Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missähän vaiheessa korvatulehduksen kanssa pitää mennä lääkäriin?

Vierailija
03.02.2013 |

Vai pitääkö? Mä luulen, että mulla on semmoinen. Korvat eivät ole kuitenkaan kipeät.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oireista päättelet, että sulla voisi olla sellainen? Kipu yleensä on se tavallisin oire.

Kyllä mä soittaisin huomenna aamulla terveyskeskukseen oireistani jos epäilisin itselläni korvatulehdusta, mutta ei se päivystysasia ole.

Vierailija
2/6 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äänet tuntuvat kuuluvan kaukaa. Kovemmat äänet tuntuvat epämiellyttäviltä korvissa, jotka ovat ikään kuin tukossa, mutta paineen tasaaminen ei auta.

Mulla on ollut kerran aiemmin korvatulehdus (lapsena), eikä silloinkaan ollut kipua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne varmaan hyvä katsoa. Mutta tämän päivän asia se ei ole. Käytätkö koskaan allergialääkkeitä? Niistä voi olla vähän apua, laskevat limakalvoturvotusta.

Vierailija
4/6 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkettä, ainakin Duactia. Se käsittääkseni ei ole ihan totaalikielletty imettäessä? En imetä enää monta kertaa päivässä, todennäköisesti vasta illalla tai yöllä, lapsi on jo yli vuoden.

Ap

Vierailija
5/6 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en imettäisi Duactin kanssa, siinä on pseudoefedriiniä joka piristää. En kyllä tiedä, miten lääke erittyy maitoon ja haittaako se lasta. Mutta se voisi ehkä helpottaa oireitasi.

Vierailija
6/6 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa pari päivää sitten yhden Duactin, kun olin vanhempieni luona ja pakkauksessa sanottiin, että imetyksen aikana lääkkeen käytöstä on hyvä keskustella lääkärin kanssa (eli sitä ei varsinaisesti kielletty).

Ei tää nyt niin paha juttu ole, kun ei ole kipuakaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan