Millaisella naisella on Sorel-saappaat?
Kommentit (46)
Koska kyllästyin nahkasaappaissa jäätyviin varpaisiin. Nyt ei varpaat palele ja on ihan tuhannen yksi hailee mitä analyysiä joku niiden perusteella tekee. Kalliit olivat mutta joka euron väärtit.
blogisteilla. Ja usein yli 30v äideillä. Ihan kivat on, voisin itsekkin ostaa mutta tällä hetkellä ei tarvetta. Enkä ostais vain tuon merkin takia, vastaavia saa myös halvemmalla.
Mä en haluis Sorelleja just siksi kun "kaikilla" on sellaset, mutta tarviin jotkut vastaavat. Mitä niitä sit on samantapaisia mutta eri merkkiä?
Nahkasaapikkaat maksavat vähintään sen. Mutta Sorel-kenkiä en halua, vaan ostankin juuri ne nahkasaapikkaat. Sorelit on jäykät ja painavat. Ainoa tuttuni, joka kulkee Soreleissa, on rikkaan miehen kotiäitivaimo.
jalkkiskentän laidalla talvella;) Kävelyyn ja autolla-ajoon ne ei oo mukavat, mutta seisoskeluun JES:)
Ja kyllä 200€ on aika monelle ihan kohtuullinen raha laitettavaksi kenkiinkin.
Jäin juuri äitiyslomalle ja ostin syksyllä Sorel Caribou -kengät, koska ajattelin että kyseiset kengät olisivat lämpimät ulkoillessa vauvan kanssa, ja niillä olisi hyvä kävellä liukkaalla myös raskaana. Valmistaja mainosti, että kestävät -40 pakkasastetta, mutta mulla kyllä paleli kengistä huolimatta tosi paljon varpaat joulun Lapin reissulla!
Otsikkoon viitaten, omasta mielestäni olen ihan tavallinen 26-vuotias nainen :)
joka asuu maassa, jossa on joka toinen päivä helvetin kylmä ja joka toinen päivä maa täynnä vesiloskaa.
Ihan täydelliset kengät tähän säähän. Ja kalliit? No ei ole. Maksoin omistani 120 euroa. Kolmas talvi menossa. Mä en tajua miten näitä kenkiä nyt yhtäkkiä vihataan? Mä olen ainakin ihan tavallinen työssäkäyvä äiti, joka ulkoilee sekä lasten että koiran kanssa joka päivä oli keli mikä tahansa. Töihin on sitten sisäkengät erikseen.
Millainen nainen harrastaa tuotemerkkejä niin, että tunnistaa Suomen talvessa vastaantulijoiden talvisaappaiden merkin? Ja että sitten vielä henkilö määritellään sen mukaan mitä hänellä on jalassa. Auts! :D
(Mulla Eccon talvinilkkurit. Millainen nainen olen?)
Olen lastentarhanopettaja, enkä halua palella töissä! Rakastan lasten kanssa ulkoilua, kunhan on säänmukaiset kamppeet. Ne ovat todellakin myös parhaat kengät jäähallissa seisoskeluun lasten treenien aikaan....
Googletinpa itse Sorelia kun lapselle etsin talvikenkiä... No, nämä muiden kenkien tuijottajat taitaa olla samoja, jotka tekee kuten tänä aamuna yksi nainen: valitti Embuske & Linnanahde crewlle, kun toivottavat hyvää huomenta koko radiolähetyksen ajan... :D Nauroin autossa ääneen, mutta en vain pääse itse siihen tilaan, että ymmärtäisin miten joku voi kokea niin suurta tuskaa hyvän huomenen toivotuksista, tai siitä mitä muilla on jalassa?
Mutta niille, joita kiinnostaa pitää jalat lämpimänä kevyissä saappaissa niin itse voin suositella Vikingin icegihter talvisaappaita :D Varmaan ihan hirveän juntit jonkun mielestä, mutta todella kätevät jos haluaa helpot ja käytännölliset saappaat siksi, että on pitkiä aikoja ulkona ja tarpoo esim. lumessa lasten kanssa. Ovat kevyet jalassa, vaikka näyttävätkin isoilta ja istuvat tosi hyvin ainakin minulle. Ja lämpimät! Jos haluaa näyttää tyylikkäältä (lumihangessa tarpoessa, miksi?), niin sitten ei kannata harkita. Minä kyllä käyn näissä kaupassakin, housunlahkeet on kyllä päällä, useimmiten ;)
Niin, ja voinpa hankkia nuo Sorelitkin jos sopivat käyttötarkoitukseen. Eli ei se kengän merkki tai ulkonäkö määrittele ihmistä, jos joku ihan tosissaan käyttää energiaa semmoisen pohtimiseen! Ja jos joku omat kenkänsä hankkii sen perusteella, mitä toiset niistä ajattelee kun näkee, niin go for it, I don't care :)
Nimin. rakastaa kenkiä: kumppareita, tennareita, korkkareja, saappaita, sandaaleja: nainen ei pärjää yksillä kengillä ;)
Oli pakko googlata kun en oo ikinä ees kuullu kyseisestä merkistä.....xD nyt tiiän miks HYI!
Sellaisella naisella, jonka pukeutumista säätelee käytännöllisyys: paljon ulkona liikkuva tarvitsee lämpimät ja vedenpitävät kengät. Minun mielestäni Sorelit on myös ihan kivan näköisiä (ei nyt kaikkiin tilanteisiin tietenkään) :)
Hulluilta päiviltä oli tarkoitus ostaa ne edulliset naisten Sorelit (80 e), joissa irroitettava huopavuori, mutta harmikseni ne olivat ihan kauheat jalassani. Eivät tuntuneet yhtään hyviltä, ja irroitettava huopavuorikin tuntui käytössä kömpelöltä :( Eivät ne kengät kyllä kovin nopeaa hullareilta loppuneetkaan... Ostin sitten Merrellin talvisaappaat, toivottavasti niillä tarkenee talvella..
Ei ainakaan mulla kun ees tiedä mitkä on nää sorel-saappaat.
Missä tynnyrissä on pitänyt elää, jos ei ole kuullutkaan Soreleista? :O
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:31"]Sellaisilla, jotka tulee vähän jäljellä trendeissä. Sorelit olit ihan kivat ja trendikkäät pari vuotta sitten, mutta ei enää.
[/quote]
En ostanut niitä trendien takia vaan siksi, että tarvitsin kengät.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:31"]
Sellaisilla, jotka tulee vähän jäljellä trendeissä. Sorelit olit ihan kivat ja trendikkäät pari vuotta sitten, mutta ei enää.
[/quote]
Mitkäs ulkoilukengät/talvikengät on nyt muodissa? :)
Ostin nilkkurimalliset ja en tiennytkään, että ovat ns. muotikengät (tai olleet). Ihan sama, ostan harvakseltaan vaatteita ja kun ostan pyrin hankkimaan laadukasta ja käytännöllistä, minkään muotijuttujen perässä en tarkoituksella mene. Nyt saan tietenkin "fashionista sopuleilta" halveksivia katseita kun olen liikenteessä muodista jo pois menneiden (ketjun mielipide)kenkien kanssa.
downshiftaavalla vauvahullulla vaimolla...