Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En näe itseäni niin lihavana

Vierailija
04.02.2013 |

Mikä on aika jännä, koska mulla ei ole mikään paras itsetunto kuitenkaan. Sen sijaan ehkä hoikentava peili?

Mitat siis 168/72 (vaihtelee 72-74), olen siis varsinainen valas ;) En kuitenkaan mielestäni näytä varsinkaan vaatteet päällä mitenkään pahalta. En toki hoikaltakaan, mutta normaalipainoiselta.

Saan tosin kuulla elämäni vähemmän kilteiltä ihmisiltä (tai ihmiseltä) olevani pallero ja läskiperse. Mutta kun mä tykkään pyöreästä pyllystäni, leveä se on joka tapauksessa oli paino sitten mikä vaan, niin eikö ole vaan hyvä ettei se ole myös lättänä? Mahakaan ei ole pömppö, joten kenenkään ei tarvitse heittää mitään läskiä-vaarallisessa-paikassa-korttia.

Toki yritän laihduttaa sinne 60 kiloon (jolloin olen silti monen, varsinkin AV:laisen, mielestä edelleen liian tuhti) jotta vanhat vaatteet mahtuisi päälle ja kasvot hiukan kapenisivat ja ENNEN KAIKKEA ei tarvis kuunnella mitään lihapulla-kommentteja.

Laittaisin kuvan ja kestäisin arvostelut, mutta epäilen, että jotkut tuttuni ovat anonyymejä av-mammoja.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita naamaton kuva niin kukaan ei sua tunnista.

Vierailija
2/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottiin täällä mitä tahansa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katso sitä.

Kyllähän sinä ylipainoinen olet, vaikket sitä peilistä itse ehkä huomaakaan.

Ja kyllä se persekin pienenee, kun 10 kiloa lähtee painosta.

Vierailija
4/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottiin täällä mitä tahansa:)

Vierailija
5/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,4 kg pois 72 kg:sta niin ap on jo normaalipainoinen.

ja katso sitä.

Kyllähän sinä ylipainoinen olet, vaikket sitä peilistä itse ehkä huomaakaan.

Ja kyllä se persekin pienenee, kun 10 kiloa lähtee painosta.

Vierailija
6/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,4 kg pois 72 kg:sta niin ap on jo normaalipainoinen.

ja katso sitä. Kyllähän sinä ylipainoinen olet, vaikket sitä peilistä itse ehkä huomaakaan. Ja kyllä se persekin pienenee, kun 10 kiloa lähtee painosta.

AV:n raja onkin bmi 21.7( mikä on tasan keskellä tuota skaalaa).Silloinkin voi olla vielä ylipainoinen, jos on sohvaperuna.

Vierailija
7/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä itsekään näe itseäni minään über-läskinä. Toki en hoikkakaan ole, se on selvää. Sopusuhtainen kyllä. Minullakin on läski kerääntynyt vyötärölle, reisiin ja tisseihin, eli vyötärö löytyy.

Painoindeksin mukaan olen toki ylipainoinen, ja siksi haluaisinkin hieman laihduttaa. Sekä siksi, että tämä paino on tullut viimeisen parin vuoden aikana, aiemmin paino vaihteli 68-70 kilon välillä. Eli pyrin takaisin tuohon, niin vanhat vaatteet istuvat paremmin.

En ole kyllä oikeassa elämässä koskaan kuullut mitään nimittelyä, kuulostaa aika kauhealta! AV:n mukaan tosiaan olen läski valas, mutta kukapa ei. Täällä myös alle 4000e kuussa tienaava on pienituloinen ja lapsensa vessakäynnin ajaksi yksin jättävä on huono äiti, joten kaikkea täältä lukemaani en ottaisi ihan vakavissani. Niin kauan kuin terveydellisiä riskejä ei ole niin on tärkeintä että itse viihdyt omassa kehossasi.

Vierailija
8/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on läski kerääntynyt vyötärölle, reisiin ja tisseihin, eli vyötärö löytyy.

Vierailija
9/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo aloitus siis...

Vierailija
10/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se pituus ja painu kerro kaikkea.

Minä olen 174cm ja painan 96kg. Enkä ole mikään jumalattoman lihava. Tissit painaa tuosta sen n.15kg ja pylly on iso. Ennen ei ollut mahaa, nyt 2x lapsen jälkeen pieni reppu, jota kovasti yritän kuulailla pois. :) Rippuu niin siitä mikä siellä vartalossa painaa!

Vierailija
11/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaessani nyt 70kg ja mulla sentään on normaalia enemmän lihastakin (mitattu). Sopiva paino minulle on 58-61kg ja sihen pyritään. Koska olen ollut ennen hoikka, on ajatus siitä kropasta edelleen mielessä ja ihan järkkyä on huomata valokuvista, että todellisuudessa painoa onkin paljon enemmän.

Vierailija
12/36 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mit vit?? Missä vaiheessa sanoin olevani täyttä lihasta??? Laihimmillani olin se laiha läski, sitten sain massaa, lihasta ja läskiä mutta vaatekoko ei muuttunut.

Vartalo on tosin muuttunut huimasti. Mittausten mukaan lihasmassaa on hyvin, rasvaa 21% joka normaali.

Ei lihasmassan määrä voimatasosta kerro mitään.

Ja hitostako sinä tiedät mikä aika mulla meni tuohon saavutukseen, en väittänytkään 3 viikossa tuota tehneeni.

Sano mitä sanot, näin mulle kävi. Ja jos luulet olevasi ainut jolla rauta nousee, olet väärässä. Ikävä kyllä sinun lisäksi on muitakin jotka treenaa ihan tosissaan. Ehkä jopa voimalajeissa??

Kuule pointti oli se, että 99.9% ihmisistä ei ole geneettisesti samanlaisia supermimmejä kuin sinä, ja 14 kilon painonlisäys tarkoittaa niille läskien lisääntymistä, käykööt salilla vaikka 5 kertaa viikossa. Eli turha alkaa suositella "terveellistä" 14 kilon painonlisäystä kellekään, sillä melkein kellekkään se ei sitä ole vaikka sinä tosi superlahjakas oletkin. Itselläni paino nousee hädintuskin puoli kiloa vuodessa, ja 14 kilon nouseminen tarkoittaisi minulle aivan hirveää silabulkkia ja läskiintymistä.

Vierailija
13/36 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole läski, olet hoikka. you go, girl, sulla on ihana paino. t.120kg ja ihan painoonsa onnellinen

Vierailija
14/36 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole läski, olet hoikka. you go, girl, sulla on ihana paino. t.120kg ja ihan painoonsa onnellinen

Joops joo, kaikki alle satakikoiset on laihoja. Suorastaan sairaita!!! :D

Ehkä sulla on "hieman" vääristyneet käsitykset vaan, emakko!

Vierailija
15/36 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas tappelua. Minuun verrattuna AP on suorastaan luiseva. Tv. 145kilon äiti.

Vierailija
16/36 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ylipäätään hyvä muutos yhteiskunnassa, ettei niin hirveästi mietittäisi ulkonäköä. Tai että kauneus/hoikkuus ei olisi suoranainen vaatimus.

Joo et ole hoikka ja olet hiukan ylipainoinen, so what? Et todellakaan ole kuitenkaan lihava.

Mua taas jotenkin ärsyttää, etten pysty joustamaan omista hoikkuusvaatimuksistani ja mulla on suht kovat kriteerit omalle vartalolleni. Typerää, koska ulkonäkö on erittäin katoavaista ja toivon että pystyn luopumaan sen voimakkaasta arvostamisesta, ettei joskus 10v päästä tule hirveää henkistä romahdusta (en siis ole mikään anorektikko lainkaan, mutta.).

Mikä on aika jännä, koska mulla ei ole mikään paras itsetunto kuitenkaan. Sen sijaan ehkä hoikentava peili?

Mitat siis 168/72 (vaihtelee 72-74), olen siis varsinainen valas ;) En kuitenkaan mielestäni näytä varsinkaan vaatteet päällä mitenkään pahalta. En toki hoikaltakaan, mutta normaalipainoiselta.

Saan tosin kuulla elämäni vähemmän kilteiltä ihmisiltä (tai ihmiseltä) olevani pallero ja läskiperse. Mutta kun mä tykkään pyöreästä pyllystäni, leveä se on joka tapauksessa oli paino sitten mikä vaan, niin eikö ole vaan hyvä ettei se ole myös lättänä? Mahakaan ei ole pömppö, joten kenenkään ei tarvitse heittää mitään läskiä-vaarallisessa-paikassa-korttia.

Toki yritän laihduttaa sinne 60 kiloon (jolloin olen silti monen, varsinkin AV:laisen, mielestä edelleen liian tuhti) jotta vanhat vaatteet mahtuisi päälle ja kasvot hiukan kapenisivat ja ENNEN KAIKKEA ei tarvis kuunnella mitään lihapulla-kommentteja.

Laittaisin kuvan ja kestäisin arvostelut, mutta epäilen, että jotkut tuttuni ovat anonyymejä av-mammoja.

Vierailija
17/36 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

silllä esim. BMI 24 on normaali monella aktiivitreenaajalla, jolla on enemmän lihasmassaa.

En nyt puhu ap:sta, vaan näistä BMI se ja tuo on läski -toitottajista..

Vierailija
18/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ap tukevassa kunnossa. Ei ehkä vielä valas, mutta on tuo yli ihannepainon, eli ylipainoinen. Varsinkin jo tursuilee lihat ikävästi.

Vierailija
19/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se pituus ja painu kerro kaikkea.

Minä olen 174cm ja painan 96kg. Enkä ole mikään jumalattoman lihava. Tissit painaa tuosta sen n.15kg ja pylly on iso. Ennen ei ollut mahaa, nyt 2x lapsen jälkeen pieni reppu, jota kovasti yritän kuulailla pois. :) Rippuu niin siitä mikä siellä vartalossa painaa!

Etpä ole lihava, Etpä :D. Alle satakiloiset naiset on vielä pikkupoikia, vai mitenkä se lasketaan?

Joo, alkaa mennä tää lihavuuden hyväksyntä ihan naurettavaksi, kun edes satakiloinen nainen ei tunnusta olevansa sairaalloisesti lihava. Tähän malliin kun jatketaan, 2100-luvulla naiset pitävät itseään normaalina kun painavat 160 kiloa, ja on huonon elintason merkki jos on niin laiha, että pystyy liikkumaan ilman pyörätuolia...

Vierailija
20/36 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

painan n.90kg ja olen 173cm pitkä,enkä todellakaan ole sairaalloisen ylipainoinen.BMI ei kerro totuutta pitkillä naisilla,joten se siitä.Myöskään tuo alle 80cm vyötärö,toimii keskipituisilla naisilla,mutta ei pitkillä ollenkaan.Kylkiluuni paistavat kun vyötärön ympärys on 75cm,sekö on sitten ihanne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi