Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et pääsisi kuin puhelinmyyjän töihin mitä tekisit?

Vierailija
11.03.2013 |

Mietin menisinkö sinne?olen joskus lehtiä myynyt ja ainakin siinä saa päivänsä kulumaan

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin. Mulla on hyvä puhelinääni ja taito keskustella kaikenlaisten ihmisten kanssa.

Vierailija
2/5 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kai. Minäkin olen tehnyt puhelinmyyntiä mutta en lehtimyyjänä. Oli ihan kiva työ opiskelun ohella aikoinaan. Ko. firmassa oli kylläkin ihan ok takuupalkka, kaupanalan tes + provikat. Työkaverit ja esimiehet mukavia jne. Ihan mihin tahansa firmaan en menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siitä saisi kiinteän palkan joka kuukausi, oli tulosta tai ei... meinaan mä en tulosta tekisi :D kekemusta on...

Vierailija
4/5 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti ei ole kyllä mun juttu. Mä yrittäisin ennen siivoamaan vaikka johonki siivousrinkiin, lastentarhaan tai sairaalaan osastoapulaiseksi, keittiöapulaiseksi tai kaupan kassalle vaikka osa-aikaisesti. Palkka olis pieni, mutta työ enemmän mun kaltaistani. Olisin valmis käymään lyhyitä kursseja tai kouluakin, vaikka iltakoulua, että sais päivärahaa. Yli kahden vuoden koulutusta en olisi enää valmis hankkimaan, kun kaksi ammattia on jo.

Vierailija
5/5 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi puhelinmyyjäksi, siitä tuskin olisi edes rahallista hyötyä. Se on häirintää. En myöskään lähettelisi työkseni roskapostia, ihan vastaavaa touhua, vaikkakaan ei ihan yhtä ärsyttävää kuin puhelinmyynti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme