Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valohoidossa muita käyneitä?

Vierailija
01.05.2013 |

Tosiaan lääkärin kanssa sovittiin että ensi viikolla alan käymään valohoidossa.

Kuulisin oikein mielelläni muiden kokemuksia! 

Ilmeisesti iso kuivaa aika paljon, pitää rasvata paljon?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö ketään?

Vierailija
2/10 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun tytäreni kävi, ei hänen ihonsa erityisesti kuivunut, on aina ollut kuiva ihoinen. Auttoi kyllä kutinaan, jonka vuoksi kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika käynyt koko kevään... nyt noin 20krt mutta ei ole auttanut kutinaan. Pahimpiin ihottumiin on auttanut, mutta kutina on edelleen hillitön. Ja ihoa rasvataan 3krt päivässä valohoitopäivinä eli aamulla, valon jälkeen ja vielä illalla.

Vierailija
4/10 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin lapsena 3krt viikko pahojen kämmenen ja jalkapohjien ihottuman ja haavaumirn takia. Itsellä auttoi aika hyvin tuo ja nykyään ei ole mitään ihottumia. Enkä kyllä muista et olis iho erityisemmin kuivunu mut sillon olin rasvan peitossa koko ajan ;)

Vierailija
5/10 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useita 15-25x jaksoja elämäni aikana. Itselläni valohoito auttaa atooppiseen ihottumaan hyvin, vaikutus alkaa tosin näkyä selvästi vasta n. 10x jälkeen, tämä varmaan yksilöllistä. Usein valohoito kuivattaa, eli rasvauksesta täytyy huolehtia erit. hyvin. Usein ainakin yks. lääkäriasemilla tarjotaan perusvoiteet, joilla voi rasvailla heti valohoidon jälkeen kroppansa. Kallistahan tuo on, kela- korvauksen jälkeenkin, mutta yleensä ollut hintansa arvoinen.

Vierailija
6/10 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos suuri kaikista vastauksista!

Itse olen menossa HUSin kautta, taisi olla sarjahoitona 7,50 e / kerta.

Paljonko te olette maksaneet hoidoista?

Minua huolettaa säteilyn mahdolliset pitkäaikaiset vaikutukset, jos joudun minäkin varmaan uudelleen myöhemmin valohoitoon. Onko syövän (esim. melanooma) riski suurentunut tällöin?

Juu, kuulemma hoitajat valohoidon jälkeen rasvaavat puolestani selän kun kuivuu ja muuten saapi lainata perusrasvaa iholle... :)

Vierailija
7/10 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö muita kokeilleita?

Vierailija
8/10 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö muita kokeilleita?

Vierailija
9/10 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ystäväni erittäin paha atooppinen ihottuma parani lähes kokonaan. Vaati kyllä tosi monta kertaa, just ehkä kymmenennen jälkeen alkoi ihon paraneminen, sitä ennen kesi pahasti ja tuntui ihan toivottomalta.

Vierailija
10/10 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö kävi vuosia sitten. Oli erittäin paha atooppinen ihottuma, mutta valohoito tepsi. En ihan tarkkaan muista, olisiko parikymmentä kertaa käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi