Missähän vaiheessa korvatulehduksen kanssa pitää mennä lääkäriin?
Vai pitääkö? Mä luulen, että mulla on semmoinen. Korvat eivät ole kuitenkaan kipeät.
Kommentit (6)
ja äänet tuntuvat kuuluvan kaukaa. Kovemmat äänet tuntuvat epämiellyttäviltä korvissa, jotka ovat ikään kuin tukossa, mutta paineen tasaaminen ei auta.
Mulla on ollut kerran aiemmin korvatulehdus (lapsena), eikä silloinkaan ollut kipua.
Ap
On ne varmaan hyvä katsoa. Mutta tämän päivän asia se ei ole. Käytätkö koskaan allergialääkkeitä? Niistä voi olla vähän apua, laskevat limakalvoturvotusta.
lääkettä, ainakin Duactia. Se käsittääkseni ei ole ihan totaalikielletty imettäessä? En imetä enää monta kertaa päivässä, todennäköisesti vasta illalla tai yöllä, lapsi on jo yli vuoden.
Ap
en imettäisi Duactin kanssa, siinä on pseudoefedriiniä joka piristää. En kyllä tiedä, miten lääke erittyy maitoon ja haittaako se lasta. Mutta se voisi ehkä helpottaa oireitasi.
tuossa pari päivää sitten yhden Duactin, kun olin vanhempieni luona ja pakkauksessa sanottiin, että imetyksen aikana lääkkeen käytöstä on hyvä keskustella lääkärin kanssa (eli sitä ei varsinaisesti kielletty).
Ei tää nyt niin paha juttu ole, kun ei ole kipuakaan.
Ap
Mistä oireista päättelet, että sulla voisi olla sellainen? Kipu yleensä on se tavallisin oire.
Kyllä mä soittaisin huomenna aamulla terveyskeskukseen oireistani jos epäilisin itselläni korvatulehdusta, mutta ei se päivystysasia ole.