Tiedätkö mikä on Avenged Sevenfold? Älä googleta, vain arvauksia peliin =)
Kommentit (15)
Juuri kuuntelin kyseistä bändiä, kun luin aloituksen. :D
Ap kuvitteli että kuuntelee niin underground-kamaa ettei kukaan olisi ikinä kuullutkaan...
Ap kuvitteli että kuuntelee niin underground-kamaa ettei kukaan olisi ikinä kuullutkaan...
en googelttanut ja vastaukset rullasin nopeasti ja näin vain viimeisimmän (viini)
oma ilman mitään tieto on
kehonparannustekniikka, joku tai chi:n tyylinen
Ja on just löytänyt AV:n hihitteli siellä jo ettei nää "kalkkikset" varmaan tiedä.
Ja nyt meni hakemaan jotain terävää ja naarmuttaa itseään kun Avenged Sevenfold onkin niin tusinakamaa että melkein kaikki tietää sen...
Ja josta ei sen koommin ole mitään kuulunut.
Voitti silloin muistaakseni jonkun mikälie-rock kisan.
Isien synnit kostetaan seitsemänteen polveen.
Tai kun UT:ssa sanotaan, että pitää antaa anteeksi seitsemän kertaa seitsemän kertaa, niin se on tässä käännetty toisin päin, eli seitsemästi kostettu - palataan VT:iin.
Menikö yhtään lähelle?
Ja vielä tuo "mikä on", ei MITÄ on - olen varmaan ihan hakoteillä :)
niin olin totisesti hakoteillä. Mutta jostakin se bändikin on nimensä plokannut, eli tästä meidän kristillisestä kulttuurista tai perinteestä :D
16
että joku nuorehko ja nätti irlantilainen laulajatar.
Ja josta ei sen koommin ole mitään kuulunut.
Voitti silloin muistaakseni jonkun mikälie-rock kisan.
Bändi on yhdysvaltalainen, on ollut toiminnassa vuodesta 1999 ja myyneet n. 3 miljoonaa albumia. Edelleen suosittu.
Ikinä en ole nähnyt yhtäkään kuvaa bändistä, en tiedä olenko koskaan kuullut niiden musiikkia enkä tiedä millaista musiikkia soittavat, mutta nimen perusteella arvaan että laulajalla on pitkä tukka ja kajalia.
bändi, kun olen sen monta kertaa radiosta kuullut.