Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuore ero, lapsi exän ja uuden naisen kanssa perhepedissä

Vierailija
03.02.2013 |

Olemme eronneet pari kuukautta sitten.Kuulin lapselta 6 v, että he nukkuvat hänen isän luona ollessaan kolmisteen mukana uusi tyttöystävä. Myös saunovat yhdessä kaikki kolme.

Olenko nipo kun minusta tämä ei tunnu hyvältä ? Asiaa exältä tiedusteltuani hän piti asiaa ihan normaalina.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että miehelläsi on uusi?

Eivätkö he saisi elää normaalia elämää?

Vierailija
2/16 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmaan tuntuu niin oudolta kun ero on noinkin tuore. Mä sanoisin että siitä voi olla ihan turvaakin teidän lapselle että saa olla isän vieressä uudessa kodissa.

Mun yhen tutun lapsi nukkuu aina isällään vähintään samassa huoneessa, joskus myös samassa sängyssä. Ikää 8v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan ok, että exällä on uusi. Olen sen hänelle sanonutkin. Pienen lapsen elämässä tapahtuu mielestäni liikaa muutoksia pienen ajan sisällä, olisi ollut parenpi tutustuttaa lapsi uuten kumppaniin vähitellen. Mitä jos exä olisi mies, olisiko tilanne yhtä hyväksyttävä ? Itse en uutta miestä ja lastani samassa sängyssä nukuttaisi.

ap

Vierailija
4/16 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan ok, että exällä on uusi. Olen sen hänelle sanonutkin. Pienen lapsen elämässä tapahtuu mielestäni liikaa muutoksia pienen ajan sisällä, olisi ollut parenpi tutustuttaa lapsi uuten kumppaniin vähitellen. Mitä jos exä olisi mies, olisiko tilanne yhtä hyväksyttävä ? Itse en uutta miestä ja lastani samassa sängyssä nukuttaisi.

ap

Hyvähän se on että lapsella on varaäiti. Saa käpertyä tuon varaäidin kainaloon silloin kun sinä et ole paikalla.

Vierailija
5/16 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten et ole nipo, koska lapsi voi alkaa vaatia kotonakin, että pitää saada nukkua sitten samassa sängyssä kuin sinä ja sinne jäi omassa sängyssä nukkuminen.

Vierailija
6/16 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se lapsi on ylipäätään edes tavannut tätä uutta naista? Exäsi ei taida olla ihan viisas.

Vierailija
7/16 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se lapsi on ylipäätään edes tavannut tätä uutta naista? Exäsi ei taida olla ihan viisas.

Mutta jos nyt jätetään tämä fakta tästä välistä pois, niin en näe mitään outoa siinä että saunotaan yhdessä ja lapsi nukkuu samassa sängyssä isän ja tämän naisystävän kanssa tai myös toisinpäin, äidin ja tämän miesystävän kanssa.

Vierailija
8/16 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmehän olisi, jos tuo tuntuisi sinusta hyvältä...

Mutta ei tuossa nyt mitään ihan ihmeen negaa ole, noilla mennään eteenpäin.

Vierailija
9/16 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ole normaalia.

Eikö sillä lapsella ole isänsä luona omaa sänkyä?!

Vierailija
10/16 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli vähän samankaltainen kokemus lapsena, josta muistan puhuneeni äidilleni. Tuskin olisin edes puhunut siitä, ellen olisi ollut hämmentynyt, tai tuskin muistaisin tapahtunutta vuosikymmeniä myöhemmin. ...olin tapahtumahetkellä 5v.

Vierailija
11/16 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ole normaalia.

Eikö sillä lapsella ole isänsä luona omaa sänkyä?!

Vierailija
12/16 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä ei kukaan kolmesta lapsesta nuku perhepedissä, joten en haluais että eron sattuessa nukkuisivat uuden naisen kanssa samassa sängyssä.

Vierailija
13/16 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hienoa että exälläsi on nainen joka hyväksyy lapsen?

Moni ei varmaan haluaisi puolison lasta samaan sänkyyn nukkumaan! Vaan omisi miehen itselleen, ja lapsi mieluusti toiseen huoneeseen. Ja mitä sitten jos 6-vuotias käy saunassa heidän kanssa? Ei siinäkään mkitään pahaa.

Ja sille joka sanoi että ei saa nukkua perhepedissä, jos ei kotona nuku. Koska voi kotona vaatia tätä. Siellä exän ja uuden naisen kodissa saa olla omat säännöt!

Vierailija
14/16 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä ei kukaan kolmesta lapsesta nuku perhepedissä, joten en haluais että eron sattuessa nukkuisivat uuden naisen kanssa samassa sängyssä.

nukkuin pienenä minun vieressä kun isä oli työmatkalla, Ihan itse halusi. Ja nykyään yhteiset lapset tulevat viereen kun mies on työreissussa. Mitä pahaa tässä on?

Vierailija
15/16 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvana käytäntönä en kyllä ole koskaan ymmärtnäyt perhepetejä ja meillä ei niitä koskaan ole ollut jatkuvasti käytössä. Jos pelottaa tai tuntuu pahalta niin totta kai on hyvä että voi mennä isän kanssa samaan petiin ja mitäs sillä on väliä vaikka siellä uusi nainen olisikin.

Saunan suhteen täysin normaalia tuossa iässä.

Vierailija
16/16 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luonani nukkuu toistaiseksi kanssani parisängyssä, jonne en miehiä ota. Oma valintani. Oma sänky hankitaan kun tulee kohtuuhintainen vastaan. Minun on vain hyväksyttävä tilanne, ja toivottava ettei exän kumppani vaihdu, sitten lapsi hämmentyisi todella. Kuunneltava ja tuettava lasta tilnteessa , joka on kaikille uusi. En missään nimessä aio nostaa asiasta numeroa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän