Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Pipsa Hurmerinta rehellisenä: Ulkonäkö on ase

Vierailija
17.07.2024 |

Olipa kiva lukea rehellistä tekstiä Pipsa Hurmerinnalta: https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010346825.html

Tässä maailmassa menestyy, jos on hyvän näköinen, on oikea sukunimi tai on rikas. 

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa: Jos olet nuorena kaunis, niin miksi et hyödyntäisi sitä samalla tavoin, kuin eri asioissa lahjakkaat ihmiset hyödyntää omia taitojaan. 

Niin, miksi ei?

Vierailija
2/51 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun ase menee epäkuntoon, on hätä kädessä. Löytyykö taskusta muita paukkuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa on ottanut täyteaineita ja käynyt operaatioissa. Se hänelle suotakoon.

Vierailija
4/51 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksumuuri

Vierailija
5/51 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintava nainen. sillä on vahvimmat aseet 

Vierailija
6/51 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun ase menee epäkuntoon, on hätä kädessä. Löytyykö taskusta muita paukkuja. 

Ainakin jutun mukaan Hurmerinta tajusi itse 27-vuotiaana, että nyt pitää kehittää itselle ammatti, mallin hommat oli siinä. Niinpä hän hankki koulutuksen kokin ammattiin, ja siitä työuran. 

Surkeimpia tapauksia on ne, jotka nelikymppisenä voivottelee, että miksi minua entistä kaunotarta ei enää haluta mihinkään kuvauksiin?

Vierailija
7/51 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oli hyvä ja mielenkiintoinen juttu. Rehellistä puhetta Pipsalta. 

Vierailija
8/51 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu naisen kauneudesta ja vanhenemisesta. On tietyllä tavalla tyytyväinen omaan ikäänsä ja ulkonäön muutokseen, mutta toisaalta myös rypyt ärsyttää. 

Vierailija
9/51 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittää hyvin rumien kateuden paremmannäköisiä kohtaan. 

Vierailija
10/51 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lainaus HS:n tekstistä: "Kauneus on pääomaa siinä missä hyvä matikkapääkin. Totta kai omia vahvuuksiaan kannattaa hyödyntää elämässään.

Ja jos tiettyyn asemaan sillä tavalla pääsee, on ihan ok sanoa se myös ääneen.

Se on just noin. Kyllähän työmarkkinoilla varmaan ihan kaikilla aloilla ulkonäkö on kriteeri siinä missä kompetenssi tehtäväänkin. Hyvän näköinen ja hyvä työnhakija saa taatusti ennemmin paikan kuin ei niin hyvän näköinen mutta erittäin hyvin homman hanskaava hakija. Etenkin, jos työnkuvaan kuuluu olla tekemisissä työpaikan ulkopuolistenkin tahojen kanssa.  

Vierailija
11/51 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa on mallitaustansa ansiosta saanut useampiakin tv-hommia vuosien varrella. Tietysti menneisyys mallikasvona on auttanut siinä. 

Nykyisin hän näyttää ikäiseltään kahden lapsen äidilta, joka joutuu kamppailemaan joka päivä liikakiloja vastaan käymällä jumpassa ja salilla. 

Vierailija
12/51 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, hänellä on täyteaineita.. silti luomet roikkuu ja näyttää ikäistään vanhemmalta. Yllätyin, että hän on mua vuoden vanhempi. Minulla ei ole täyteaineita, eikä tule. 

Vierailija
13/51 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa nostaa jutussa esiin Sanna Marinin. Hänelle ulkonäkö petasi pikakaistan politiikan huipulle. Marinin ulkonäkö auttoi häntä suosion saamisessa ja uralla etenemisessä, mutta toisaalta se söi sitten uskottavuutta toiselta laidalta. Ulkonäkö voi olla yhtä aikaa sekä siunaus että kirous.  

Vierailija
14/51 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin jutun mukaan Hurmerinta tajusi itse 27-vuotiaana, että nyt pitää kehittää itselle ammatti, mallin hommat oli siinä. Niinpä hän hankki koulutuksen kokin ammattiin, ja siitä työuran. 

Surkeimpia tapauksia on ne, jotka nelikymppisenä voivottelee, että miksi minua entistä kaunotarta ei enää haluta mihinkään kuvauksiin?

Vanhemmillakin ihmisillä on käyttöä mainoksissa ja kannattaisi käyttää vielä enemmän, kun kohdeyleisö eli kansa vanhenee.

Vierailija
15/51 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, hänellä on täyteaineita.. silti luomet roikkuu ja näyttää ikäistään vanhemmalta. Yllätyin, että hän on mua vuoden vanhempi. Minulla ei ole täyteaineita, eikä tule. 

No ei näytä ikäistään vanhemmalta, kun sinä puolestasi kuulostat vain jotenkin katkeralta. Jutun mukaan on ottanut poskipäihin fylliä, jotta iho näyttäisi kimmoisammalta, otsan juonteisiin botoxia ja roikkuvat luomet on korjattu. Tuo luomileikkaus on varmaan ollut ihan näön takia, kun on noin maltillisesti korjattu.

Pipsa näyttää juurikin ikäiseltään ja aika tavalliselta pieneten lasten äidiltä. Kuten itse sanoo jutussa, että haluaa näyttää ikäiseltään, mutta freshiltä. Tuo on hyvä tavoite ja ajatus ikääntymisestä ylipäätään.

Vierailija
16/51 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pipsa on mallitaustansa ansiosta saanut useampiakin tv-hommia vuosien varrella. Tietysti menneisyys mallikasvona on auttanut siinä. 

Nykyisin hän näyttää ikäiseltään kahden lapsen äidilta, joka joutuu kamppailemaan joka päivä liikakiloja vastaan käymällä jumpassa ja salilla. 

Noihin tv-hommiin hän ei ole itse hakenut, vaan häntä on aina pyydetty niihin. Ainakin jos tuota artikkelia on uskominen. 

Vierailija
17/51 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pipsa: Jos olet nuorena kaunis, niin miksi et hyödyntäisi sitä samalla tavoin, kuin eri asioissa lahjakkaat ihmiset hyödyntää omia taitojaan. 

Niin, miksi ei?

Maailma on nykyisin niin kova paikka, että kaikki omat avut pitää ottaa käyttöön. Muuten voi jäädä muiden jalkoihin. Hyvä tuuri ja hyvät geenit voi viedä pitkälle. Jos vielä sattuu olemaan se oikea sukunimi, niin vain taivas on rajana. 

Vierailija
18/51 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa nyt ei enää kyllä näytä mitenkään erikoiselta. Nuorempana oli tosin persoonallisen näköinen. Siihen aikaan sen näköisiä tyttöjä haluttiin muotilehtien kansiin. 

Vierailija
19/51 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista puhetta soisin kuulevan muiltakin. Ihan turha vakuutella, että kaikki ovat lähtökohtaisesti samalla viivalla elämässä pärjäämiseen. Eivät ole. 

20/51 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on onlyfans. Milffit on nyt kuuma juttu 

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän