Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieneneekö tuo raskaudesta jäänyt etureppu kun laihtuu?

Vierailija
31.10.2025 |

Kokonaan ei tietenkään pois saa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, oliko eka raskaus, millainen kudostyyppi ja kuinka paksu iho, paljonko nousi paino ja kasvoi vatsa jne. 50/50.

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän sillä on merkitystä, jos jää roikkumaan. Ainakin useimmilla varmaan näin.

Vierailija
2/13 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenee, mutta ei se välttämättä entiselleen palaudu. Itselleni jäi huomattavasti pehmeämpi vatsa kuin mitä se on ennen ollut, sellainen pieni pullataikina :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pienene t: arto

Vierailija
4/13 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

venäjän vauva vastaista propagandaa 

Vierailija
5/13 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sohvalla makaamalla lähde. Pitää mennä salille tekee erilaisia treenejä ja jumpata. Niin minun vaimo teki ja on yhtä hoikka kuin ennen. Monet kuvittelee että raskauskilot lähde automaattisesti mutta ei lähde vaan pitää liikkua.

Vierailija
6/13 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siihen on jäänyt pysyvästi sellainen ryppyinen nahkapussi, se on tyhjää ihoa eikä rasvaa, joten ei se laihtumalla häviä. Mutta mulla on muutenkin hankala kudostyyppi, kun jo teininä tuli valtavasti raskausarpia muotojen pyöristymisestä ihan, ja vatsa meni raskausaikana ihan sinipunaiseksi niistä. Ei useimmilla tietääkseni jää niin rajua ryppypussia kuin mulla on, tämä mun muistuttaa lähinnä niissä superlihava-ohjelmissa olevien ennen 300-kiloisten laihdutuksen jälkeistä mahaa alavatsan osalta. Leikkausta en kyllä harkitse, eipä tuo haittaa, peitän vaatteilla.

Vierailija
7/13 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa roikkumaan polvissa.

Vierailija
8/13 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sohvalla makaamalla lähde. Pitää mennä salille tekee erilaisia treenejä ja jumpata. Niin minun vaimo teki ja on yhtä hoikka kuin ennen. Monet kuvittelee että raskauskilot lähde automaattisesti mutta ei lähde vaan pitää liikkua.

No jos kyse on liikakiloista, niin sitten lähtee varmaan laihduttamalla, mutta usein ei ole. Itse painan ihan samat 53 kiloa kuin ennen raskautta, ja käyn salilla 3 kertaa viikossa, mutta niin vaan on alavatsa roikkuva löllö. Mun ihotyypillä nahka ei palautunut niin isosta venymisestä kuin minkä raskaus aiheutti 150-senttisen pienen naisen varteen.

Vierailija
9/13 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenee kyllä, mutta vie aikaa. 

Vierailija
10/13 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta, kaikki syntymäpainoiltaan yli 4kg. Nyt jo kaikki täysi-ikäisiä. Olen edelleen yhtä timmissä kunnossa kun ennen raskauksia eli 178/63. On mahdollista saada pois kokonaan. Mulla kroppa palautui aina jo imetysten aikana. 

Vierailija
11/13 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja se lähtee ihan kokonaankin. Muutama vuosi menee.

Vierailija
12/13 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä lasta, kaikki syntymäpainoiltaan yli 4kg. Nyt jo kaikki täysi-ikäisiä. Olen edelleen yhtä timmissä kunnossa kun ennen raskauksia eli 178/63. On mahdollista saada pois kokonaan. Mulla kroppa palautui aina jo imetysten aikana. 

Olet vain onnekas.

Osalla meistä jää venynyt nahka. 

Vierailija
13/13 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se samanlaiseksi palaudu, mutta itselläni on kokemusta siitä, että osa roikkuvasta löysästä nahkapussista oli kuin olikin läskiä. Itselläni oli vähän ylipainoa ennen raskautta ja raskauden jälkeen paino oli sama, mutta vatsa oli ennen raskautta kiinteä, raskauden jälkeen iso löllö pussi. Kun aloin laihtua, tuo pussi tuntui tyhjenevän ja vain löllöytyvän entisestään, mutta muutamassa kuukaudessa laihtumisen jälkeen nahka alkoi saada laihtumistulosta kiinni. Nyt minulla on pieni, löllö pussi. Luulin alun perin nahkaa olevan paljon enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi