Beverly Hillsin täydelliset naiset
-Miksi ihmeessä noista ihmisistä on tehty tv-ohjelma? Köyhiä persoonallisuuksia, joilla vain on paljon rahaa. Onko raha niin kiinnostavaa?
-Miksi naiset viettävät aikaa yhdessä, jos eivät tule toimeen keskenään?
-Eikö mikään määrä botoxia ole tarpeeksi?
Kommentit (46)
Kaikki ne naiset on omalla tavallaan viihdyttäviä, paitsi Camille on tällä kaudella ollut laimea. Kamalia nuo juonipaljastukset :O
Toivottavasti kukaan muu pari ei eroa. Paitsi Kim ja se koiran näköinen mies ;)
että se Brandi oli naimisissa Eddie Cibrianin kanssa (tumma komistus, joka näytteli mm. hottia brankkaria Hädän hetkellä -sarjassa). Mies jätti tämän Brandin pari v sitten LeAnn Rimesin takia ja tää laulaja stalkkaa kuulemma pakkomielteisesti tätä Brandia. No en kyllä ihmettele: ihan mieletön kroppa naisella!
tää laulaja stalkkaa kuulemma pakkomielteisesti tätä Brandia. No en kyllä ihmettele: ihan mieletön kroppa naisella!
Taylor on jotenkin ihan hirveän suloinen, mutta huulissa on kyllä "pikkuisen" liikaa täytettä :-D
mukaan Camille ei enää jatka kolmannella kaudella, vaan tilalle tulee David Fosterin vaimo Yolanda Foster.
se camille. hyvä vaan jos ei jatka
Enkä voi käsittää tätä addiktoitumista..
Minä, joka olen etunenässä haukkumassa idolsit, vof:t, bb:t ja muut paskat realityt.
Nyt illan kohokohta on jotkut Beverly Hillsin täydelliset naiset..Arggh!
Jokin siinä sarjassa koukuttaa ihan fiksunkin (?) ihmisen. =))
tää laulaja stalkkaa kuulemma pakkomielteisesti tätä Brandia. No en kyllä ihmettele: ihan mieletön kroppa naisella!
Kelepais mulle kyllä :)
ihan koukussa tuohon sarjaan.aivot narikkaanohjelmat on hyvää vastapainoa mun työlle. Kim on kaunis ja kasvattaa lapsiaan maalaisjärjellä. Hänen mies ja lapset on suloisia. Kimillä on päihdeongelma, on kertonut syövänsä jotain lääkkeitä mielenterveyteensä. Kimillä on aikamoinen vastuu siskostaan, tuntuu olevan "huolehtijatyyppi".
ihan koukussa tuohon sarjaan.aivot narikkaanohjelmat on hyvää vastapainoa mun työlle. Kim on kaunis ja kasvattaa lapsiaan maalaisjärjellä. Hänen mies ja lapset on suloisia. Kimillä on päihdeongelma, on kertonut syövänsä jotain lääkkeitä mielenterveyteensä. Kimillä on aikamoinen vastuu siskostaan, tuntuu olevan "huolehtijatyyppi".
Enkä voi käsittää tätä addiktoitumista..
Minä, joka olen etunenässä haukkumassa idolsit, vof:t, bb:t ja muut paskat realityt.
Nyt illan kohokohta on jotkut Beverly Hillsin täydelliset naiset..Arggh!
Jokin siinä sarjassa koukuttaa ihan fiksunkin (?) ihmisen. =))
Yleensä kartan kaikkia reality-ohjelmia ja ylipäätään seuraan tosi vähän mitään sarjoja, mutta tässä on jotain maagista kai! Pelkkää huttua, mutta niin ihanaa huttua :D
tykkään adriennestä, niin kuuma nainen, olen ihastunut siihen, vaikka nainen olenkin :)
hyvä, että pisti sen aina kirurginvaatteissa liikkuvan miehen pihalle. turhaan antanut exän leikellä itseään miehen kopioksi.
kyle on järkyttävä bitch, samoin camille. ja vaikea uskoa, että camille on vasta 44-v. mun mielestä paljon vanhemman näköinen, vaikka kuinka on pistetty täyteaineita naamaan.
loistava sarja kuitenkin! ja samoin oc:n real housewifes, joka alkaa pan.
Jotenkin rivien välistä ymmärsin, että Kim on lapsinäyttelijänä tuonut leivän perheeseen ja varallisuuttakin (siis lapsuudessa) ja Kylen mies maksaa nyt jotain "elatusrahaa" Kimille hyvitykseksi jostain? Mites muut käsittivät sen hurjan riidan limusiinissä?
Huippu sarja...ei malttais odottaa seuraavaa tuotantokautta.
Jotenkin rivien välistä ymmärsin, että Kim on lapsinäyttelijänä tuonut leivän perheeseen ja varallisuuttakin (siis lapsuudessa) ja Kylen mies maksaa nyt jotain "elatusrahaa" Kimille hyvitykseksi jostain? Mites muut käsittivät sen hurjan riidan limusiinissä?
kyle kyykyttää alkoholisoitunutta siskoaan minkä ehtii, kauhea kiusaaja koko kyle. tekee selvää jälkeä siskostaan.
ymmärsin riidan niin, että olivat lunastaneet kimin osuuden kotitalosta, jollakin pienellä summalla ja myöhemmin kieltäytyneet purkamasta kauppaa.
Nämä sarjat on käsikirjoitettuja, kaikki tapahtunut on näyttelyä.
Näin saadaan kaltaisenne idiootit kyttäämään näitä sarjoja.
Nämä sarjat on käsikirjoitettuja, kaikki tapahtunut on näyttelyä.
Näin saadaan kaltaisenne idiootit kyttäämään näitä sarjoja.
se Taylorin miehen itsemurhakin käsikirjoitettu? Ja sitten se vaan meni ja tappoi itsensä, niinkö?
Parisissa ja Kimissä kyllä on paljon samaa.
Se Kimin vaalea tytär oli tolella Parisin näköinen
olen sallinut itseni koukkuuntuvan tähän sarjaan - aikuinen nainen ja kaikki :-D
Itseasiassa useimmiten ärsyttää - etenkin Kylen ja Kimin riitelyt, mutta silti sitä on vaan pakko katsoa...
Taylor on jotenkin ihan hirveän suloinen, mutta huulissa on kyllä "pikkuisen" liikaa täytettä :-D
Kyle on myös tosi kaunis ja heidän avioliitto tuntuu tosi onnelliselta.
Adrienne on kaikista kovin, piinkova businessnainen. Joku tökkii hänessä :-/