Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mä oon tällainen peikkotyttö"

Vierailija
03.02.2013 |

Tuolla "iskurepliikillä" ennen vanhaan nuoret naiset hakivat kirjeenvaihtoseuraa teksti-tv:llä :D Silloin oli kovin trenditietoista olla peikkotyttö.

Samaten miehet kertoivat olevansa 31-vuotiaita poikia/miehenalkuja.

Tuli vaan mieleen jostakin muistojen syövereistä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, todennäköisesti nämä "mä oon niin kreisihullusekopää" -tyypit on lopulta tosiaan todella sovinnaisia ja se hulluus on just sitä, että ollaan kerran tanssittu pöydällä. Tavallaan täytyy olla aika sovinnainen ihminen, että kokee tarpeelliseksi harrastaa "olen niin hullu" -itsetehostusta. Jostakin sovinnaisuudesta tai "kuplassa elämisestä" kertonee sekin, että ylipäänsä hulluus on ikään kuin vitsi, ei asia joka voisi oikeasti koskettaa omaa elämää.

ap

Vierailija
22/25 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhdemarkkinoilla onnistua "persoonallisilla" lookeilla? Pitääkö olla naisellinen ja sexy jotta kelpaa? Ovatko miesten vaatimukset kasvaneet? Mielipiteitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhdemarkkinoilla onnistua "persoonallisilla" lookeilla? Pitääkö olla naisellinen ja sexy jotta kelpaa? Ovatko miesten vaatimukset kasvaneet? Mielipiteitä?

En mä tiedä miten hyvin se onnistui silloinkaan. Mulle ainakin tuli niistä ilmoituksista sellainen vaikutelma, että ne henkilöt olivat sellaisia vähemmän taitavia sosiaalisesti ja käänsivät sen asian niin, että he vaan ovat niin erikoisia ja syvällisiä ja älykkäitä verrattuna muihin... Jos olisi hirveän haluttua tavaraa niin ei välttämättä hakisi seuraa teksti-tv:llä.

Vierailija
24/25 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosiin enää ollut Teksti-TV:ssä kyseistä sivua. Harmi, sain sieltä monta ystävää. Törmäsin jossain vaiheessa johonkin FB-vihkosiin mitä läheteltiin, ja jos en nyt sekoita johonkin, niin niissä kolmekymppiset perheenäiditkin mainitsivat sydäntään lähellä oleviksi juuri "oikeudenmukaisuus, sisiliskot, avoimuus ja oranssit uunikintaat". Siis tekotaiteellista p*skaa, täysin toisiinsa liittymättömiä asioita. Se oli jotenkin ahdistavaa. Toki aikuinenkin saa olla luova ja huumorintajuinen, mutta noi oli jotenkin puistattavia...

Vierailija
25/25 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kompata aikaisempaa viestiä. Todella sisäsiittoiselta vaikuttaa tämä äitien palsta. Kaikki tuomitaan mikä ei ole mainstreamia. Perheenäidit jostain syystä kokevat itse olevansa maailman napa ja näkevät oikeudekseen nollata muita. Ikävä nähdä kuinka äitien taso on täysin romahtanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä