Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella naisella on Sorel-saappaat?

Vierailija
02.02.2013 |

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt sorelit ekaata talvea jalassa ostin syksyllä ja ollut koko talven kovassa käytössä. Ihan super lämpimät. Alussa tuntui painavilta ja tosi isoilta ja autolla ajaminen oli outoa mutta nyt on jo muotoutuneet jalkaan hyvin ja eivät tunnu edes painavilta varmaan jalka lihakset kasvanut talven aikana=) Ulkoilen paljon ja jäähallissa tulee vietettyä paljon aikaa lastemme kanssa jolloin ovat olleet ihan korvaamattoman lämpöset. Liukkailla ei kyllä ole pohjissa paljon pitoa mutta lumella hyvät.

Vierailija
2/46 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaata talvea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo ole jo aika vanha juttu?

Vierailija
4/46 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisilla, jotka tulee vähän jäljellä trendeissä. Sorelit olit ihan kivat ja trendikkäät pari vuotta sitten, mutta ei enää.

Vierailija
5/46 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2013 klo 21:27"]Koska kyllästyin nahkasaappaissa jäätyviin varpaisiin. Nyt ei varpaat palele ja on ihan tuhannen yksi hailee mitä analyysiä joku niiden perusteella tekee. Kalliit olivat mutta joka euron väärtit.

[/quote] Sama! Ja olen 33-vuotia pienen lapsen äiti. Pukeudun hyvin simppelisti ja klassisesti.

Vierailija
6/46 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadalaisilla.

Vierailija
7/46 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:31"]Sellaisilla, jotka tulee vähän jäljellä trendeissä. Sorelit olit ihan kivat ja trendikkäät pari vuotta sitten, mutta ei enää.

[/quote] No entäs Uggit!?

Vierailija
8/46 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 18:50"]

nyt on sorellit halpoja partioaitassa ja scandinavian autdoor kaupassa.tilasin kahdet.partiaaitasta joan of artic malliset ja scandinavia autdoorista miesten sorelit jotka makso vain 80 euroa.joan of artic partioaitassa maksoi 125 euroa.ovat siis aika halpoja,eivätkä liikkeittensä kalleimpia.aidot sorellit saa näin keväällä abaut 60 euroa.asun oulussa täällä on pirun kylmät ilmat.lisäksi kilpirauhaseni käy sen verran vajaalla teholla että palelen myös kesä helteellä.aina se lämpimästi pukeutunut plokkaaja tai rikkaan miehen vaimo ei ole muotitietoinen vaan myös kilpirauhasen vajatoiminnasta kätsivä lähimmäinen.ja jokainen saa pukeutua niin kuin haluaa sään huomioon ottaen.

Millaista mitoitusta tuo joan of artic-malli on? Soreleissa kun toi mitoitus vaihtelee mallin mukaan..

[/quote]

Vierailija
9/46 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas talvi ja sorelit. Hyvät, kestävätkengät, ei palele ja mikä vielä parempi, ei kastu jalat! Vähän painavat ja kömpelöt on eli ei joka keliin ja tarkoitukseen. Mulla on kolmet talvikengät ja sorelit sopii parhaiten loskakeliin tai silloin kun maassa on isot kinokset. 

Vierailija
10/46 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:31"]Sellaisilla, jotka tulee vähän jäljellä trendeissä. Sorelit olit ihan kivat ja trendikkäät pari vuotta sitten, mutta ei enää.

[/quote] No entäs Uggit!?

[/quote]

Vielä pahemmat.

Vierailija
11/46 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:49"]

Kolmas talvi ja sorelit. Hyvät, kestävätkengät, ei palele ja mikä vielä parempi, ei kastu jalat! Vähän painavat ja kömpelöt on eli ei joka keliin ja tarkoitukseen. Mulla on kolmet talvikengät ja sorelit sopii parhaiten loskakeliin tai silloin kun maassa on isot kinokset. 

[/quote]

Mun Sorelit eivät ole painavat :) Omistan ne "huopikas" versiot - ovat lämpimät! Vesisateella käytän sitten toisenlaisia kenkiä.

Vierailija
12/46 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton väliä mikä on trendikästä? Mulle Ukalat, Uggit, Sorelit ja vastaavat on ulkoilukenkiä. Löytyy muitekin kenkiä. Sorelit on siinä mielessä kätevät, että ne menee loskakelissäkin. Malleissa on eroja, jotkut niistä (esim. se perusmalli) on aika raskas.

Vierailija
13/46 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Sorel kengistä ikinä kuullutkaan. Onko ne jossain blogissa hehkutetut? En nimittäin yhtäkään blogia lue.

Vierailija
14/46 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah, ihanan lämpimät. pari vuotta sitten oli vain paria mallia, mutta nyt saa erilaisia. Maksoin n.120e

Vierailija
15/46 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasella joka käy miehensä kanssa pilkillä. Minä.

Vierailija
16/46 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.jildorshoes.com/images/products/l_76828.jpg

Mullon tällaiset paitsi violetit. Maksoi 75 euroa. Edelliset kesti neljä talvea. Kestää loskaa, vettä, kylmää. Mulle on ihan sama mitä jollain blogistilla usassa on päällä, mä haluan että mun varpaat ei palellu. Olen 31 vuotias, käytän noiden kanssa polviin asti ulottuvaa untuvatakkia joka on myös samansävyinen. Ainoa vika noissa kengissä on pohja, joka on hieman liian sileä liukkaalle kelille. Muuten en voi kuin suositella. Vähän ihmettelen miten jonkun mielestä 75 euroa on kauheasti kengistä. Minusta ihan ok hinta, ottaen huomioon että noi on laadukkaat ja kestävät.

Vierailija
17/46 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä enemmän nuorilla, noin 3-30-vuotiailla kuin eläkeläisillä.

Yleensä paritettu trendikkään untuvatakin kanssa.

Vierailija
18/46 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogisteilla. Ja usein yli 30v äideillä. Ihan kivat on, voisin itsekkin ostaa mutta tällä hetkellä ei tarvetta. Enkä ostais vain tuon merkin takia, vastaavia saa myös halvemmalla.

Vierailija
19/46 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kukaan niitä käyttäisi muuta kuin naparetkellä. En vaan tykkää.

Vierailija
20/46 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogisteilla. Ja usein yli 30v äideillä. Ihan kivat on, voisin itsekkin ostaa mutta tällä hetkellä ei tarvetta. Enkä ostais vain tuon merkin takia, vastaavia saa myös halvemmalla.

Mä en haluis Sorelleja just siksi kun "kaikilla" on sellaset, mutta tarviin jotkut vastaavat. Mitä niitä sit on samantapaisia mutta eri merkkiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän