Harrastitko seksiä vanhojen päivänä, penkkareissa, lakkiaispäivänä?
Kommentit (73)
En. Ei yksinkertaisesti olisi ollut aikaa.
Itseasiassa kaikkina noina päivinä, tosin noina kaikkina kertoina saman miehen kanssa.
Joku huolestunut vanhempi kyselee :D
Juu. Vanhojen jatkoilla pokasin jonkun pojan. Penkkareissa seurustelin jo nykyisen mieheni kanssa ja silloin harrastimme seksiä ihan joka välissä. Lakkiaispäivänä tai seuraavana aamuna miehen kotitalon pihalla. Oli pirun kylmä! Oi nuoruutta!
Tuota, toi kuulostaa nyt vähän siltä, kun olisimme paneskelleet penkkareissa joka välissä :) Ei nyt sentäs! Yöllä jatkojen jälkeen varmasti, mutta ei mitään niin ikimuistoista kuin tuo lakkiasten jälkeinen rakkauden hetkemme. 14
En, en ja en.
Olin niin kännissä kaikissa noissa, että seksistä ei olisi tullut yhtään mitään. Olen nainen.
En, en, en.
Vanhojen päivän juhliin en osallistunut. Penkkareihin kyllä, mutta join hyvin maltillisesti ja muistaakseni menin aikaisin kotiin. Lakkiaispäivänä menin illalliselle muiden uusien ylioppilaiden kanssa, mutten juonut mitään ja lähdin aikaisin kotiin, koska seuraavana aamuna lähdin toiselle puolelle Suomea pääsykokeisiin.
Kun pääsin yliopistoon, eikä tarvinnut enää stressata sinne pääsemisestä, saatoin aloittaa rankemman juhlimisen. Muutama tentti tuli reputettua sen takia, mutta ei se haitannut, valmistuin silti ja arvosanoja ei kukaan enää valmistumisen jälkeen alallani kysele.
En, en, en
Enhän minä tuolloin vielä sellaista...
Mutta penkkareiden jatkoilla joku osti jotakin..., mutta siis en.
Tänä vuonna joo penkkaripäivänä. Nussittiin viime pe oikein kunnolla pitkästä aikaa.
En. Mutta kännissä olin senkin edestä! Tosin voi olla, että lakkiaisiltana harrastinkin, mutta en vain muista sen kännin takia.
En viettänyt vanhojen päivää ja en harrastanu enkä juonut penkkareina.
En. Menetin neitsyyteni vasta 20 v.
Kyllä, kyllä ja kyllä. En juonut. En edelleenkään juo. Seksi (sen saman miehen kanssa) on yhä hauskaa.
Minä en tosiaankaan tarvinnut mitään yo-tutkintoa voidakseni harrastaa seksiä :)
Olin neitsyt kaikkina noina päivinä.