Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidettiin mokata pahasti kaverin miehen kanssa :-( Eilinen illanvietto

Vierailija
03.02.2013 |

kolmisin johti siihen, josta ollut ideaa ilmassa jo pitkään... Siis aina humalassa etenkin tullut mieleen kolme kimppa, mulla kokemusta aiemmin vastaavasta, kaveripariskunnalla ei, mutta kiinnostusta kyllä, ja molemmat halusivat juuri minut hommaan.

Ystäväni joi sitten "rohkaisuksi" liikaa, ja homma päättyi ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan siihen,että hän sammui. Hävettää sanoa, mutta... Me sitten miehen kanssa jatkettiin touhuja kaksin, kaverin maatessa sammuneena vieressä. Kännissä tuo tuntui ihan luonnolliselta siinä tilanteessa, nyt kammottaa oma toimintani :-( Ja myös miehen, kaverini puolesta.

Lähdin aamuyöstä kotiin, enkä tiedä yhtään, miten tästä eteenpäin... En tiedä, onko mies kertonut vaimolleen asiasta (tuskin), toivon ettei kaverini kysele mitään. Enkä tiedä, miten voin jatkossa luontevasti kohdata hänet, saati miehensä.

Jos olisit kaverini asemassa, miten pahana pitäisit tuota?

Onko kellekään joskus käynyt hiukan samoin?

Vaikeaa nyt myös se, että havaitsin tosi selkeästi tämän miehen ja itseni välillä vahvaa kemiaa( on sitä ollut ilmassa aiemminkin, mutta lähinnä kepeää flirttiä jne vitsailuna... )

Itse olen tällä hetkellä sinkku.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutte niinku olisitte homman hoidellu, kuten alunperin sovittekin. Siis kolmestaan. Jos vaimo ihmettelee, niin sit vaan pokalla yhdessä miehen kanssa että etkö tosiaankaan muista?! No...olitki kyl aika kännissä! Vaatii pokkaa, mut toimii. Kerrankos sitä kovan kännin seurauksena muisti menee...

Vierailija
2/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain pientä vai ihan kunnolla ja loppuun asti?

Joku pieni tuossa tilanteessa olisi ok, mutta jos olette naineet tunteja edestä ja takaa niin hieman ehkä miettisin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kolmen leikeissä varsinkin gay-puolella tollasta käy usein. Voi olla että sulla on morkkikset, kun kaverisi oli niin epävarma, mutta ei tossa mitään ihmeellistä ollut. Jatkoselvittelyn tarve riippuu kaverisi ja sinun suhteesta. Jos se on joku reppana, teit virheen suostuessasi kolmanneksi pyöräksi alun pitäen.

Vierailija
4/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotte kaverille suoraan. Jo tuo, että olet tuntenut välillänne kemiaa aikaisemmin olisi pitänyt estää tuollainen kokeilu. Kolmen kimppa voi toimia jos mahanpohja kutinoita ei ole, vaan puhtaasti seksuaalinen kokeilu.

Vierailija
5/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saittepa kuitenkin ollla omasta mielestänne kauniita ja rohkeita hetken aikaa. Nyt on sitten laskun maksamisen aika.

Vierailija
6/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on huono ihminen minustakin mutta mies on vielä huonompi kun omalle vaimolleen tekee noin.

Vierailija
7/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä ilkeisi kirjoittaa tänne tämmöstä.

Vierailija
8/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joskus olen näyttänyt sille jotain ketjuja täältä.

Ja kyllä tunnenkin oloni huonoksi ihmiseksi nyt. Helppo olisi syyttää viinaa ja sitä, että mies oli tilanteessa se huomattavasti aloitteellisempi osapuoli. Mutta ei se ole mikään puolustus kuitenkaan :-(

AP

Vierailija
9/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se leiken kestäköön! Sovitteko etukäteen pelisäännöistä? Ette varmaan ja nyt harmittaa. Älä itseäsi mollaa liikaa, mieshän oli siinä yhtälailla mukana ja on ehkä enemmänkin tilivelvollinen puolisolleen. Ja mitä se kaveri meni juomaan liikaa, onhan hänelläkin siitä oma vastuunsa.

Itse olen jättänyt nuo aina fantasiapuolelle juuri sen takia, että asiat harvoin menevät kuten suunniteltiin. Pieleen mennessä hintana parisuhde ja/tai ystävyys. Vaarana on myös ihastumiset puolin ja toisin, jolloin jonkun sydämeen sattuu.

Turha asiaa on enää surra, koska tapahtunut mikä tapahtunut. Pää pystyyn ja kohti uusia koitoksia!

Vierailija
10/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettei averisi käy aihe vapaalla?

Kamala tilanne ja paskastihan te teitte, mutta minusta ei ole pointtia kertoa kaverille ja keventää omaa mieltä hänen mielensä pahoittamisen kustannuksella.

Kuten joku sanoi, ei mitään kolmenkimppoja, jos ollaan ihastuneita vieraaseen. Ja toisekseen, ei mielellään seksiä kaverin tai varsinkaan kaverin miehen kanssa. Vaikka pyydettäisiin. Miksi turhaan riskeerata ystävyys?

Vierailija
11/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos omat mokailut hävettää seuraavana päivänä. Ihme sakkia olette jokainen. Toivottavasti miehen vaimo saa asiasta tiedon, niin voi päätellä, kannattaako jatkaa kimppakivaa harrastavan kanssa.

Vierailija
12/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja milliaset idiootit haluaa parisuhteeseen kolmannen pyörän. Toivottavasti olet nyt raskaanakin niin saat vielä lapsenkin elämän siinä sivussa pilattua.

Vierailija
13/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se leiken kestäköön! Sovitteko etukäteen pelisäännöistä? Ette varmaan ja nyt harmittaa. Älä itseäsi mollaa liikaa, mieshän oli siinä yhtälailla mukana ja on ehkä enemmänkin tilivelvollinen puolisolleen. Ja mitä se kaveri meni juomaan liikaa, onhan hänelläkin siitä oma vastuunsa. Itse olen jättänyt nuo aina fantasiapuolelle juuri sen takia, että asiat harvoin menevät kuten suunniteltiin. Pieleen mennessä hintana parisuhde ja/tai ystävyys. Vaarana on myös ihastumiset puolin ja toisin, jolloin jonkun sydämeen sattuu. Turha asiaa on enää surra, koska tapahtunut mikä tapahtunut. Pää pystyyn ja kohti uusia koitoksia!

Vierailija
14/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käski sen vaimon vetää liikaa viinaa niin, että sammuu?

Mitä se kuvitteli, että tapahtuisi, kun ollaan kolmenkimpasta sovittu ja kaikilla hyrrää...

Voin kuvitella, että miehellä ja ap:llä on kauhea morkkis, mutta älkää nyt koko juttua päällenne kaatako. Sopikaa yhdessä, mitä kerrotte, jos kerrotte ja sillä selvä. Ajan kanssa morkkis häviää ja kanssakäyminen on helpompaa

Vierailija
15/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole huomannut? =D

Vierailija
16/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä tuntuu olevan avoimet välit muutenkin, joten mikä ihme teitä estää puhumasta asiasta? Sittenhän se selviää mitä kukin asiasta ajattelette ja mitä tuleman pitää.

Jos teidän porukoissa yleensäkin voi kuitata asiat toteamalla että juu kännissä oltiin, niin voihan tämäkin mennä sen piikkiin?

Vierailija
17/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitetään fiksumpaa mitä ollaan.

Minä olen joillekin tästä palstasta kertonut ja näyttänyt jotain ja sen jälkeen ovat pörränneet täällä säännöllisesti.

Vierailija
18/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä että viinanjuonti kannattais jättää jos silloin tulee tehtyä asioita joiden kanssa ei pysty sitten jälkikäteen elämään.

Vierailija
19/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluaisin todellakin tietää, jos mies olisi pannut jotain vierasta saati mun ystävää. Mistä tää ajatusmaailma tulee, että kaikkea saa tehdä kunhan vaimo ei tiedä, ettei sille tule paha mieli?

Vierailija
20/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käski sen vaimon vetää liikaa viinaa niin, että sammuu?

Mitä se kuvitteli, että tapahtuisi, kun ollaan kolmenkimpasta sovittu ja kaikilla hyrrää...

Voin kuvitella, että miehellä ja ap:llä on kauhea morkkis, mutta älkää nyt koko juttua päällenne kaatako. Sopikaa yhdessä, mitä kerrotte, jos kerrotte ja sillä selvä. Ajan kanssa morkkis häviää ja kanssakäyminen on helpompaa

Kimppaleikeissä pitää sopia säännöistä: ollaan vain sillä porukalla tai sitten ei olenkaan. Tai voidaan sopia, että kyseisenä iltana kuka vain voi olla toisen kanssa.

Omaa kokemusta on kolmantena olosta ja sääntö oli, että illanvieton ulkopuolella ei tapailla. Harrastetaan vain kolmestaan. Homma toimi pitkään, mutta kaatui lopulta siihen, että mies yritti järjestää tapaamista vaimon selän takana. Lopetin siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi