Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ihailette lihaksikasta naisvartaloa, pidättekö noin yleensä transvestiittimiehiä kauniina?

Vierailija
03.02.2013 |

Ihan vilpittömästi kysyn.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä ymmärrä, miten tuo edes liittyy aiheeseen?

Vierailija
2/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkaita naisvartaloita on erityyppisiä. Ei lihaksikas naisvartalo automaattisesti meinaa esim. Anna Karrilaa http://www.ess.fi/upload/image/2008/5/19/200_karrila.jpg bodari on eri asia kuin lihaksikas naineen.

Ja kun vielä laittaisit kuvan transvestiittimiehestä, niin voisin verrata.. Millainen on stereotyyppinen transumies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen kysymys

Vierailija
4/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rehellisesti asiaa ajattelee.

Vierailija
5/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En näe transuissa mitään kaunista. Ainoastaan jotain todella pahasti traumatisoitunutta. En siis epäile, etteikö transu ole transu... mutta enemmän tuntuu, että onko se sittenkin homo, joka ei ole saanut tulla kaapista riittävän aikaisin?

Transuthan pukeutuu aina todella mauttomasti (sillai, miten vanhat tädit pukeutuu) ja kun on miehen vartalo niin siitä ei naisen vartaloa tule millään. Ei edes hormoneilla.

Vierailija
6/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun katsoo esim. kehonrakentajanaisia, tai ihan "vaan" jotain body fitness-tyyppejä, niin miehisiltähän heidän vartalonsa näyttää. On todella leveät hartiat ja selkä, ja sitten siinä on ylinaisellisesti yleensä tekotissit ja bling bling-bikinit.

Ja mitä mä oon transuja nähnyt, niin yleensä he ovat miehekkäitä kropaltaan (leveät miehekkäät hartiat, lihaksikkaan kädet, lihaksikkaat jalat) ja sitten pukeutuvat ylinaisellisesti ja osalla on ne tekotissitkin.

Eli oikeestaan lihaksikkaat naiset näyttävät ainakin minun silmääni ihan transvestiiteilta.

En tässä yritä suututtaa tai loukata ketään, kauneushan on katsojan silmässä jne, siksipä mulla tulikin tämä kysymys mieleen.

ap

Vierailija
7/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä naisillakin. Jos sun silmään näyttää mieheltä, niin ongelmahan on sinun, ei muiden :D

Vierailija
8/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen pyrkii saamaan vahvat muskelit, herää kysymys, miksi tarvitsee sellaiset.

Naisellisuus katoaa, samoin jonkinlainen herkkyys, kauneus sisäisesti ja ulkoisesti.

Naisen tulee olla nainen.

Vierailija
9/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kommentoi noita fitness-naisia, mutta tunnen yhden melko lihaksikkaan naisen ja tiedän toisen vähän lihaksikkaamman (käymme kaikki samassa kahvakuulassa), ja mielestäni he ovat tosi kauniita, eivät ollenkaan miehekkäitä.

Tämä tuntemani nainen on tosi pieni ja hentoinen, mutta kun näkee hänet hihattomassa paidassa tai heiluttelemassa kymmenen kilon kuulaa, huomaakin, että ohoh!

Tämä toinen nainen, jota en tunne, mutta jonka säännöllisesti näen jumpassa, on pitempi ja rotevampi, mutta ihan naisellisella tavalla. Ei hänkään näytä mitenkään miehekkäältä, vaikka yläkroppa onkin kunnioitettavan lihaksikas. Hän näyttää tosi hyvältä, vaikken mitenkään ihannoikaan lihaksikkaita naisia - tai miehiäkään.

Vierailija
10/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä naisillakin. Jos sun silmään näyttää mieheltä, niin ongelmahan on sinun, ei muiden :D

mutta kyllähän leveät hartiat, erottuvat lihakset käsivarsista ja muuallakin sekä yläselän leveys on yleensä katsottu melko miehisiksi ominaisuuksiksi. Vai väitätkö vastaan?

Moni body fitness-tähti ja kehonrakentajanaiset varsinkin näyttävät ihan miehiltä kroppiensa puolesta. Tuskin olen ainoa, joka näin näkee? Sukupuolen erottaa lähinnä siitä, että naisilla on ne bikinit ja korkokengät.. siis jos ei kasvoja näe (ja monen kasvotkin ovat kyllä muuttuneet melko miehisiksi treenaamisen ohella, jostain syystä)

ap

Vierailija
11/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonrakentajat ovat minun silmilläni katsoen sairaan rumia olivat sitten miehiä tai naisia. En ymmärrä mutta vain minun mielipiteeni. Mutta lihaksikas ja treenattu nainen voi olla upea jos niitä lihaksia on mutta huomattavasti vähemmän.

Vierailija
12/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän leveät hartiat, erottuvat lihakset käsivarsista ja muuallakin sekä yläselän leveys on yleensä katsottu melko miehisiksi ominaisuuksiksi. Vai väitätkö vastaan?

mun mielestä se on ihan tapauskohtaista. Kirjoitin viestiini kahdesta lihaksikkaasta naisesta, jotka eivät ole ollenkaan miehekkään näköisiä.

10

Vierailija
13/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin pullotuslihakset.

Lisäksi lihasten esittely on jotenkin noloa, ellei sitten ole alalla kilpailija.

Vierailija
14/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittää kehittää jotain tarinaa että selluliitti ja jenkkakahvat ja allit on pop ja miehet rakastaa sitä.

Itse olen lihaksikas ja siro nainen (160/50). Oikeastaan parasta juuri tuo että selluliittia on niin vähän ettei sitä huomaa, esim. pakarat ja kaikki muukin on ihanan sileät. Ja että vyötärö erottuu selvästi, ei ole jenkkakahvoista tietoakaan. Ikää on 40v.

Yleensä uimahallissa järkytyn, että näitä selluliittipesäkkeitäkö ne miehet joutuu naimaan?

Vierailija
15/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että vyötärö erottuu selvästi, ei ole jenkkakahvoista tietoakaan.

on kyllä vyötärön ALAPUOLELLA.

Terv. nimim. "Kapea vyötärö ja jenkkakahvat vm 80"

Vierailija
16/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun katsoo esim. kehonrakentajanaisia, tai ihan "vaan" jotain body fitness-tyyppejä, niin miehisiltähän heidän vartalonsa näyttää. On todella leveät hartiat ja selkä, ja sitten siinä on ylinaisellisesti yleensä tekotissit ja bling bling-bikinit.

Eli oikeestaan lihaksikkaat naiset näyttävät ainakin minun silmääni ihan transvestiiteilta.

En tässä yritä suututtaa tai loukata ketään, kauneushan on katsojan silmässä jne, siksipä mulla tulikin tämä kysymys mieleen.

ap

pikemminkin rasvattomia (jolloin lihakset erottuvat paremmin -> näyttää että on enemmän lihaksia), mutta näillä ei ole välttämättä paljoakaan enemmän kuin tavallisilla urheilijoilla (toisilla enemmän ja toisilla vähemmän). Monet eivät pidäkään näistä mainitsemistasi lihaksikkaista naisista kisakunnossa vaan off-kunnossa...

Tässä on minusta esim. hieno nainen... http://www.pakkotoisto.com/attachments/treeni/90806d1353785783-liian-li…

Vierailija
17/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittää kehittää jotain tarinaa että selluliitti ja jenkkakahvat ja allit on pop ja miehet rakastaa sitä.

Itse olen lihaksikas ja siro nainen (160/50). Oikeastaan parasta juuri tuo että selluliittia on niin vähän ettei sitä huomaa, esim. pakarat ja kaikki muukin on ihanan sileät. Ja että vyötärö erottuu selvästi, ei ole jenkkakahvoista tietoakaan. Ikää on 40v.

Yleensä uimahallissa järkytyn, että näitä selluliittipesäkkeitäkö ne miehet joutuu naimaan?

Lihaksikas olet varmasti kun mittasi 160/50... Lihakset painavat enemmän kuin läski joten aika mielenkiintoinen yhtälö. Tai sulla varsinaiset minilihakset.

Vierailija
18/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä terveesti lihaksikas naisvartalo on parempi kuin muodissa oleva luuranko. Itse olen sellainen luuranko ja jos en olisi näin laiska, olisin mielelläni treenatun näköinen. Enkä vain ulkonäkösyistä vaan terveyssyistä lähinnä. On sitten iän karttuessakin paremman näköinen kun on timmissä kunnossa. Mutta monet miehet ovat niin heikkoitsetuntoisia, etteivät kestä urheilullisia naisia.

Vierailija
20/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.bodylehti.fi/customfiles/m_0009%20tx_w.jpg

siis RASVOILTAAN. lihaksethan eivät kamalasti erotu, joten se ei näytä "lihaksikkaalta".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi