Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitetaanko kuva kropastamme, ja muut saavat arvioida?

Vierailija
02.02.2013 |

Kerrotaan myös ikämme, mittamme ja mihin kropassa olemme tyytyväisiä ja mihin emme.

Minä voin aloittaa. Ja huom. kuvassa ei housuja ole vedetty vakoon edestä, vaan tuo on vähän roikkuvat pakarani jotka näkyvät. :-D

Pituus 170

Paino 65

RY 93

VY 70

LY 95

Omaan päärynävartalon, leveisiin reisiini en ole kovinkaan tyytyväinen, kiinteämpikin voisin olla, ja pudottaa viitisen kiloa.

[URL=http://aijaa.com/xpvKyQ][IMG]http://i1.aijaa.com/t/00428/11709942.t.jpg…]

Uskaltaako joku muu laittaa kuvansa?

Kommentit (179)

Vierailija
41/179 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laitan silti kuvan nettiin, että äijät kehuis ja vetäis käteen ja ruiskuttelis spermat mun kuvan edessä näppikselle

laiteta. En ole mikään epävarma pissis, joka tarvitsee muiden kehuja itsetuntonsa vahvikkeeksi.

En minäkään kehuja kalastele, koska en edes ole täydellinen, ihan tavallinen nainen vaan. mielenkiintoista vaan kuulla miten muut näkevät minut, ja täällä se on helppoa kun voi olla anonyyminä. Ei ne muiden mielipiteet siis hetkauta mihinkään suuntaan.

Vierailija
42/179 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvioita haluat niin täältä pesee...

Ensinnäkin et varmasti ole 170 cm, max 160 cm, näytät tuossa kuvassa pygmiltä.

Näillehän ei ihminen mitään voi, mutta paksut nilkat ja tasapaksut jalat sulla, ja tosi kapeat hartiat. Tykkään eri mallisesta naisvartalosta, X-mallisesta sporttisesta.

Ja näille kahdelle jotka laittoi kuvansa, kannattasiko panostaa alusavaatteisiin, eikä laittaa tuollaisia halvan näköiseksi tekeviä keinokuitupitsihörselöitä. Ihan kauheet... Varmaan pahan tuntoset päälläkin.

Sporttisuutta, reippautta ja raikkautta arvon leidit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/179 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillehän ei ihminen mitään voi, mutta paksut nilkat ja tasapaksut jalat sulla, ja tosi kapeat hartiat. Tykkään eri mallisesta naisvartalosta, X-mallisesta sporttisesta.

Ja näille kahdelle jotka laittoi kuvansa, kannattasiko panostaa alusavaatteisiin, eikä laittaa tuollaisia halvan näköiseksi tekeviä keinokuitupitsihörselöitä. Ihan kauheet... Varmaan pahan tuntoset päälläkin.

juu oon samaa mieltä alusvaatteista. lopettelen tässä imetystä, ja katotaan mihin uomiin kroppa asettuu ennen kuin panostan oikeeseen kokoon ym. tosiaan paino tippunut aika nopeesti synnytyksen jälkeen, ja alusvaatevarasto sen mukainen ;)

-nainen 26v-

Vierailija
44/179 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no en ole 170 cm, vaan 169,5 ihan tarkalleen. Kropan mallilleni en valitettavasti voi mitään. Ja sillä ei ole pienintäkään merkitystä minulle tykkäätkö sinä kropastani vai et.:-) Olisi kyllä ihanaa olla sellainen X-mallinen ja omata kapeat nilkat ja kunnon hartiat. Näillä vaan on mentävä. :-)

Niin ja melko uudet alusvaatteet on, maksoivat varmaan noin 30 e yhteensä, ihan tavallisesta kaupasta ostetut, eli siis keinokuitua ovat, mutta hyvät ja mukavat päällä. :-)

Vierailija
45/179 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu oon samaa mieltä alusvaatteista. lopettelen tässä imetystä, ja katotaan mihin uomiin kroppa asettuu ennen kuin panostan oikeeseen kokoon ym. tosiaan paino tippunut aika nopeesti synnytyksen jälkeen, ja alusvaatevarasto sen mukainen ;)

-nainen 26v-

Joo sama täällä, aika halpiksia on alusvaatteet, tosin yksi kalliimpi setti on, alusvaateliikkeestä ostettu, täytyisi hankkia lisää. Nuo menevät arkikäytössä ihan hyvin.

Tämä on kyllä hyvää vihdetää, hauska naureskella teille jotka haukkuvat ja yökkivät siellä ihan urakalla. :-D

Vierailija
46/179 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

polvet kääntyy sisään. Lantio vinossa, kuten koko kroppa. Eli toispuoleista lihasheikkoutta.

Pakaralihas heikko, koska lantio kääntyy.

Sinuna alkaisin harrastaa liikuntaa, muuten tulee kymmenen vuoden päästä selkävaivoja.

Vierailija
47/179 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempi lainaus epäonnistui.

Joo no en ole 170 cm, vaan 169,5 ihan tarkalleen. Kropan mallilleni en valitettavasti voi mitään. Ja sillä ei ole pienintäkään merkitystä minulle tykkäätkö sinä kropastani vai et.:-) Olisi kyllä ihanaa olla sellainen X-mallinen ja omata kapeat nilkat ja kunnon hartiat. Näillä vaan on mentävä. :-)

Niin ja melko uudet alusvaatteet on, maksoivat varmaan noin 30 e yhteensä, ihan tavallisesta kaupasta ostetut, eli siis keinokuitua ovat, mutta hyvät ja mukavat päällä. :-)

Vierailija
48/179 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

`Nyt minun pitää paljastaa tekoni valtiolle.

Vierailija
49/179 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

polvet kääntyy sisään. Lantio vinossa, kuten koko kroppa. Eli toispuoleista lihasheikkoutta.

Sinuna alkaisin harrastaa liikuntaa, muuten tulee kymmenen vuoden päästä selkävaivoja.

Harrastan niitä liikuntalajeja jotka minulle sopivat, ja aika paljonkin. Minulla on eräs sairaus josta mainitsemasi asiat johtuvat. Ja lantio on vinossa skolioosin takia.

Mutta kiitos (metsään menneistä) neuvoistasi, asiantuntija. ;-)

Vierailija
50/179 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luen teidän haukkumisia. Kyllä palstammat on koomisia ja teistä riittää iloa vielä pitkään.

ap

Vierailija
51/179 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omapa on kroppasi. Hassua, että kysyt mielipiteitä ja sitten vänkäät vastaan.

Olisi kai pitänyt vastata, että lääh, puuh, ihana, lipilipi, upea nainen, kaikki miehet panis, mahtava ja hoikka ja kaunis ja ihanat tissit ja hoikka ja lihaksikas.

Hohhoijaa....

Harrastan niitä liikuntalajeja jotka minulle sopivat, ja aika paljonkin. Minulla on eräs sairaus josta mainitsemasi asiat johtuvat. Ja lantio on vinossa skolioosin takia.

Vierailija
52/179 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luen teidän haukkumisia. Kyllä palstammat on koomisia ja teistä riittää iloa vielä pitkään.

ap

Yritit esittää minua, muttet onnistunut siinä. Mutta ihan oikeassa olet, todella koomisia ovat. Halusin vähän provota. Ois ollut vaan kivempaa jos olis ollut esin 45 kiloa ylipainoa tai vielä puolet enemmän kauneusvirheitä. Mut kyllä näilläkin eväillä aika mukava haukkumäärä tuli. :-D

Vierailija
53/179 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nitenkään erityisen hyvännäköinen ole. Tanakat nilkat ja reidet ja rumat alusvaatteet.

ap

Yritit esittää minua, muttet onnistunut siinä. Mutta ihan oikeassa olet, todella koomisia ovat. Halusin vähän provota. Ois ollut vaan kivempaa jos olis ollut esin 45 kiloa ylipainoa tai vielä puolet enemmän kauneusvirheitä. Mut kyllä näilläkin eväillä aika mukava haukkumäärä tuli. :-D

Vierailija
54/179 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omapa on kroppasi. Hassua, että kysyt mielipiteitä ja sitten vänkäät vastaan.

Olisi kai pitänyt vastata, että lääh, puuh, ihana, lipilipi, upea nainen, kaikki miehet panis, mahtava ja hoikka ja kaunis ja ihanat tissit ja hoikka ja lihaksikas.

Hohhoijaa....

Niin, minulle sallitut liikuntalajit eli kävely, pyöräily ja uinti eivät ehkä näykään sillä tavalla kropassa. Enkä ole väittänytkään olevani täydellinen, ainoastaan kerroin että harrastan kyllä liikuntaa, ainakin kuutena päivänä viikossa 2-3 h kerrallaan, mutta vain noit em. lajeja, eli näin talvella käyn uimassa ja kävelylenkeillä lähestulkoon joka päivä.

Vähän löysä tosiaan olen, mutta huonomminkin voisi asiat olla. :-)

Vierailija
55/179 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nitenkään erityisen hyvännäköinen ole. Tanakat nilkat ja reidet ja rumat alusvaatteet.

ap

No ei ole haukkumista rehelliset kommentit, en ole väittänytkään tuollaisia kommentteja haukkumiseksi. Ja samaa mieltä olen itsekin ihan joka ikisestä kohdasta. :-)

Vierailija
56/179 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut joo seksyt alusvaatteet.

Vierailija
57/179 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä päärynä:)

Ihmeellisiä kommentteja olet saanut. Taitaa kateelliset vain panetella kun itse ovat läskejä :O

ap

Vierailija
58/179 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut joo seksyt alusvaatteet.

Mikset lukenut aloitustani? Kirjoitan nyt kolmannen kerran, että roikkoperseeni kuultaa jalkojen välistä, eikö olekin ällön näköistä. :-D

Vierailija
59/179 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein eniten huvittaa kommentit joissa todetaan asioita itsestäänselvästi, kuten että "sinulla on kapeat hartiat, paksut reidet ja paksut nilkat". Mitähän tuolla haetaan? Kai minä sen tiedän itsekin että on. :-D

Ei, mutta jatkakaa vaan. Haen popcornia.

Vierailija
60/179 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä noihin alushousuihin. Eihän niitä noin pidetä. Ne kuuluu olla vyötäröltä suht vaakatasossa, eli "lahkeet" siis alemmas. Niiden kuuluisi olla semmonen ikäänkuin vaakatasossa oleva palkki. En ymmärrä miksi olet vetänyt ne tolleen ylös, mahtaa hiertää persausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi