Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En näe itseäni niin lihavana

Vierailija
04.02.2013 |

Mikä on aika jännä, koska mulla ei ole mikään paras itsetunto kuitenkaan. Sen sijaan ehkä hoikentava peili?

Mitat siis 168/72 (vaihtelee 72-74), olen siis varsinainen valas ;) En kuitenkaan mielestäni näytä varsinkaan vaatteet päällä mitenkään pahalta. En toki hoikaltakaan, mutta normaalipainoiselta.

Saan tosin kuulla elämäni vähemmän kilteiltä ihmisiltä (tai ihmiseltä) olevani pallero ja läskiperse. Mutta kun mä tykkään pyöreästä pyllystäni, leveä se on joka tapauksessa oli paino sitten mikä vaan, niin eikö ole vaan hyvä ettei se ole myös lättänä? Mahakaan ei ole pömppö, joten kenenkään ei tarvitse heittää mitään läskiä-vaarallisessa-paikassa-korttia.

Toki yritän laihduttaa sinne 60 kiloon (jolloin olen silti monen, varsinkin AV:laisen, mielestä edelleen liian tuhti) jotta vanhat vaatteet mahtuisi päälle ja kasvot hiukan kapenisivat ja ENNEN KAIKKEA ei tarvis kuunnella mitään lihapulla-kommentteja.

Laittaisin kuvan ja kestäisin arvostelut, mutta epäilen, että jotkut tuttuni ovat anonyymejä av-mammoja.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä itsekään näe itseäni minään über-läskinä. Toki en hoikkakaan ole, se on selvää. Sopusuhtainen kyllä. Minullakin on läski kerääntynyt vyötärölle, reisiin ja tisseihin, eli vyötärö löytyy.

Painoindeksin mukaan olen toki ylipainoinen, ja siksi haluaisinkin hieman laihduttaa. Sekä siksi, että tämä paino on tullut viimeisen parin vuoden aikana, aiemmin paino vaihteli 68-70 kilon välillä. Eli pyrin takaisin tuohon, niin vanhat vaatteet istuvat paremmin.

En ole kyllä oikeassa elämässä koskaan kuullut mitään nimittelyä, kuulostaa aika kauhealta! AV:n mukaan tosiaan olen läski valas, mutta kukapa ei. Täällä myös alle 4000e kuussa tienaava on pienituloinen ja lapsensa vessakäynnin ajaksi yksin jättävä on huono äiti, joten kaikkea täältä lukemaani en ottaisi ihan vakavissani. Niin kauan kuin terveydellisiä riskejä ei ole niin on tärkeintä että itse viihdyt omassa kehossasi.

Niin, minäkin sanoin aloituksessa, etten pidä itseäni HOIKKANA, mutta NORMAALIPAINOISEN näköisenä. En tosiaankaan ole ihannepainoinen, ja vaikka olisinkin, ei mulla ole täydellisen mallista kroppaa. Että turha kenenkään siis hikeentyä, en missään nimessä rakasta itseäni, enkä ole täysin tyytyväinenkään. Hain tällä takaa sitä, että mielestäni en näissä mitoissa siltikään ole sen näköinen, että pistäisin kadulla silmään, ja ihmettelen, miten jollain on tarvetta haukkua läskiksi.

Ja huom. kyllä mä yritän laihduttaa.

Mietin tässä muuten tänään sitäkin, että miksi helvetissä kaikkien edes pitäisi olla HOIKKIA?

Vierailija
22/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se pituus ja painu kerro kaikkea.

Minä olen 174cm ja painan 96kg. Enkä ole mikään jumalattoman lihava.

Mainitsenpa vain, että olen miespuolinen noilla samoilla pituus- & painomitoilla ja minä todellakin olen lihava. Eli nyt olisi mammalla sellainen reality checkin paikka tässä asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä itsekään näe itseäni minään über-läskinä. Toki en hoikkakaan ole, se on selvää. Sopusuhtainen kyllä. Minullakin on läski kerääntynyt vyötärölle, reisiin ja tisseihin, eli vyötärö löytyy.

Painoindeksin mukaan olen toki ylipainoinen, ja siksi haluaisinkin hieman laihduttaa. Sekä siksi, että tämä paino on tullut viimeisen parin vuoden aikana, aiemmin paino vaihteli 68-70 kilon välillä. Eli pyrin takaisin tuohon, niin vanhat vaatteet istuvat paremmin.

En ole kyllä oikeassa elämässä koskaan kuullut mitään nimittelyä, kuulostaa aika kauhealta! AV:n mukaan tosiaan olen läski valas, mutta kukapa ei. Täällä myös alle 4000e kuussa tienaava on pienituloinen ja lapsensa vessakäynnin ajaksi yksin jättävä on huono äiti, joten kaikkea täältä lukemaani en ottaisi ihan vakavissani. Niin kauan kuin terveydellisiä riskejä ei ole niin on tärkeintä että itse viihdyt omassa kehossasi.

Niin, minäkin sanoin aloituksessa, etten pidä itseäni HOIKKANA, mutta NORMAALIPAINOISEN näköisenä. En tosiaankaan ole ihannepainoinen, ja vaikka olisinkin, ei mulla ole täydellisen mallista kroppaa. Että turha kenenkään siis hikeentyä, en missään nimessä rakasta itseäni, enkä ole täysin tyytyväinenkään. Hain tällä takaa sitä, että mielestäni en näissä mitoissa siltikään ole sen näköinen, että pistäisin kadulla silmään, ja ihmettelen, miten jollain on tarvetta haukkua läskiksi.

Mietin tässä muuten tänään sitäkin, että miksi helvetissä kaikkien edes pitäisi olla HOIKKIA?

Sehän tässä se oikea ongelma nyt onkin, että nykyään on normaalia olla rasvalla kuorrutettu turilas, niin kaikki pitävätkin itseään normaalina. Menepä parin läskimaan Euroopassa ja Amerikan ulkopuolelle, ja normaali saa ihan uuden käsitteen. Se että bmi 24.9 on vielä normaalipainoinen rajoissa, on sama kun se että 23 kaljaa viikossakin on vielä normaalikilutuksen rajoissa. Ei ehkä suoraa aikurusta terveyteen kummallakaan, muttei kuuluisi olla ihannekaan.

Vierailija
24/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kylläpä laski taas AV-mammojen arvostus mun silmissä, jos se yhtään voi edes laskea. Pois lukien siis fiksut vastailijat tässä ja muissa ketjuissa.

Koitan olla ajattelematta, että kaltaisianne ihmisiä liikkuu tuolla kaduilla kyttäilemässä ja arvioimassa toisten rasvaprosentteja, ostoskärryn sisältöjä tai persjalkoja :D

Otin muuten itsestäni äsken kuvia, ja mulla on kyllä todella paksut ja lyhyet jalat. Hyi olkoon, alkoi ihan ällöttää.

Olisko sellanen 50-kiloon pudotus mitään? En ole koskaan aikuisiällä painanut sen vertaa.

Vierailija
25/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänelle hoetaan "et ole lihava".

Minulle on ihan yksi ja sama mitä painaa jos itse voi hyvin ja ei hanki itselleen sairauksia (jotka yhteiskunta sitten maksaa).Huoh.

Vierailija
26/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea tässä mitään asiallista sanoa. Ihan tuhdissa kunnossa olet, mutta siinähän olet!?

Vierailija
27/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä se oikea ongelma nyt onkin, että nykyään on normaalia olla rasvalla kuorrutettu turilas, niin kaikki pitävätkin itseään normaalina. Menepä parin läskimaan Euroopassa ja Amerikan ulkopuolelle, ja normaali saa ihan uuden käsitteen. Se että bmi 24.9 on vielä normaalipainoinen rajoissa, on sama kun se että 23 kaljaa viikossakin on vielä normaalikilutuksen rajoissa. Ei ehkä suoraa aikurusta terveyteen kummallakaan, muttei kuuluisi olla ihannekaan.

mites muuten, jos joku oikeasti ihannoi vähän "pulleampaa" vartalonmuotoa? Ja tällä en tarkoita lihavaa.

Mä huomaan pitäväni kauniimpana ja ennen kaikkea suloisempana sellaisia naisia, jotka eivät ole hoikkia saati laihoja. Eivät lihaviakaan. Muodokkaita, ehkä hiukan lyhyitä, pyöreäkasvoisia. Itse olisin tässä painossa ihan tyytyväinen, jos kilot olisivat "söpösti" asettuneet, niin kuin monella muulla, sen sijaan, että näytän lähinnä miehekkäältä leveine hartioineni ja pienine rintoineni.

ap

Vierailija
28/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänelle hoetaan "et ole lihava".

Minulle on ihan yksi ja sama mitä painaa jos itse voi hyvin ja ei hanki itselleen sairauksia (jotka yhteiskunta sitten maksaa).Huoh.

Kyllä mulle kelpaa ihan kaikki mielipiteet.

ap

Vierailija
29/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te katsotte vain puntaria?

Monilla on pakkomielle puhua kiloista. Mä olen 180 cm pitkä, ja totta kai painan enemmän kuin joku lyhyt käppänä. Silti jos kerron painavani esim 70 kg (jolloin näytän hoikalta) niin ihmiset ovat sillee et hyi ku painava!

Miksihän 180 cm pitkä nainen on kilogrammoina niin järkytys, mutta samanpituinen ja painoinen miestä kutsutaan kukkakepiksi ja käsketään lihottamaan..

Peili ja oman äänen kuunteleminen on tärkeintä. Jos joku arvostelee lihavaksi, niin on jo arvostelija lähtökohtaisesti mielestäni idiootti. Mulla on satakiloisia miehiä kaverinani jotka ovat ylipainoisia, mutta en mä edes huomaa sitä, ellei joku muu sano siitä. Enkä mä ainakaan välitä jos joku pitää jotain lihavana - ongelma on sen joka kyylää ja muita arvostelee. :)

Vierailija
30/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mua kiinnosta tippaakaan olla jotain pehmeää, pientä ja naisellista.

Pitäiskö kiinnostaa?

Vierailija
31/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni lievästi ylipainoisena. En vastenmielisenä, mutta on muutama syy, miksi haluan keventyä:

Näillä kiloilla olen väsynyt. Johtunee ruokavaliosta, jossa liikaa valkoista, sokeria ja viljoja lähinnä. En myöskään liiku tarpeeksi,hengästyn rappusissa ja puolen tunnin kävelylenkin jälkeen jalkoja särkee. Ei tunnu hyvältä, ei. Ja koko ajan sekä hitaasti lihon, että pelkään sitä, muodotomaksi paisumista.

Oma mieli on matala, olin vuosia ikäisekseni hoikka, kunnes 40v täytettyäni lihominen alkoi. Suht nopeesti kun tulee 10 kiloa ylipainoa, niin onpa vaieka pysyä minäkuvan kanssa perässä. Onneksi puolisoni hyväksyy minut juuri tälläisenä kuin olen. Tähän syyhyn kuuluu vaatteet, tykkään pukeutua tietyn tyylisesti, ja se ei pue tälläistä normaalipainon ylittänyttä palleroa. Nyt sitten joko näytän tyyliseltäni ja rumalta tai sitte vaatteet sopivat mutta eivät ole mu näköisiä. Turhamainen ja turha syy, mutta...

Eli haluaisin olla terve, energinen ja vielä näyttääkin hyvältä. En siis ensisijaisesti edes halua laihtua, mutta sillä saan kaiken tuon.

Kun vaan pääsisi tästä makeanhimosta ja tunnesyömisestä...

Vierailija
32/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni lievästi ylipainoisena. En vastenmielisenä, mutta on muutama syy, miksi haluan keventyä:

Näillä kiloilla olen väsynyt. Johtunee ruokavaliosta, jossa liikaa valkoista, sokeria ja viljoja lähinnä. En myöskään liiku tarpeeksi,hengästyn rappusissa ja puolen tunnin kävelylenkin jälkeen jalkoja särkee. Ei tunnu hyvältä, ei. Ja koko ajan sekä hitaasti lihon, että pelkään sitä, muodotomaksi paisumista.

Oma mieli on matala, olin vuosia ikäisekseni hoikka, kunnes 40v täytettyäni lihominen alkoi. Suht nopeesti kun tulee 10 kiloa ylipainoa, niin onpa vaieka pysyä minäkuvan kanssa perässä. Onneksi puolisoni hyväksyy minut juuri tälläisenä kuin olen. Tähän syyhyn kuuluu vaatteet, tykkään pukeutua tietyn tyylisesti, ja se ei pue tälläistä normaalipainon ylittänyttä palleroa. Nyt sitten joko näytän tyyliseltäni ja rumalta tai sitte vaatteet sopivat mutta eivät ole mu näköisiä. Turhamainen ja turha syy, mutta...

Eli haluaisin olla terve, energinen ja vielä näyttääkin hyvältä. En siis ensisijaisesti edes halua laihtua, mutta sillä saan kaiken tuon.

Kun vaan pääsisi tästä makeanhimosta ja tunnesyömisestä...

Minäkin lihoin suhteellisen lyhyessä ajassa yli 10 kiloa. Pidin itseäni 60-kiloisenakin lihavana, sain jopa kuulla sen ohikulkijalta, nyt olisin iloinen jos olisin sen kokoinen. Toipa tää lihominen ainakin jonkinlaista perspektiiviä asiaan...

Ehkä syy, miksi en suostu pitämään itseäni "läskinä" (vaatteet päällä), kun mulla on mielestäni aika tasaisesti kerääntyneet ne kilot. Vyötärö siis löytyy, eikä kilot ole esim. pelkästään vatsassa.

Mutta toivottavasti saavutan sen 60 kilon tänä vuonna, jospa saisin sitten olla ihan vaan minä, en esimerkiksi "läski" tai "lihapulla" :)

ap

Vierailija
33/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. ryhdillä on suuri merkitys siihen, miltä ihminen näyttää.

Älä välitä ns. palstaviisaiden tai ohikulkijoiden typeristä kommenteista. Henkisesti alamittaisilla ihmisillä on ikuinen tarva kritisoida muita. Samoin epäsiisteillä miehillä.

Jos painosi putoaa, niin hyvä. Jos ei, niin olet erinomainen ihminen juuri tuollaisena. :)

Vierailija
34/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sinä valas ole!

Minä painoin jossain vaiheessa 58 kg, olen 168cm pitkä. Käytin vaatekokoa 36. Sitten innostuin treenaamaan itselleni lihasta ja näin ollen massasin. Painoni nousi 72 kiloon eikä vaatekoko muuttunut miksikään. Toki selkä leveni ja vyötärö kapeni sekä jalat muuttui aivan eri malliseksi. Älä tuijota sitä painoa. Se ei kerro oikeasti mitään.

Vierailija
35/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sinä valas ole!

Minä painoin jossain vaiheessa 58 kg, olen 168cm pitkä. Käytin vaatekokoa 36. Sitten innostuin treenaamaan itselleni lihasta ja näin ollen massasin. Painoni nousi 72 kiloon eikä vaatekoko muuttunut miksikään. Toki selkä leveni ja vyötärö kapeni sekä jalat muuttui aivan eri malliseksi. Älä tuijota sitä painoa. Se ei kerro oikeasti mitään.

Olet varmaan nykyään kehonrakennuksen ammattilainen? Puhdasta lihasta meinaan ei normaali ihminen voi saada kuin muutaman kilon vuodessa, ja se vaatii ihan hirveästi hommia. Itsekin olen punttimimmi, pituus 170 ja paino 62. Penkkiä teen 75 kilolla sarjoja, ja maksimi 105 kiloa. Kyykkyä 125 kilon sarjoilla. Sinulla kun on tuota lihasmassaa sen verta enemmän, niin mahdat olla jo maailmalla kiertelemässä ja tienaat sponsoreilla elantosikin? 168/72 lihaksikkaana on uskomattoman upea suoritus kyllä, kateeksi käy!

Vierailija
36/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mit vit?? Missä vaiheessa sanoin olevani täyttä lihasta??? Laihimmillani olin se laiha läski, sitten sain massaa, lihasta ja läskiä mutta vaatekoko ei muuttunut.

Vartalo on tosin muuttunut huimasti. Mittausten mukaan lihasmassaa on hyvin, rasvaa 21% joka normaali.

Ei lihasmassan määrä voimatasosta kerro mitään.

Ja hitostako sinä tiedät mikä aika mulla meni tuohon saavutukseen, en väittänytkään 3 viikossa tuota tehneeni.

Sano mitä sanot, näin mulle kävi. Ja jos luulet olevasi ainut jolla rauta nousee, olet väärässä. Ikävä kyllä sinun lisäksi on muitakin jotka treenaa ihan tosissaan. Ehkä jopa voimalajeissa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi