Laitetaanko kuva kropastamme, ja muut saavat arvioida?
Kerrotaan myös ikämme, mittamme ja mihin kropassa olemme tyytyväisiä ja mihin emme.
Minä voin aloittaa. Ja huom. kuvassa ei housuja ole vedetty vakoon edestä, vaan tuo on vähän roikkuvat pakarani jotka näkyvät. :-D
Pituus 170
Paino 65
RY 93
VY 70
LY 95
Omaan päärynävartalon, leveisiin reisiini en ole kovinkaan tyytyväinen, kiinteämpikin voisin olla, ja pudottaa viitisen kiloa.
[URL=http://aijaa.com/xpvKyQ][IMG]http://i1.aijaa.com/t/00428/11709942.t.jpg…]
Uskaltaako joku muu laittaa kuvansa?
Kommentit (179)
varsinkin ikäisekseen.
uskomatonta että ihmiset pitävät normaaleina jotain photoshopattuja kim kardashianeja.Mä kyllä mielelläni ottaisin tuon kropan ja nuo mitat,varsinkin 30-40 vuotiaana. Näyttää hyvin nuorekkaalta.
Ja se 26 vuotias joka laittoi kuvan, mielestäni hänellä oli oikein mainio vartalo, todella hyvä peppu ja maha.
Eihän siis muiden tarvitse tykätä, tää on mun mielipide.
Miksi tartuitte noihin alusvaatteisiin?
Oliko teillä jotenkin ärsyyntynyt olo ja halusitte sitten sitä purkaa tähän ketjuun?Mä itse olen 25 v. 168cm 54 kg ...Js en laita kuvaani, koska mä en ehkä kestäisi arvostelua.
Niin herkkä kun olen.
Kerron, että yksi iso syy miksi laitoin kuvani, on se että joudun toisessa työssäni olemaan jatkuvan arvostelun alla. olen tullut sille täysin immuuniksi. Välillä silti tykkään karaista itseäni, ja tuntuu hyvältä huomata ettei karuimmatkaan mielipiteet tunnu missään. Osaan jättää ne täysin omaan arvoonsa. Ihan kaikessa mitä teen, luotan vain itseeni enkä välitä pätkän vertaa jos joku ei tykkää. Maailmassa on miljardeja eri mielipiteitä. Enkä puhu nyt pelkästään ulkonäöstä.
Mutta, kiitos sanoistasi. Kun katson noita vikoja kuvia, olen itsekin ihan tyytyväinen. Ja voin sanoa että naamaanikin, näytän aika paljon nuoremmalta kuin olen. :-)
Mutta, sillä ei ole oikeastaan mitään väliä, silläkään. Minulla on hyvä olla itseni kanssa, sisäisesti ja ulkoisesti, suonikohjuineni ja sellupeppuineni kaikkineni. Rakastan elämää. :-)
hitto miten sairasta jengiä!! Hemmetin upea nainen, ja vielä tuon ikäinen!! Veikkaan että noin 10% tuon ikäisistä on enää tuossa kunnossa!! Varsinkin jos on synnyttänyt nainen, kuten käsitin ap:n olevan.
hitto miten sairasta jengiä!! Hemmetin upea nainen, ja vielä tuon ikäinen!! Veikkaan että noin 10% tuon ikäisistä on enää tuossa kunnossa!! Varsinkin jos on synnyttänyt nainen, kuten käsitin ap:n olevan.
samaa mieltä. Oikeesti pimeetä sakkia. Mutta löytyipä taas kohde/kohteita jonka/joiden niskaan kaataa kaikki omat paskat. Tää palsta taitaa olla kaikkien mielenterveysongelmaisten itsehoitopiste.
En jaksanut lukea koko ketjua mutta sekin vähä riitti.
Olen itse 40+ ja kolme lasta synnyttänyt, kroppa ihan ok iän ja lapset huomioiden, ja tiedän että suurin osa naisista tässä ikäluokassa on todella kulahtaneita verrattuna esim. ap:hen.
muut sit laittaneetkaan kuvia?
ehkei ollut varaa laittaa. Vaikka kuraa ap:n niskaan olikin varaa heittää. :)
Varmaan niitä kananpersetukkaisia ja ylipainoisia tasapaksuja pökkelöitä sitten suurin osa vastaajista.
aivan ihana kuva. oot tosi kaunis nainen t.nainen
vaan pelkästään kehuja omasta kropastaan. Jos ketju meinasi hyytyä, ap kehui lisää omaa kroppaansa ja haukkui muita kateellisiksi, että sai taas tulta ketjuun.
ehkei ollut varaa laittaa. Vaikka kuraa ap:n niskaan olikin varaa heittää. :) Varmaan niitä kananpersetukkaisia ja ylipainoisia tasapaksuja pökkelöitä sitten suurin osa vastaajista.
vaan pelkästään kehuja omasta kropastaan. Jos ketju meinasi hyytyä, ap kehui lisää omaa kroppaansa ja haukkui muita kateellisiksi, että sai taas tulta ketjuun.
ehkei ollut varaa laittaa. Vaikka kuraa ap:n niskaan olikin varaa heittää. :) Varmaan niitä kananpersetukkaisia ja ylipainoisia tasapaksuja pökkelöitä sitten suurin osa vastaajista.
Siis minä en ole missään vaiheessa haukkunut ketään kateelliseksi. Nyt sinä sotket. Enkä ole missään vaiheessa kehunut kroppaani.:-O Ja ilman muuta odotin muiden kuvia, sellaiseksi tämän ketjun tarkoitit.
Vaikken ole kropaltani ehkä täydellinen, onneksi en ole henkisesti noin ruma kuin sinä.
sen kertoo ap:n tapa kommentoida, sekä kuvistahan näkee, että on tuollainen parikymppisen pissiksen pyöreys. t.mies
sen kertoo ap:n tapa kommentoida, sekä kuvistahan näkee, että on tuollainen parikymppisen pissiksen pyöreys. t.mies
Olen syntynyt tammikuussa -70. Laskepa siitä. Mitä tulee tapaani kommentoisa, minulla on teini-ikäisiä lapsia joilta olen ehkä omaksunut jotain. Mutta olen kyllä muutenkin ikäisetäni nuorekkaamman oloinen. Nelikymppisiä on erilaisia. :-)
Minusta ap:n kroppa on tosi hyvännäköinen. tässä omani.
Ikää mulla 25 v.
[URL]http://aijaa.com/nniF86[/URL]
Kateelliset mahot täällä vain vittuilee.
Minusta ap:n kroppa on tosi hyvännäköinen. tässä omani.
Ikää mulla 25 v.
[URL]<a href="http://aijaa.com/nniF86" alt="http://aijaa.com/nniF86">http://aijaa.com/nniF86</a>[/URL]
Ihan ok. Salilla kiinteytät vähän ja hankit väriä pintaan niin hyvä tulee.
tulla laittamaan omani, mutta tuo viimeisin kuva on melkein identtinen omaan kroppaan verrattuna. Omassa vartalossa häiritsee paksut reidet, mutta jotenkin toisen kuvaa katsoessa ne ei näytä ollenkaan niin pahalta. :)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2013 klo 16:58"]
mutta omapa on kroppasi. Hassua, että kysyt mielipiteitä ja sitten vänkäät vastaan.
Olisi kai pitänyt vastata, että lääh, puuh, ihana, lipilipi, upea nainen, kaikki miehet panis, mahtava ja hoikka ja kaunis ja ihanat tissit ja hoikka ja lihaksikas.
Hohhoijaa....
polvet kääntyy sisään. Lantio vinossa, kuten koko kroppa. Eli toispuoleista lihasheikkoutta.
Pakaralihas heikko, koska lantio kääntyy.Sinuna alkaisin harrastaa liikuntaa, muuten tulee kymmenen vuoden päästä selkävaivoja.
Harrastan niitä liikuntalajeja jotka minulle sopivat, ja aika paljonkin. Minulla on eräs sairaus josta mainitsemasi asiat johtuvat. Ja lantio on vinossa skolioosin takia.
Mutta kiitos (metsään menneistä) neuvoistasi, asiantuntija. ;-)
Niin, minulle sallitut liikuntalajit eli kävely, pyöräily ja uinti eivät ehkä näykään sillä tavalla kropassa. Enkä ole väittänytkään olevani täydellinen, ainoastaan kerroin että harrastan kyllä liikuntaa, ainakin kuutena päivänä viikossa 2-3 h kerrallaan, mutta vain noit em. lajeja, eli näin talvella käyn uimassa ja kävelylenkeillä lähestulkoon joka päivä.
Vähän löysä tosiaan olen, mutta huonomminkin voisi asiat olla. :-)
Ymmärränkö oikein, että ap harrastaa liikuntaa ainakin 12 h/viikko? Onpa huikeita määriä siihen nähden, että kroppa ei ehkä kovin hyvännäköinen ole ollut.
varsinkin ikäisekseen.
uskomatonta että ihmiset pitävät normaaleina jotain photoshopattuja kim kardashianeja.
Mä kyllä mielelläni ottaisin tuon kropan ja nuo mitat,varsinkin 30-40 vuotiaana. Näyttää hyvin nuorekkaalta.
Ja se 26 vuotias joka laittoi kuvan, mielestäni hänellä oli oikein mainio vartalo, todella hyvä peppu ja maha.
Eihän siis muiden tarvitse tykätä, tää on mun mielipide.
Miksi tartuitte noihin alusvaatteisiin?
Oliko teillä jotenkin ärsyyntynyt olo ja halusitte sitten sitä purkaa tähän ketjuun?
Mä itse olen 25 v. 168cm 54 kg ...Js en laita kuvaani, koska mä en ehkä kestäisi arvostelua.
Niin herkkä kun olen.