Laitetaanko kuva kropastamme, ja muut saavat arvioida?
Kerrotaan myös ikämme, mittamme ja mihin kropassa olemme tyytyväisiä ja mihin emme.
Minä voin aloittaa. Ja huom. kuvassa ei housuja ole vedetty vakoon edestä, vaan tuo on vähän roikkuvat pakarani jotka näkyvät. :-D
Pituus 170
Paino 65
RY 93
VY 70
LY 95
Omaan päärynävartalon, leveisiin reisiini en ole kovinkaan tyytyväinen, kiinteämpikin voisin olla, ja pudottaa viitisen kiloa.
[URL=http://aijaa.com/xpvKyQ][IMG]http://i1.aijaa.com/t/00428/11709942.t.jpg…]
Uskaltaako joku muu laittaa kuvansa?
Kommentit (179)
tossa sun koko ketjun otsikossa sä pyydät arvoita. Ja jonkun arvio on, että sulla on kapeat hartiat, paksut reidet ja paksut nilkat. Millaisia arvioita sä oikein olit vailla? Kehuja vain?
mutta joku kuntosalityylinen kunnon anaerobinen treeni varmasti tekisi hyvää.
Miinuksia (minun makuuni):
-tosiaan kapeat hartiat (näillehän ei paljoa voi mutta treenillä saat olkapäihin muotoa ja kokoa!)
-peppu roikkuu aika tavalla, mutta tähänkin auttaa kunnon kyykyt isoilla painoilla!
-paksut nilkat (ei mitään voi)
-ei vyötäröä/ kunnon lantiota
-leveät yläreidet "ratsastushousut", tähänkin auttaisi treeni!
Sulla on kuitenkin kokonaisuutena perus-suomalaisnaista parempi kroppa josta saisit treenillä oikeinkin kivan :) Luulen että suurin osa tämän palstan mammoista on pahasti ylipainoisia, joten kuvasti varmasti kiertää veistä haavassa...
Joku oli jo ehtinyt siirtää kuvan eräälle toiselle sivulle. Huh huh. Kohta saa ap hiukan enemmän katsojia
palstamammat on vain kateellisia kun itse ovat läskejä
Av.mammat ovat itse sotanorsuja ja kateellisia sinulle.
tossa sun koko ketjun otsikossa sä pyydät arvoita. Ja jonkun arvio on, että sulla on kapeat hartiat, paksut reidet ja paksut nilkat. Millaisia arvioita sä oikein olit vailla? Kehuja vain?
Niin, mikä sulla oli ongelmana? Itsehän olen koko ajan sanonut että nuo kaikki arviot pitävät täysin paikkansa. Tuo yksi kommentti jossa joku asitti minua ja kirjoitti haukkumisesta, oli jonkun toisen kuin minun kirjoittamani. En siis ole pahoittanut mieltäni mistään kommeteista, ihan oikeita arvioita ovat, Lähinnä halusin nähdä näkevätkö muut itseni samoin kuin minä, ja aika pitkälti näin onkin. Ei siis mikään ole yllättänyt. En ole kovin hyvässä kunnossa, muutama kilo ppitäisi pudottaa, ja kiinteyttää. Lisäksi minulla ON halvan näköiset alusvaatteet, alkkarit liian korkealla, ei kovin kapea vyötärö, rintsikat tuossa liian tiukalla, roikkoperse näkyy eteen päinkin, paksut nilkat ja kapeat luisut hartiat sekä valkoinen iho ja jalat täynnä suonikohjuja. :-)
Onneksi olen oppinut aika hyvin peittämään vaatteilla virheeni ja korostamaan hyviä puoliani, ja tämän ketjun myötä osaan ehkä entistä paremmin. Tämä on ollut juuri niin valaisevaa kuin toivoinkin. :-)
Älä välitä noista. Ovat vain kateellisia sinulle.
ja olet hoikka ja sopusuhtainen.
mutta joku kuntosalityylinen kunnon anaerobinen treeni varmasti tekisi hyvää.
Miinuksia (minun makuuni):
-tosiaan kapeat hartiat (näillehän ei paljoa voi mutta treenillä saat olkapäihin muotoa ja kokoa!)
-peppu roikkuu aika tavalla, mutta tähänkin auttaa kunnon kyykyt isoilla painoilla!
-paksut nilkat (ei mitään voi)
-ei vyötäröä/ kunnon lantiota
-leveät yläreidet "ratsastushousut", tähänkin auttaisi treeni!Sulla on kuitenkin kokonaisuutena perus-suomalaisnaista parempi kroppa josta saisit treenillä oikeinkin kivan :) Luulen että suurin osa tämän palstan mammoista on pahasti ylipainoisia, joten kuvasti varmasti kiertää veistä haavassa...
Kuntosalilla olen käynyt vuosia, en tosin nyt muutamaan vuoteen. Osa liikkeistä tosin on poissuljettu perussairauteni takia, mutta noihin mainitsemiisi asioihin kyllä voisi vaikuttaa hyvinkin. Peppu, vyötärö ja reidet tosiaan ovat heikoin kohtani, ja tosiaan nuo pullonkaulahartiat.
Tässä taannoin täällä oli kuva vartalosta joka oli 10cm lyhyempi ja 30kg painavampi ja siitä oli palaute, että kaunista kaunista, sopivan pyöreää ym ym..
Ja sitten tommonen hoikka ja totisesti nätti vartalo haukutaan ihan lyttyyn, outoa.
Itse olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että molemmat ovat olleet omalla tavallaan kauniita, jos saisi valita ottaisin itselleni jälkimmäisen temppelin.
Mutta mutta, erilaisuus on rikkautta, olisi armottoman tylsää jos jokainen maailman mies ja nainen näyttäisivät toistensa kopiolta.
ap linkittää kuvan ja pyytää arvosteluja. Ja kun sellaisen antaa niin onkin kateellinen?
Omasta mielestäni ihan tavallinen kroppa, ei erityisen kaunis jos ei rumakaan. Pilkottava roikkuperse on kyllä aika kammottava. Ja en tosiaan ole kateellinen.
vasta hirveät alusvaatteet on! Miksi suomalainen nainen ei satsaa alusvaatteisiin?
Ihmettelen sitä aina aamulla sairaalan pukuhuoneessa, jossa kymmenet naiset vaihtavat työvaatteisiin. Ihan hirveitä kuluneita, pesussa värjääntyneitä ja kauhtuneita, jopa risoja rinstikoita ja alkkareita! Muut vaatteet sitten voivat olla vaikka miten uusia ja kalliitakin, meikki viimeisen päälle.
Minulla on alusvaatteet suurin osa mustia. Se on itsessään siisti väri. Jos pitää ne valkoiset ostaa, niin pitäkää ne herran tähden valkoisina!
Mitä miehennekin ajattelevat teistä kun riisutte?! Jotenkin rumat alusvaatteet antavat ihmisestä kuvan, että hän on muutenkin ruma sisältäpäin ja esittää jotain muuta.
Sinulla on upea ja sopusuhtainen kroppa. Ole ylpeä itsestäsi, äläkä välitä kateellisten läskien kirjoituksista. Minulla on hyvävoimaisen ja kauniin näköinen vartalo. Sanoo läskit mammat mitä tahansa.
ap linkittää kuvan ja pyytää arvosteluja. Ja kun sellaisen antaa niin onkin kateellinen?
Omasta mielestäni ihan tavallinen kroppa, ei erityisen kaunis jos ei rumakaan. Pilkottava roikkuperse on kyllä aika kammottava. Ja en tosiaan ole kateellinen.
No, minä en ole sanonut kyllä ketään kateelliseksi. Ihan todenmukaisia kommentteja. Ja pilkottava roikkuperse näyttää tosiaan inhalta. :-)
Sinulla on upea ja sopusuhtainen kroppa. Ole ylpeä itsestäsi, äläkä välitä kateellisten läskien kirjoituksista. Minulla on hyvävoimaisen ja kauniin näköinen vartalo. Sanoo läskit mammat mitä tahansa.
Joo en minä tässä missään vaiheessa ole noista arvosteluista välittänytkään, itsehän niitä pyysin, ja ihan todenmukaisia ovat kaikki. :-)
Minä en ymmärrä mikä tarve monilla täällä on yrittää tehdä minusta jotain loukkaantujaa. En olisi kuvaani laittanut jos mielipiteistä loukkaantuisin.
Ikä on tehnyt tosiaan tehtävänsä, 20 vuotta sitten ja ennen lapsia näytin kyllä paljon paremmalta. Mielestäni en kyllä ihan pahimmasta päästä ole 43-vuotiaaksi keski-ikäiseksi naiseksi.:-)
Ehkä saan nyt oinspiksen mennä salille. :-)
Mulla on hyvin samantyyppinen kroppa, mutta lantion ja vyötärön ero on vähän isompi. Mulla rinnanympärys 98, vyötärö 70, lantio 98, ja samalla lailla näytän päärynältä kuin ap:kin. Hartioitten kapeus saa aikaan päärynävaikutelman. Mä tykkään omasta kropastani, joten ap:lläkin on kiva kroppa.
Ja toisella linkittäneellä myös tosi nätti ja tyttömäinen vartalo.
Näistä saa aina lokaa niskaan, kun monet ajattelevat sinun haluavan kehuja. Mutta siinä ei minusta ole mitään pahaa, jos haluaa joko itsetunnon kohotusta, rehellistä arviota tai molempia.
Rehellinen arvio: Sinulla on minusta hyvä vartalo, erityisesti yläkroppa. Erittäin kiinnostavan näköinen kaiken kaikkiaan näin miehen silmin, joten ei tarvitse mitään hävetä tai peitellä kenenkään edessä.
Mikäli haluat edelleen edustavamman näköisen kropa suosittelen sinulla samaa kuin muillekin: kuntosali + aerobinen liikunta. Kuntosalilta saa mahtavan ryhdin ja hyvänmuotoisen lihaksiston. Aerobinen liikunta taas auttaa pitämään rasvat poissa.
Hyvää päinvänjatkoa t. 30v "himourheilija" mies
hyvän näköinen ikäiseksesi. Moni sinun ikäisesi nainen on tuhat kertaa lösähtäneemmän näköinen. Oikealla vaatetuksella näytät varmaan todella hyvältä.
Joo ei nuo kommentit yllättäneet, en olisi kuvaa laittanut jos en olisi tiennyt että tuollaisia tulee, ja tiennyt että kestän ne.:-)
Ja omasta mielestäni olen ihan tavallinen nainen kauneusvirheineni jotka tässä on lueteltukin jo moneen kertaan, mutta vaatteet päällä ihan Ok, varsinkin oikean malliset. :-)
Reisiä kyllä pitää kesäksi kiinteyttää, ja vatsaa.:-)