Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa! Työhaastattelussa paljon muitakin hakijoita :(

Vierailija
01.12.2022 |

Tarvitsen nyt tsemppejä!

Olen ollut työhaastattelussa, jossa haastateltiin myös n. 10 eri muuta henkilöä. Mielestäni haastattelu meni hyvin, MUTTA työhaastatteluun pääsi myös moni muu ja vain 1 tullaan valitsemaan.

Kaikkia työhön tarvittavia "toivomuksia" en täyttänyt (sanotaan nyt vaikka esimerkiksi kokemusta asiasta X.) Täysin pätevä hakija olen ja osan "toivomuksista" täytin.

Tuntuu, että kuullessani hakijoiden määrän, mieleni synkkeni tai jollain tavalla tuli epätoivoisempi olo. Onneksi sain kuulla asiasta vasta haastattelun jälkeen/lopussa, joten olin hyvillä fiiliksillä itse haastattelun. Haastattelu kesti kuitenkin mielestäni kohtalaisen vähän aikaa, n. 30 minuuttia. En tiedä täysin, mikä on yleinen käytäntö. Odotin hieman pidempää haastatteluaikaa.

Tsempatkaa! Kertokaa, että olette tulleet valituksi isosta hakijamäärästä huolimatta!?!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan joku pääsee, vaikka olis kuinka monta hakijaa! 

Tsemppejä kaivataan!

-ap

Vierailija
2/10 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, toivottavasti saat paikan! Työnha.ku on kyllä raskast.a ja jatkuvasti saa pelä.tä petty.myksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä, toivottavasti saat paikan! Työnha.ku on kyllä raskast.a ja jatkuvasti saa pelä.tä petty.myksiä.

Ja tämä viesti siis normaalisti kirjoitettuna jäi sensuuriin...

Vierailija
4/10 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, saat varmasti työpaikan, jos olet kaunis. Tsemppiä!

Vierailija
5/10 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ensimmäisellä kierroksella on 10 hakijaa, 30 min on ihan tavallinen aika.

Tsemppiä!

Vierailija
6/10 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksisarvinen voi sinua auttaa. Kutsukaamme yhdessä paikalle tuo vapauttaja ja auttaja.

Vierailija
7/10 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei merkkaa Jumalalle mitään miten monta paikkaa on auki, Hän avaa ovet.

Vierailija
8/10 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista! Lohdullista kuulla, että tuo 30min olisi "ihan normaali" aika. Missään kohtaan ei ollut puhetta, että olisi mahdollinen toinen kierros. Kerrottiin, että viikon sisällä tekevät päätöksen.

Ehkä juuri tuota pettymystä "pelkään" etukäteen ja yritän valmistella itseäni pettymään. Sillä todella haluaisin tämän paikan!

Vierailija
9/10 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelija huomaa nopeasti, jos et usko itsekään saavasi paikkaa.

Kun haet seuraavaa paikkaa, psyykkaa itsesi etukäteen niin, että uskot olevasi maailman paras juuri siihen hommaan ja olet vakuuttunut että sinut valitaan ja että palavasti haluat tehtävän, koska voit siinä loistaa. Sitten näytä se sanoin ja teoin.

Vierailija
10/10 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mielestäni itsevarma! Tämä epävarmuus iski ainoastaan haastattelun jälkeen. Haastattelu meni mielestäni hyvin, mutta saadessani tietää kuinka montaa muuta haastatellaan, tuli jotenkin epätoivoinen olo. Uskon edelleen, että olisin hyvä siinä työssä. Mutta mahdollista myös, että moni muu olisi siinä hyvä! -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi