Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidettiin mokata pahasti kaverin miehen kanssa :-( Eilinen illanvietto

Vierailija
03.02.2013 |

kolmisin johti siihen, josta ollut ideaa ilmassa jo pitkään... Siis aina humalassa etenkin tullut mieleen kolme kimppa, mulla kokemusta aiemmin vastaavasta, kaveripariskunnalla ei, mutta kiinnostusta kyllä, ja molemmat halusivat juuri minut hommaan.

Ystäväni joi sitten "rohkaisuksi" liikaa, ja homma päättyi ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan siihen,että hän sammui. Hävettää sanoa, mutta... Me sitten miehen kanssa jatkettiin touhuja kaksin, kaverin maatessa sammuneena vieressä. Kännissä tuo tuntui ihan luonnolliselta siinä tilanteessa, nyt kammottaa oma toimintani :-( Ja myös miehen, kaverini puolesta.

Lähdin aamuyöstä kotiin, enkä tiedä yhtään, miten tästä eteenpäin... En tiedä, onko mies kertonut vaimolleen asiasta (tuskin), toivon ettei kaverini kysele mitään. Enkä tiedä, miten voin jatkossa luontevasti kohdata hänet, saati miehensä.

Jos olisit kaverini asemassa, miten pahana pitäisit tuota?

Onko kellekään joskus käynyt hiukan samoin?

Vaikeaa nyt myös se, että havaitsin tosi selkeästi tämän miehen ja itseni välillä vahvaa kemiaa( on sitä ollut ilmassa aiemminkin, mutta lähinnä kepeää flirttiä jne vitsailuna... )

Itse olen tällä hetkellä sinkku.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluaisin todellakin tietää, jos mies olisi pannut jotain vierasta saati mun ystävää. Mistä tää ajatusmaailma tulee, että kaikkea saa tehdä kunhan vaimo ei tiedä, ettei sille tule paha mieli?

miehelleen panna ap:ta siinä vaiheessa kun kolmen kimpasta oltiin sovittu. Siksi mielestäni tää tapaus on ihan eri asia kuin perus pettämiskuvio.

Vierailija
22/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka on mokannut, on tämä sammunut nainen, joka ei sitten päässyt koko iloon mukaan.

Ottakaa ensi viikonloppuna uusi yritys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nyt voi selvitä "ystävällesi" yhdellä iskulla totuus kahdesta läheisestään. Joko se sopii hänelle, ja viihdytte jatkossakin yhdessä tai sitten hän pääsee jatkamaan kohti uusia ystävyyksiä.

Vierailija
24/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä että viinanjuonti kannattais jättää jos silloin tulee tehtyä asioita joiden kanssa ei pysty sitten jälkikäteen elämään.

olisi joutunut katumaan myöhemmin. Siis mitään oikeasti vakavaa. Eikä me tosiaan sen kummemmista pelisäännöistä sovittu, sen piti olla vain kokeilu, kun etenkin tämä ystäväni jännitti asiaa niin kovasti, ettei mistään jatkosta ollut tarpeen vielä puhua. Humalassa meillä on aiemmin ollut ystäväni kanssa jotain ihan pientä juttua, pussailua, hyväilyä jne niin, että miehensä on vain katsonut vierestä. Itse olen bi, ja kaverini edelleen hyvin epävarma siitä, mitä itse on, mutta kauhean kiinnostunut on näistä kokeiluista ollut, tähän kimppaankin aloite tuli nytkin nimenomaan häneltä. Luulen, ettei miehensä olisi rohjennut itse asiaa esittää edes ensin.

AP

Vierailija
25/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitetään fiksumpaa mitä ollaan. Minä olen joillekin tästä palstasta kertonut ja näyttänyt jotain ja sen jälkeen ovat pörränneet täällä säännöllisesti.

En minä oikeastikaan todella usko sen käyvän täällä, eikä sillä ois mitään syytä moista multa salata, kun on miljoonasti nolompiakin asioita kertonut.

Sitäpaitsi eilisestä kunnostaan päätellen hän makaa just nyt sellasessa krapulassa, ettei varmasti tule koneella istuminen ekana mieleen.

AP

Vierailija
26/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

she looks like you

my girl friends' girl friend

she's my girl, too"

Meillekin tuollanen ystävä, kiitos :D

M38

Vierailija
27/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat varmemmin muiden vastaavia kokemuksia

Vierailija
28/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa silti neuvosta vaarin, säännöt pitää sopia.

Vierailija
29/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat varmemmin muiden vastaavia kokemuksia

Täällä vastaa vaan nämä äititeresat jotka on yhtyneet vaan yhden miehen kans lähetyssaarnaajassa kerran kuussa vuodesta -65.

Vierailija
30/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki toi oli väärin mutta teillä oli mitä ilmeisemmin jo lupa panna, joten tässä oli erona vain se että vaimo ollut mukana eli ei mennyt kuten sovittu mutta ei ollenkaan yllättävää kun olitte humalassa jne.

muakin hävettäisi ja mietitttäisi mutta ei toi ollu ihan kamala juttu. sovi miehan kaa nopeasti mitä kerrotte, ehk osa totuus olisi ainakin hyvä kertoa muuten jää vaivaamaan.

Vierailija
31/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

she looks like you

my girl friends' girl friend

she's my girl, too"

Meillekin tuollanen ystävä, kiitos :D

M38

He he he he

Siinäpä sitä lystiä kerrakseen. Olen sellainen mahtisonni että ei yksi nainen riitä.

Mahtisonni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi