tuo 20 saa päivässä kymmeniä viestejä, kun taas vajaa 30v muutaman viikossa.

Se on deittipalstojen realismia. Miehet haluavat nuoren ja lapsettoman - olivatpa itse millä mielellä ja varustuksella liikkeellä hyvänsä.

Samoin tuo 30 kokee usein viimehetken perumisia sovituille treffeille, kun äijille on sitten tullut sopivampaa tilalle. Miehet pelaa joka suuntaan ja lähtevät 20 perään uskomattoman hanakasti. Siinä saa 30 odotella koneen ääressä viestejä ja vastauksia. Joskus saattaa joku jonkun latteuden kirjoittaa armonpullana ja pitääkseen "lämpimänä" reserviä.

Vierailija
57/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt siis niin että nuoret naiset on intona vanhoihin ukkoihin? Vai onko vaan niin että äijät yrittää mutta vastakaikua ole yhtään enempää kuin mullakaan oli?

No, ainahan muutama parikymppinen löytyy, joille nuo vanhat ukot kelpaa, mutta luulenpa, että vähemmistöstä löytyvät. Lämpimikseen täällä nuo "totuuden puhujat" kirjoittelevat.

Nauratti lähinnä se kommentti tuolla ketjun alussa, että nuoret naiset muka kuuntelisivat hiljaa miehen mielipiteitä. Itsestäni ja ystävistäni ei sellaisia parikymppisiä kyllä löytynyt aikoinaan. Ennemminkin oli aika jyrkät omat mielipiteet.

Vierailija
58/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta seuraa olisi juuri 30+ yh-äiti? Sellainen joka ei halua vakavaa suhdetta, ei lisää lapsia, ei tarvitse miestä kun seksiin ja hauskanpitoon?

En oikein tiedä mitä 20v tytön kanssa voisi edes jutella? Eikö se ole aika turn-off jos toinen on älyllisesti ja kokemuksellisesti ihan eri tasolla? Tai omasta mielestä ainakin seksi on parempaa ja hauskempaa jos muutenkin synkkaa...

Eikö näissä 20v tyttösissä ole se vaara että ihastuvat, rakastuvat, haluavat lapsia, naimisiin, hankkiutuvat raskaaksi jne?

Itse olen 30v kolmen lapsen äiti ja minulla on muutamaa vuotta nuorempi rakastaja. Itse en yli 35v miestä huolisi, paitsi jos olisi jotenkin erityisen hyvässä kunnossa ja komea.

Vierailija
59/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hoikka ja nätti niin on toivoa. Muuten on vähän juna mennyt..:/

t. Mies 31v

Vierailija
60/79 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kuin mies, iästä, lapsista tms. riippumatta saa aina halutessaan sen n. 20-vuotiaan estottoman kaunottaren "leikkikalukseen" - kunnes kyllästyy (tai ko. nainen kasvaa 35-vuotiaaksi äidiksi) ja vaihtaa taas uuteen?

Näinkö on? Tulee mieleen ainoastaan Tauski näin äkistään.

Ap