Miksi varattu työkaveri flirttaa täysin avoimesti kaikille miehille?
On hyvännäköinen ja iloinen perheenäiti, naimisissa. Jostain syystä flirttaa täysin avoimesti kaikille työpaikan miehille. Ei ole enää ihan nuorikaan, ehkä n. 40v.
Minua ei käytös sinänsä haittaa, mutta ihmettelen asiaa. En itse koe tarvetta flirtata, ja uskon että miehenikin saattaisi pahoittaa mieleni, jos kaikki kanssakäyminen työkaverimiesten kanssa olisi kuorrutettu kaksimielisyyksillä.
Eipä tuo nyt mitenkään tuomittavaakaan ole, kun eihän tuossa ketään oikeasti vahingoiteta, mutta ihmetyttää miksi joku käyttäytyy noin. Spekulaatioita?
Kommentit (9)
Flirttailu on varmaan hänen mielestään kivaa. Jotkut naiset nauttivat miesten huomiosta ja hakevat sitä, toisille se ei ole yhtä tärkeää.
onhan jutut humoristisia, sitä en voi kiistää. Mutta pikku hiljaa olen huomannut, että hän ei osaa muulla tavalla kommunikoidakaan. Jotenkin käytös on alkanut aiheuttaa myötähäpeää. Suorat kaksimielisyydet... Jos joku mies laukoisi noin naiselle töissä, se koettaisiin jo ahdisteluksi, mutta naisen tekemänä on flirttailua... Esim. saattaa vetää vaatteista miestä jonnekin ja sanoa kovalla äänellä että "nyt olis Sulle Vähän Asiaa" ja vinkkailla muille työkavereille silmää vitsin merkiksi... Kummaa minusta noin jatkuvana käytöksenä.
Ap
kaikki täsmää, mutta tuo antamasi esimerkki on onneksi vähän liian raju mulle. itse olen huomattavasti epäsuorempi flirttaaja. en ikinä menisi nykimään ketään vaatteista sivummalle, puhumattakaan suorista kaksimielisyyksistä.
jotenkin vähän halpaa ja.. jätkämäistä. ehkä hänellä on kova tarve tulla huomioiduksi? minulla on myös tarve testata viehätysvoimaani, vaikka olen onnellisessa liitossa ja mieheni huomioi minua kaikin tavoin. minun puoleltani tämä on kuitenkin täysin viatonta enkä pettäisi miestäni edes vahingossa.
Esim. saattaa vetää vaatteista miestä jonnekin ja sanoa kovalla äänellä että "nyt olis Sulle Vähän Asiaa" ja vinkkailla muille työkavereille silmää vitsin merkiksi...
Ap
Työyhteisönne on selvästikin luonut yhtenäisen kulttuurin huumorin suhteen, mutta sinä et kuulu siihen.
Mutta en ole kyllä ketään vaatteista kiskonut ;)
Olen hymyilevä ja puhelias, ja vuosien varrella olen kyllä huomannut että joillekin tiukkapipoille jo hymyileminenkin on kauhean päällekäyvää flirttailua ja "miesten iskemistä".
onhan jutut humoristisia, sitä en voi kiistää. Mutta pikku hiljaa olen huomannut, että hän ei osaa muulla tavalla kommunikoidakaan. Jotenkin käytös on alkanut aiheuttaa myötähäpeää. Suorat kaksimielisyydet... Jos joku mies laukoisi noin naiselle töissä, se koettaisiin jo ahdisteluksi, mutta naisen tekemänä on flirttailua... Esim. saattaa vetää vaatteista miestä jonnekin ja sanoa kovalla äänellä että "nyt olis Sulle Vähän Asiaa" ja vinkkailla muille työkavereille silmää vitsin merkiksi... Kummaa minusta noin jatkuvana käytöksenä.
Ap
Kerran lähestyi erästä miestä takaapäin ja ryhtyi nylkyttämään ihan kaikkien nähden! Tunnen ihan tajutonta myötähäpeää hänen puolestaan. Olen myös itse funtsaillut tuota samaa, että jos joku mies käyttäytyisi noin naisia kohtaan niin raastupaan mentäisiin. Miksi naisilla on oikeus toimia näin?
Ehkä sinua vaan inhottaa kun et pääse mukaan tuohon huumoriin.
Miksi huumori ja huulenheitto (onks se edes flirttailua oikeastaan) on sidoksissa siihen onko varattu vai ei, ja minkä ikäinen ihminen on?
Kuulostaa että naisella on hyvä itsetunto ja hän ei välitä kaikenmaailman ryppyotsien suhtautumisesta asiaan.
Mutta en ole kyllä ketään vaatteista kiskonut ;) Olen hymyilevä ja puhelias, ja vuosien varrella olen kyllä huomannut että joillekin tiukkapipoille jo hymyileminenkin on kauhean päällekäyvää flirttailua ja "miesten iskemistä".
Iloisuus ja humoristisuus koetaan ehkä naisen kohdalla aina flirtiksi?? NO, olen samanlainen myös naisten kanssa,että ehkä olen sitten bi =)
ja sosiaalinen ihminen. Sehän on suuri rikkaus että meitä ihmisiä on monenlaisia.