Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yaris syöttötuoli kokemuksia kaivataan!

Vierailija
03.02.2013 |

Eli kokemuksia kyseisen tuotteen laadusta ja toimivuudesta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan yhtä hyvä ku corolla verso?

olen itse enemmän avensis naisia autoasioissa eli olet nyt eksynyt väärään postaukseen

ap

Vierailija
2/11 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku corolla verso?

Vierailija
4/11 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kotiutumassa tänään kyseinen syöttötuoli, voin postata kokemuksia kun ollaan se koeajettu :)

Vierailija
5/11 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on saman näköinen tuoli kuin linkissä,en tiedä sen merkkiä kun saatiin käytetynä.

http://www.lastentarvike.net/tuote/1182/yaris-saadettava-syottotuoli-valkoinen

meidän 10kk poika sai kaadettua tuoli ja istui vielä itse kyydissä,nyt tuoli on hihnalla päydässä kiinni ettei kaadu uudestaan.

Vierailija
6/11 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä se ehkä syöttötuolista käy

Vierailija
7/11 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyseinen syöttötuoli meni rikki 8kk käytön jälkeen 10kg lapsen kiivetessä siihen. Istuimen muovikiinnikkeet ei kestä. En suosittele

Vierailija
8/11 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta avensis on parempi. Isompi.

Vierailija
9/11 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yaris on syöttötuolina matala, koska mc drivein luukut ovat aika korkealla. Toisalta kun massaa saa tuolla luukulla kerättyä on myös tuoliin istuminen ja nouseminen vaikeaa. Mielummin Qasqai.

Vierailija
10/11 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole hankalaa käydä syöttämässä lasta autotallissa tai autokatoksessa? Meillä oli sisällä kotona ihan normaali syöttötuoli pöydän vieressä.

Vierailija
11/11 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hajosi kyseinen syöttötuoli. Alempi porrastasanne = "rappunen" putosi lapsen kiivetessä tuoliin. Muoviosat murtuivat. Käytössä ehti olla alle 1,5v. Lapsemme painaa alle 12kg. Aikuiset eivät ole kertaakaan istuneet tuolissa edes hetkellisesti (olen kuullut, että Stokkessa voi aikuisetkin huoletta istua ja monet ovat sitä käyttäneet keittiötikkainakin...), eikä tuolissamme ole istunutkaan lastamme isommat. Nyt ostamme sitten Stokken tilalle ja Yaris jää käyttökelvottomaksi, emme uskalla enää lastamme siinä istuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän