Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastitko seksiä vanhojen päivänä, penkkareissa, lakkiaispäivänä?

Vierailija
02.02.2013 |

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen päivä en, koska poikaystäväni (nykyinen mieheni) oli armeijassa. Penkkari- ja lakkiaispäivästä en muista.

Vierailija
42/73 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin en. Olin vielä neitsyt noihin aikoihin. 

Vierailija
44/73 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen päivänä joo. Ei kyllä ole tarkkaa muistikuvaa mutta seurustelin silloin joten oletan että se ei poikennut muista päivistä

Vierailija
45/73 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minään noista, mutta tyttökaverin valmistumispäivänä kyllä

Vierailija
46/73 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/73 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen päivänä sekä lakkiaspäivää en muista, seurustelin 1. ja 2. vuoden välisestä kesästä saman tytön kanssa kauas tulevaisuuteen. Voisin olettaa koska yötä olimme samassa paikkaa mutta varma en ole.

Penkkaripäivästä olen varma, nimittäin abiristeilyllä. Kesken discon alkoi tekee mieli niin tyttöystävän kanssa hyttiin. Panin tyttöä suoraan takapuoleen ja molemmat kiljuivat riemusta ja nautinnosta kivassa nousuhumalassa.

Vierailija
48/73 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen päivänä tanssipartneri liukastui koulun pihalla ja loukkasi jalkansa, niin iltatanssit jäi väliin. Olin "yläkatsomossa" katsomassa muiden tanssia ja sinne eksyi sitten eräs, jonka kanssa oli ollut on-off peliä jonkun aikaa. Päädyimme sitten pukuhuoneeseen harrastamaan seksiä, kun muut tanssivat salissa.

Penkkaripäivänä olinkin jo nykyisen mieheni kanssa, mutta seksistä en ole varma,  muistan että olisin sekstannut siinä penkkaripuvussa, mutta tiedän sen, että juhlin niin rankasti, että mies joutui kantamaan kotiin. Ehkäpä siellä juhlissa on sitten tullut pantua. Lakkiaispäivänä varmaankin joo, juomista olin jo vähentänyt.

Nyt kun tuota lukee itse, niin tuntuu aika hurjalta....ah, nuoruus! 

Vierailija
49/73 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ja en. Neitsyys meni vasta 19 vuotiaana.

Vierailija
50/73 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanhoissa en edes ollut, mutta penkkarit ja lakkiaiset pian tulossa! Uskon kuitenkin, ettei edes abi-risteilyltä löydy tällaiselle tarkalle tytölle ketään potentiaalista vaihtoehtoa...:) ja parempi ehkä niin!

Vierailija
51/73 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ja en. Olin neitsyt vielä piiiitkään noidenkin jälkeen.

Vierailija
52/73 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 01:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 22:04"]

Joku huolestunut vanhempi kyselee :D

[/quote]

Ja parikymppiset kundit lukevat. Sitten vielä ihmetellään, että miksi kolmannes opiskelijapojista haluaa erakoitua kokemattomina. Seitsemääsataa seivästä sovittanut samanikäinen rivo-Riitta tuumaa mokomista, että taitavat olla yhtä aikaa sekä kaapissa että uuninpankolla piilottelevia lassukka-vässyköitä.

[/quote]

Nytkö siellä lassukka-vässykkä itkee, kun naiset ovatkin seksuaalisesti aktiivisia. Samaan aikaan toisessa ketjussa ulisee, kun naiset eivät anna seksiä parisuhteessa. Yritä jo päättää...

Vierailija
53/73 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ja joo. 14 v myöhemmin, yhdessä edelleen.

Vierailija
54/73 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten minään noista tainnut irrota vaikka aikamoinen lortto olinkin lukiossa :D Lakkiaisissa olis kyl satavarmasti irronnu jos en olis sammunu...

Vierailija
55/73 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojenpäivänä suuseksiä.

Vierailija
56/73 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/73 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti joo, kaikkina päivinä saman tyypin, silloisen poikakaverini kanssa. :)

Vierailija
58/73 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkiais-ja penkkaripäivinä kyllä, wanhoissa olin vielä neitsyt

Vierailija
59/73 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen tansseihin en osallistunut (ei kiinnostanut moinen reliikki), penkkareissa ja lakkiaispäivänäkin olin vielä neitsyt, joka ei ollut koskaan vielä seurustellutkaan.

Kännissä olin kyllä ja seuraavina päivinä krapulassa. :)

Vierailija
60/73 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 22:14"]En, en, en.

Vanhojen päivän juhliin en osallistunut. Penkkareihin kyllä, mutta join hyvin maltillisesti ja muistaakseni menin aikaisin kotiin. Lakkiaispäivänä menin illalliselle muiden uusien ylioppilaiden kanssa, mutten juonut mitään ja lähdin aikaisin kotiin, koska seuraavana aamuna lähdin toiselle puolelle Suomea pääsykokeisiin.

Kun pääsin yliopistoon, eikä tarvinnut enää stressata sinne pääsemisestä, saatoin aloittaa rankemman juhlimisen. Muutama tentti tuli reputettua sen takia, mutta ei se haitannut, valmistuin silti ja arvosanoja ei kukaan enää valmistumisen jälkeen alallani kysele.

[/quote]

Ymmärsitkö kysymyksen väärin vai miten tämä ajattelu ei avaudu mulle? Harrastin kyllä seksiä vanhojen jatkojen jälkeen, muissa juhlissa en, mutta se ei kyllä liittynyt mitenkään humalatilaan tai sen olemattomuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän