Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ihailette lihaksikasta naisvartaloa, pidättekö noin yleensä transvestiittimiehiä kauniina?

Vierailija
03.02.2013 |

Ihan vilpittömästi kysyn.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mun mielestä kehonrakentajanaiset näyttävät transvestiittimiehiltä.

Joo... sovitaan sitten niin. :)

Ei mutta tosiaan, kauneus lienee todellakin katsojan silmässä. Mun mielestä lievästi ylipainoinenkin nainen on kuitenkin kauniimpi ja naisellisempi kuin kisakunnossa oleva bodaaja/body fitness-harrastaja. Tietysti kaikkein kaunein kroppa on hoikahkolla (ei alipainoisella) ei liian kireäksi treenatulla naisella, jolla erottuu vyötärö, on sopusuhtaiset aidot rinnat, ja kiinteät käsivarret (joista ei pullistele lihakset eikä verisuonet).

Ja joo, tiedän, että moni ei voi uskoa tuota ja nyt sitten viimeistään on sitä mieltä, että mun on pakko olla katkera ja plösö, kun näin sanon. ;)

(ja miten ihmeessä tää keskustelu meni tähän, mä kysyin mielestäni sitä, että onko transvestiittimiehet kehonrakentajanaisten/body fitness-naisten mielestä kauniita..)

ap

Vierailija
22/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole koskaan treenannut tavoitteellisesti, mutta kehonkoostumusmittauksessa rasvaprosenttini oli 15 ja lihasmassani naisille "liikaa" ja tasaisesti jakautunut ympäri kehoa. Tuli kehotus vähentää lihasta ja lisätä rasvaa. En aio kylläkään totella. Leukoja vedän 10.

ja yrittää kehittää jotain tarinaa että selluliitti ja jenkkakahvat ja allit on pop ja miehet rakastaa sitä.

Itse olen lihaksikas ja siro nainen (160/50). Oikeastaan parasta juuri tuo että selluliittia on niin vähän ettei sitä huomaa, esim. pakarat ja kaikki muukin on ihanan sileät. Ja että vyötärö erottuu selvästi, ei ole jenkkakahvoista tietoakaan. Ikää on 40v.

Yleensä uimahallissa järkytyn, että näitä selluliittipesäkkeitäkö ne miehet joutuu naimaan?

Lihaksikas olet varmasti kun mittasi 160/50... Lihakset painavat enemmän kuin läski joten aika mielenkiintoinen yhtälö. Tai sulla varsinaiset minilihakset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.bodylehti.fi/customfiles/Kuva%20283%20%28kopio%29.jpg" alt="http://www.bodylehti.fi/customfiles/Kuva%20283%20%28kopio%29.jpg">http://www.bodylehti.fi/customfiles/Kuva%20283%20%28kopio%29.jpg</a&gt;

hartioitaan jännittää/nostaa?

Mä en voi käsittää, miten tollaset pahkuraolkapäät voi olla jonkun mielestä kauniit tai halutut?

Vierailija
25/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella olevan enemmänkin teini-ikäisen tasoa.

ja yrittää kehittää jotain tarinaa että selluliitti ja jenkkakahvat ja allit on pop ja miehet rakastaa sitä.

Itse olen lihaksikas ja siro nainen (160/50). Oikeastaan parasta juuri tuo että selluliittia on niin vähän ettei sitä huomaa, esim. pakarat ja kaikki muukin on ihanan sileät. Ja että vyötärö erottuu selvästi, ei ole jenkkakahvoista tietoakaan. Ikää on 40v.

Yleensä uimahallissa järkytyn, että näitä selluliittipesäkkeitäkö ne miehet joutuu naimaan?

Vierailija
26/29 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on varmaan maailman typerin kysymys, jonka esittäjä luultavasti 166cm/88kg kaloriina :D

Vierailija
27/29 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne useamman kilpabodarin ja fitness-immeisen ja voin sanoa että heissäkin on kauniita ja rumia, ihan samalla tavalla kun on kauniita ja rumia vartaloita/kasvoja normaalipainoisissa ja liian laihoissa ja läskeissä. Kysymyksenasettelu oli outo ja tökerö.

Vierailija
28/29 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteä ja muotoisa nainen on kaunis. Laiha luikku ei koskaan ole nätti, tosin ei pullerotkaan. Fitness-tyyli ei myöskään enää ole kaunista, olipa mies tai nainen.

Vierailija
29/29 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmääni lihaksikkaat naiset miellyttävät eniten, mutta rajansa kaikella. Yleisurheilijoiden (hyppääjät ja juoksijat) riveistä löytyvät minusta ne kaikkein kauneimmat vartalot. Fitness-tyyppejä ja bodareita pidän taas usein liian lihaksikkaina, etenkin jos ovat kisakunnossa. Vaikka tulee mieleen toki viehättäviäkin fitnessnaisia. Kisakuvat heistäkin ovat kyllä järkkyjä, mutta eivathän ne kropat normaalisti siltä näytä vaan lihakset on erikseen pumpattu, kuivatettu ja jännitetty näkyviin.

Hyvännäköisiä lihaksikkaita naisia ovat siis minusta esimerkiksi pituushyppääjät, 200-800 metrin juoksijat ja korkeushyppääjät treenikaudella. Myös huippufutarit ovat usein katseenkestäviä - sikäli, kun ovat tarpeeksi timmissä kunnossa - ja koripalloilijat ovat myös monesti hyväkroppaisia sikäli kun eivät ole niin pitkiä, että mittasuhteet menevät oudoiksi.

Mallit ja Hollywood-tähtöset taas ovat usein kropiltaan makuuni liian naruja. Yleisilme on lihaksettomalla naisella usein vähän vetelä ja takapuoli on aina makuuni litteä ja/tai roikkuva. Pahimmillaan näyttävät isopäisiltä, sairaalloisilta ja heiveröisiltä.

Transvestiittimiehistä jotkut ovat dragissa kauniita, toiset eivät.

Hölmösti muotoiltu kysymys. Totta kai monet lihaksikkaat naiset näyttävät miehekkäiltä ja muutenkin äärimmäisiltä, jos määrittelet "lihaksikkaiksi naisiksi" vain kisakuntoon kuivatuista ja pumpatuista bodareista ne kaikkein muhkuimmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme