Beverly Hillsin täydelliset naiset
-Miksi ihmeessä noista ihmisistä on tehty tv-ohjelma? Köyhiä persoonallisuuksia, joilla vain on paljon rahaa. Onko raha niin kiinnostavaa?
-Miksi naiset viettävät aikaa yhdessä, jos eivät tule toimeen keskenään?
-Eikö mikään määrä botoxia ole tarpeeksi?
Kommentit (46)
koska ilman niitä riitoja, ei olisi mitään mistä tehdä ohjelmaa.
Mua ärsyttää suunnattomasti se Kim. Se on välillä niiin pihalla. Eikö ne muut tajua että se on aineissa vai eikö siitä saa sarjassa puhua.
-Miksi ihmeessä noista ihmisistä on tehty tv-ohjelma? Köyhiä persoonallisuuksia, joilla vain on paljon rahaa. Onko raha niin kiinnostavaa?
-Miksi naiset viettävät aikaa yhdessä, jos eivät tule toimeen keskenään?
-Eikö mikään määrä botoxia ole tarpeeksi?
Saavat tietytsti rahaa/etuuksia osallistumisesta ohjelmaan. Ohjelma on käsikirjoitettu: kuitenkin Taylorin miehen itsemurha sai mieleni muuttumaan, ettei kuitenkaan kokonaan käsikirjoitettu. Mutta ohjelmaan tarvitaan draamaa, jotta se kiinnostaisi katsojia riittävästi. Siksi jatkuvasti kähinöitä.
Botoksin suhteen ymmärrys mennyt yli jo aika päivää sitten. Peiliin katsomisen paikka, todellakin.
siinä yhdessä jaksossa joi vaan jotain jääkahvia kun muut otti drinksuja, ja ravasi jatkuvasti vessassa ja käyttäytyi tosi oudosti.
Ei se humalassa kyllä ole vaan jollain muulla laittaa pään sekaisin. Jostain luinkin että olisi jotain lääkeongelmaa.
jenkkien lehtien sivulta, tosta taylorin miehen itsarista
Olen seurannut sarjaa tiiviisti, eikä Tylorin miehen itsemurhaa ole vielä jaksoissa käsitelty. Eli ei sinulta ole jäänyt mitään välistä. En yleensä katso paljoa tv:tä, mutta tämä sarja on kyllä koukuttava... Ja nolointa, etten osaa sanoa siihen edes syytä!!! Kivaa "aivot narikkaan" katsottavaa;)
tällähetkellä elää? Muistaakseni se teki itsarin viime vuoden syksyllä
Olen taas tullut siihen tulokseen että ei niillä olisi enää ketään kenen kanssa viettää aikaa jos ei keskenään.
koska ilman niitä riitoja, ei olisi mitään mistä tehdä ohjelmaa.
Mua ärsyttää suunnattomasti se Kim. Se on välillä niiin pihalla. Eikö ne muut tajua että se on aineissa vai eikö siitä saa sarjassa puhua.
Ystävän vierashuoneeseen..eli tulee varmaan ihan sarjassa kun parihan siinä tekee nyt eroa. Mä en ole katsonut sarjaa ihan alusta, ehkä asia siinä kerrottiinkin mutta mulle tuli yllätyksenä kun luin että kyle ja kim ovat olleet lapsinäyttelijöitä ja ovat paris hiltonin tätejä, samaa näköä kyllä onkin.
Suomessa nyt näkyvät jaksot on kuvattu loppukesästä/syksyllä 2011.
joten Taylorin mies tuskin kerkeää listimään itseään ainakaan tällä kaudella.
Jakso selostuksessa kerrottua (mtv3:n ohjelmaoppaasta:
Tässä jaksossa päästään vihdoin seuraamaan Lisan tyttären tunteikkaita ja romanttisia häitä. Luvassa paljon ruusuja, vaaleanpunaista ja onnen kyyneliä eikä Giggy-koiraakaan ole unohdettu. Hääsuunnittelijan katoamistemppu ja tukahduttava kuumuus saavat Lisan hermot kireälle, mutta illan tullen Pandora pääsee kuitenkin kulkemaan alttarille. Häiden jälkeen ystäväjoukko kokoontuu yhteen ensimmäistä kertaa Taylorin aviomiehen itsemurhan jälkeen.
...nähtävän jakson ohjelmatiedoissa lukee mm: "Tylor avautuu miehensä kuolemasta". Ensiviikolla näyttäisi ti,ke ja to olevan tuotantokauden viimeiset jaksot, jossa naiset jälleennäkevät toisensa ja ovat Andy Cohenin tentattavana. Milloinkahan seuraava tuotantokausi näytetään Suomessa???? Ja onko sarjaa ylipäätään kuvattu lisää? Kertokaa ihmeessä, jos tiedätte jotain!
...nähtävän jakson ohjelmatiedoissa lukee mm: "Tylor avautuu miehensä kuolemasta". Ensiviikolla näyttäisi ti,ke ja to olevan tuotantokauden viimeiset jaksot, jossa naiset jälleennäkevät toisensa ja ovat Andy Cohenin tentattavana. Milloinkahan seuraava tuotantokausi näytetään Suomessa???? Ja onko sarjaa ylipäätään kuvattu lisää? Kertokaa ihmeessä, jos tiedätte jotain!
On tehty lisää ja kaikki tieto löytyy kyllä netistä. Suomen esitysajoista ei ole tietoa.
esim. tuolta löytyy lisäinfoa
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Real_Housewives_of_Beverly_Hills
Harmi, jos Adrienne ja Paul ovat myös eronneet. Olivat minusta hyvä pari. Samalla tavalla "nälvivät" toisilleen, kuin me rakkaan ukko-kultani kanssa :D
-En tiedä
-en ymmärrä
-ei