Laitetaanko kuva kropastamme, ja muut saavat arvioida?
Kerrotaan myös ikämme, mittamme ja mihin kropassa olemme tyytyväisiä ja mihin emme.
Minä voin aloittaa. Ja huom. kuvassa ei housuja ole vedetty vakoon edestä, vaan tuo on vähän roikkuvat pakarani jotka näkyvät. :-D
Pituus 170
Paino 65
RY 93
VY 70
LY 95
Omaan päärynävartalon, leveisiin reisiini en ole kovinkaan tyytyväinen, kiinteämpikin voisin olla, ja pudottaa viitisen kiloa.
[URL=http://aijaa.com/xpvKyQ][IMG]http://i1.aijaa.com/t/00428/11709942.t.jpg…]
Uskaltaako joku muu laittaa kuvansa?
Kommentit (179)
Hyvältä näytät, et miltään fitness-intoilijalta etkä myöskään ylipainoiselta lösähtäneeltä läskikasalta. Ihan normaali nainen, sopusuhtainen, toki kiinteyttävä liikunta olisi hyvänsä kuten kelle tahansa. Mutta ihan mukavan näköinen keho.
Kyllä mä peilistä näen miltä mä näytän. Mulle se riittää.
Voi hyvänen aika kun täällä ihmiset ei lue koko ketjua. Olen aika monta kertaa jo sanonut että halusin rehellisiä mielipiteitä , että saisin itseni raahattua taas salille muutaman vuoden tauon jälkeen, tiedän etten ole huippukunnossa. Näen sen toki peilistäkin kyllä.
Ja kuvakulma on kamala. Ei kannattaisi kuvata itseään alaviistosta.
Voi hyvänen aika kun täällä ihmiset ei lue koko ketjua. Olen aika monta kertaa jo sanonut että halusin rehellisiä mielipiteitä , että saisin itseni raahattua taas salille muutaman vuoden tauon jälkeen, tiedän etten ole huippukunnossa. Näen sen toki peilistäkin kyllä.
Sä meet salille jos sua huvittaa. Eikö se ole ihan sun asiasi.
mulla on 43-vuotias vaimo, ja voi jessus että näytät tuhat kertaa paremmalta kuin hän. Mulle kelpaisit vallan mainiosti tuolla bodylla.
t:mies 45 v.
ei mitään laihdutusta, ei päärynää ei mitään!
kateellinen: 172/82
Välillä tekis itsekin mieli laittaa kuva kropastani tänne, varmaan saisin hirveän kommenttiryöpyn (haukkuja), olis oikeestaan melko metkaa järkyttää ihmisiä :D
Mun kroppa nimittäin on ihan järisyttävän päärynän mallinen (mitat ylhäältä alas: 101 cm, 90 cm ja 115 cm) ja lisäksi en ole muutenkaan sopusuhtainen, mulla on pitkät jalat, tosi lyhyt selkä, ihan järkyttävät ratsastuspussit sivuilla alalantiolla, edestäpäin kapeannäköinen vyötärö mutta pullahtaa eteenpäin törkeesti. Ja mulla on kyllä ohuet nilkat ja ranteet, mutta käsivarret muuten paksut ja reidet ihan järkyttävän paksut, reiden ympärys yli 70 cm!
HUH.
Ja mä oon "vasta" 3-kymppinen. Ja harrastan kyllä liikuntaa, mutta se ei missään näy. Painoa en saa pudotettua, yritetty on, 10 vuotta.
Ja kuvakulma on kamala. Ei kannattaisi kuvata itseään alaviistosta.
Joo ehkei. Minulla ei ole jalustaa, iskin kameran yhden lipaston päälle joka on ehkä 80 cm korkea, voi olla että olisi voinut laittaa kameran korkeammalle. Jälkimmäisissä kuvissa jossa on vaatteet päällä, kamera on noin 45 cm korkeammalla.
Ja, alusvaatteet on ihan normaalit mitä nyt marketeista saa, varmaan moni muu tavisnainen pukeutuu niihin myös, ei niitä myytäisi jos ei kukaan ostaisi. Ei kaikilla ole rahaa ostaa alusasujaan erikoisliikkeistä. Minulla on yhdet todella kalliit, ja ne riittävät, en tarvitse enempää.
Rintsikat näyttää liian pienille ja pikkarit on ruman malliset. En mä vaadi ketään ostamaan erikoisliikkeistä. Ainakin itse olen onnistunut ihan taviskaupoista saamaan istuvia alusvaatteita.
[/quote]
Joo ehkei. Minulla ei ole jalustaa, iskin kameran yhden lipaston päälle joka on ehkä 80 cm korkea, voi olla että olisi voinut laittaa kameran korkeammalle. Jälkimmäisissä kuvissa jossa on vaatteet päällä, kamera on noin 45 cm korkeammalla.
Ja, alusvaatteet on ihan normaalit mitä nyt marketeista saa, varmaan moni muu tavisnainen pukeutuu niihin myös, ei niitä myytäisi jos ei kukaan ostaisi. Ei kaikilla ole rahaa ostaa alusasujaan erikoisliikkeistä. Minulla on yhdet todella kalliit, ja ne riittävät, en tarvitse enempää.
[/quote]
Joo ei ole tarvetta vastailla itselleni.
Rintsikat näyttää liian pienille ja pikkarit on ruman malliset. En mä vaadi ketään ostamaan erikoisliikkeistä. Ainakin itse olen onnistunut ihan taviskaupoista saamaan istuvia alusvaatteita.
Joo ehkei parhaiten istu. Tosin ritsikat olivat tuossa liian tiukalla ja pikkarit ovat ihan hyvän malliset, olen vetänyt ne vaan liian korkealle sivuilta että hormonilaastari peittyisi. :-)
Olisit vähän katsonut
No ei todellakaan näy, lue aloitus. Perse vaan roikkuu.
jatkakaa vaan, tämä on hauskaa. :-D
Olisit vähän katsonut
Laitas kuvaa tuosta perseestä miten se noin voi roikkua
Olisit vähän katsonut
Laitas kuvaa tuosta perseestä miten se noin voi roikkua
No tossahan se on edellisellä sivulla, kolme kuvaa lisää. :-)
Mutta kyllä mulla on aina näkynyt pakarat edestäpäin katsottuna kun jalat on levällään, ne on vaan alempana kuion etupuoli. Oli siis vaikka painoin 15 kg vähemmän eli 50 kg, ennen lapsia. Siinä sulla on ihmettelemistä.
vaan ihan tasapaksu. Ratsarit tuolla reisissä, mutta ei se susta vielä päärynää tee. Vyötärö näyttää melkein yhtä isolta kuin lantio, oikeasti päärynävartalo tarkoitaa sitä että lantio on huomattavasti isompi kuin vyötärö.
vaan ihan tasapaksu. Ratsarit tuolla reisissä, mutta ei se susta vielä päärynää tee. Vyötärö näyttää melkein yhtä isolta kuin lantio, oikeasti päärynävartalo tarkoitaa sitä että lantio on huomattavasti isompi kuin vyötärö.
No ei tarkoita todellakaan, vaan sitä että yläosa on suhteessa pienempi kuin alaosa. kapeat hartiat ja ohuet käsivarret, ja sitten suhteessa leveä peppu ja paksut reidet. Katso tätä:
No ei tarkoita todellakaan, vaan sitä että yläosa on suhteessa pienempi kuin alaosa. kapeat hartiat ja ohuet käsivarret, ja sitten suhteessa leveä peppu ja paksut reidet. Katso tätä:[URL]<a href="http://aijaa.com/mtHUW9" alt="http://aijaa.com/mtHUW9">http://aijaa.com/mtHUW9</a>[/URL]
eli minä olen tuo päärynä.